Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Octavia II FL rdza, gwarancja a serwis

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Octavia II FL rdza, gwarancja a serwis

    Zamieszczone przez granacik
    . Koszt 3600 PLN brutto. .
    wibrator im wyślij............panowie jak czytam niektórych to mnie normalnie cycki opadają :szeroki_usmiech ...macie tu przykład czarno na białym co się może stać.......i nie ma żadnych dywagacji...masz 2009 r wymieniasz cały rozrząd ( napinacz , łańcuch, slizgi)...a nie zastanawiacie warto czy nie warto...czy cyka pod maską czy nie......albo dzwonicie do tych pedałów z aso...a oni mają to w dupie.......i pie..lą farmozony ze nic nie wiedza ....gówno prawda dobrze cioty o tym wiedzą tylko taka jest polityka firmy koniec kropka. U mnie sa slady na obudowie od łańcucha a nic nie było słychać.....wiec pewnie było to tylko przy gaszeniu albo rozruchu.....stary napinacz od nowego rózni się tylko ta zawleczka zabezpieczającą przed cofnieciem...wiec kto nie ma zawleczki w napinaczu...ma ruletke....poleci nie poleci...jak się będziecie z rana budzic będziecie myśleć...cofnął się....czy jeszcze nie ....a przy odpalaniu taki dreszczyk emocji z rana....to lepsze niż kawa.... :lol: :lol:

  • #2
    [O2] Octavia II FL rdza, gwarancja a serwis

    Moja O II FL Combi ma 3 lata i już dawno zaczęła rdzewieć. Co ciekawe auto ma 69 tys. I jest garażowane od początku.

    Próg od strony kierowcy miał kilka bombli. Zapomniałem o gwarancji na blachy 12 lat i zdarłem bąble i we własnym zakresie to naprawiłem, a później przy okazji to zostało zrobione profi w lakierni.

    Dzisiaj odkryłem ognisko rudej na wawnętrznej stronie klapy bagażnoka :evil: mam jechać do serwisu na fotki, ale zastanawia mnie czy producent ją uzna. W trakcie 2-letniej gwarancji auto bylo serwisowane w ASO. Po gwarancji przegląd zrobiłem poza aso - jest wbity w książkę. Czy wykonanie przeglądu poza ASO sprawia, że tracę gwarancję na blachy? Ma ktoś jakieś doświadczenie w takim temacie?

    Swoją drogą szok, że auto ma 3 lata i rdzewieje. Nawet fiat punto 2001 mi tak nie rdzewieje jak ta skoda, a trzymany jest pod chmurką :shock:
    Moja Octavia II Combi 1.6 Mint Anthracit - "odmintowiona"

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez sparrov
      a trzymany jest pod chmurką
      rózne są szkoły - moze mu to nawet na zdrowie wyszła ta chmurka
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz


      • #4
        Ja zgłaszałem reklamacje na korozję i mi uznano i naprawiono. Warunek musisz mieć przeglądy w aso co dwa lata lub co 30 tys km. Jeżeli ten warunek nie zostanie spełniony nie uznają reklamacji.
        pozdrawiam
        Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
        Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
        Była O2 BXE
        Była O1 1.8T + automat

        Komentarz


        • #5
          warto mieć przegląd lakieru czy coś takiego

          ps
          teraz robię w aso, i takie kwiatki są że większość społeczeństwa nie ma pojęcia co się dzieje z samochodami :shock:

          Jak kupię kiedyś nowe auto, to prosto z taśmy w fabryce

          Komentarz


          • #6
            60 tys. Zrobiłem poza aso. Czyli co, nawet nie warto próbować?
            Moja Octavia II Combi 1.6 Mint Anthracit - "odmintowiona"

            Komentarz


            • #7
              zawsze warto podjechać i pogadać
              a może akurat się uda

              Komentarz


              • #8
                Spróbować zawsze można ja zgłaszałem przy przebiegu 195tys. Facet pierwsze co zrobił to wziął książkę serwisową i kalkulator przeliczył dokładnie daty i przebiegi powiedział ze spełniam warunki i juz
                Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
                Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
                Była O2 BXE
                Była O1 1.8T + automat

                Komentarz


                • #9
                  Robercik, a robileś przeglądy w aso?
                  Moja Octavia II Combi 1.6 Mint Anthracit - "odmintowiona"

                  Komentarz


                  • #10
                    no tak

                    [ Dodano: Sro 06 Lut, 13 21:58 ]
                    poprzedni właściciel robił ja tylko jeden :lol:
                    Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
                    Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
                    Była O2 BXE
                    Była O1 1.8T + automat

                    Komentarz


                    • #11
                      jest przepis ktory mowi, ze mozesz robic poza ASO ale na oryginalnych czesciach to nei tracisz gwarancji.

                      masz wyciag z przepisu na polgas.pl (gdzies gdzie informuja klientow ze mozna u nich robic a gwarancji nie tracisz).
                      O2 2006, 1.9 TDI BXE 105km teraz Superb I

                      Komentarz


                      • #12
                        Cyfer, dzięki. Powalcze z nimi. Spróbować można
                        Mam zestaw domzaprawei i sam bym to zrobił, jednak martwi mnie jakość blach w szkodniku :/
                        Moja Octavia II Combi 1.6 Mint Anthracit - "odmintowiona"

                        Komentarz


                        • #13
                          dolacze sie u mnie tylko ze w OII z 2006 r. zaobserwowałem tez ogniska rudego,autko od 7 lat serwisuje tylko w jednym ASO uznaja na gwarancji czy beda chcieli mnie zbyc?mam byc u nich 25 lutego ciekawe jak podejda do tego.
                          Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

                          obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

                          Komentarz


                          • #14
                            Radzę zajrzeć pod tylną rejestrację. U mnie 8 wczesnych ognisk rdzy - taka niespodzianka. Auto ma 4 lata.
                            Moja Octavia II Combi 1.6 Mint Anthracit - "odmintowiona"

                            Komentarz


                            • #15
                              U mnie niestety ruda też się pojawiła, na nadkolu, drzwiach, była również we wnętrzu klapy bagażnika, auto z 2008 roku... Zdjęcia wstawię na dniach.
                              Pozostaje mi znów wspomnieć, że w Pasku b5 z 1997 roku u mojej dziewczyny rudej ze świecą trzeba szukać a i tak się nie znajdzie...
                              Pan Bóg chyba nie chce żebym zapomniał o swoim byłym samochodzie (Uno)... Ale tam to było do przełknięcia a tu.. Niby ocynk... Tak więc Panowie uważajcie, mam nadzieje, że to tylko sporadyczne wypadki i my mamy pecha.
                              SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez sparrov
                                Radzę zajrzeć pod tylną rejestrację. U mnie 8 wczesnych ognisk rdzy - taka niespodzianka. Auto ma 4 lata.
                                no to witaj w klubie...

                                u mnie po 2 latach nowa klapa z malowaniem wpadła na gwarancji

                                o2fl combi

                                btw
                                sparrov, a u Ciebie przyznali nową klapę :?:
                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez gomar
                                  U mnie niestety ruda też się pojawiła, na nadkolu, drzwiach, była również we wnętrzu klapy bagażnika, auto z 2008 roku... Zdjęcia wstawię na dniach.
                                  Pozostaje mi znów wspomnieć, że w Pasku b5 z 1997 roku u mojej dziewczyny rudej ze świecą trzeba szukać a i tak się nie znajdzie...
                                  Pan Bóg chyba nie chce żebym zapomniał o swoim byłym samochodzie (Uno)... Ale tam to było do przełknięcia a tu.. Niby ocynk... Tak więc Panowie uważajcie, mam nadzieje, że to tylko sporadyczne wypadki i my mamy pecha.
                                  To podobnie jak u mnie. Się okaże, że pełnoletnie O2 będą wyglądały jak obecne pełnoletnie Ople i Fordy :diabelski_usmiech Fabryka od początku produkcji dała dupny ocynk, czy dopiero później zaczęły się oszczędności :?:

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    LUKI, ja niestety przegląd 60 tys. wykonałem poza aso i teraz sam się męczę z tą korozją. Podwozie mam zakonserwowane lux, w profilach siedzi kilka puch wosku boll, na zewnątrz nic się nie pojawia, ale skorodował próg kierowcy (już malowane) oraz klapa (sam to łatam chałupniczymi metodami). Przetarcia lakieru pojawiły się również pod uszczelkami tylnych drzwi. Ehh...
                                    Moja Octavia II Combi 1.6 Mint Anthracit - "odmintowiona"

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      W OII trzeba pościągać wszystkie plastiki i nadkola i sprawdzić co się dzieje pod nimi, u kumpla było już sporo rudego, auto z 2005 r. Do konserwacji polecę Valvoline Tectyl ML, a na to Valvoline Bodysafe. W golfie III rudy zjadł prawie wszystko, ale miejsca zabezpieczone valvoline nietknięte.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez sparrov
                                        LUKI, ja niestety przegląd 60 tys. wykonałem poza aso i teraz sam się męczę
                                        ASO nie chcialo wykonac naprawy na gwarancji? Podali powod?

                                        [ Dodano: Nie 23 Mar, 14 01:50 ]
                                        Zamieszczone przez gomar
                                        Zdjęcia wstawię na dniach.
                                        Czekam z niecierpliwoscia.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez pejo
                                          sparrov napisał/a:
                                          LUKI, ja niestety przegląd 60 tys. wykonałem poza aso i teraz sam się męczę


                                          ASO nie chcialo wykonac naprawy na gwarancji? Podali powod?
                                          czytaj ze zrozumieniem
                                          sparrov, (w trakcie gwarancji) przegląd 60k km wykonał poza ASO - wtedy ASO z automatu odrzuca wszystkie 'sprawy gwarancyjne'
                                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Czasami jednak warto serwisowac i mieć święty spokój.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              yunior81, moim zdaniem jest to co najmniej nie fer, że trzeba serwisować w ASO, bo co ma serwis mechaniczny do blacharskiego? W przypadku reklamacji blach powinna ich interesować tylko oryginalność tychże blach.
                                              Poza tym gwarancja jest na 5 lat (o ile dobrze wyczytałem) a problem np jak u mnie pojawił się w 6 letnim aucie, przez co nawet serwisowanie w ASO by nie pomogło.
                                              Ja jestem zawiedziony, nie liczyłem że w 6 letnim aucie zaczną się pojawiać takie kwiatki...
                                              SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                gomar, podczas przeglądu mechanicznego sprawdzają również stan blach i jeśli jest ok przedłużają gwarancję na lakier i blachę

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez LUKI
                                                  Zamieszczone przez pejo
                                                  sparrov napisał/a:
                                                  LUKI, ja niestety przegląd 60 tys. wykonałem poza aso i teraz sam się męczę


                                                  ASO nie chcialo wykonac naprawy na gwarancji? Podali powod?
                                                  czytaj ze zrozumieniem
                                                  sparrov, (w trakcie gwarancji) przegląd 60k km wykonał poza ASO - wtedy ASO z automatu odrzuca wszystkie 'sprawy gwarancyjne'
                                                  Czytam ze zrozumieniem. Nie rozumialem tylko powodu z jakiego ASO odrzucilo gwarancje - przeglad wykonany poza ASO nie powoduje automatycznego odrzucenia gwarancji. Nie ma obowiazku wykonywania przegladow w ASO.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X