wibrator im wyślij............panowie jak czytam niektórych to mnie normalnie cycki opadają :szeroki_usmiech ...macie tu przykład czarno na białym co się może stać.......i nie ma żadnych dywagacji...masz 2009 r wymieniasz cały rozrząd ( napinacz , łańcuch, slizgi)...a nie zastanawiacie warto czy nie warto...czy cyka pod maską czy nie......albo dzwonicie do tych pedałów z aso...a oni mają to w dupie.......i pie..lą farmozony ze nic nie wiedza ....gówno prawda dobrze cioty o tym wiedzą tylko taka jest polityka firmy koniec kropka. U mnie sa slady na obudowie od łańcucha a nic nie było słychać.....wiec pewnie było to tylko przy gaszeniu albo rozruchu.....stary napinacz od nowego rózni się tylko ta zawleczka zabezpieczającą przed cofnieciem...wiec kto nie ma zawleczki w napinaczu...ma ruletke....poleci nie poleci...jak się będziecie z rana budzic będziecie myśleć...cofnął się....czy jeszcze nie ....a przy odpalaniu taki dreszczyk emocji z rana....to lepsze niż kawa.... :lol: :lol:
Moja O II FL Combi ma 3 lata i już dawno zaczęła rdzewieć. Co ciekawe auto ma 69 tys. I jest garażowane od początku.
Próg od strony kierowcy miał kilka bombli. Zapomniałem o gwarancji na blachy 12 lat i zdarłem bąble i we własnym zakresie to naprawiłem, a później przy okazji to zostało zrobione profi w lakierni.
Dzisiaj odkryłem ognisko rudej na wawnętrznej stronie klapy bagażnoka :evil: mam jechać do serwisu na fotki, ale zastanawia mnie czy producent ją uzna. W trakcie 2-letniej gwarancji auto bylo serwisowane w ASO. Po gwarancji przegląd zrobiłem poza aso - jest wbity w książkę. Czy wykonanie przeglądu poza ASO sprawia, że tracę gwarancję na blachy? Ma ktoś jakieś doświadczenie w takim temacie?
Swoją drogą szok, że auto ma 3 lata i rdzewieje. Nawet fiat punto 2001 mi tak nie rdzewieje jak ta skoda, a trzymany jest pod chmurką :shock:
Ja zgłaszałem reklamacje na korozję i mi uznano i naprawiono. Warunek musisz mieć przeglądy w aso co dwa lata lub co 30 tys km. Jeżeli ten warunek nie zostanie spełniony nie uznają reklamacji.
pozdrawiam
Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
Była O2 BXE
Była O1 1.8T + automat
Spróbować zawsze można ja zgłaszałem przy przebiegu 195tys. Facet pierwsze co zrobił to wziął książkę serwisową i kalkulator przeliczył dokładnie daty i przebiegi powiedział ze spełniam warunki i juz
Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
Była O2 BXE
Była O1 1.8T + automat
dolacze sie u mnie tylko ze w OII z 2006 r. zaobserwowałem tez ogniska rudego,autko od 7 lat serwisuje tylko w jednym ASO uznaja na gwarancji czy beda chcieli mnie zbyc?mam byc u nich 25 lutego ciekawe jak podejda do tego.
Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
U mnie niestety ruda też się pojawiła, na nadkolu, drzwiach, była również we wnętrzu klapy bagażnika, auto z 2008 roku... Zdjęcia wstawię na dniach.
Pozostaje mi znów wspomnieć, że w Pasku b5 z 1997 roku u mojej dziewczyny rudej ze świecą trzeba szukać a i tak się nie znajdzie...
Pan Bóg chyba nie chce żebym zapomniał o swoim byłym samochodzie (Uno)... Ale tam to było do przełknięcia a tu.. Niby ocynk... Tak więc Panowie uważajcie, mam nadzieje, że to tylko sporadyczne wypadki i my mamy pecha.
U mnie niestety ruda też się pojawiła, na nadkolu, drzwiach, była również we wnętrzu klapy bagażnika, auto z 2008 roku... Zdjęcia wstawię na dniach.
Pozostaje mi znów wspomnieć, że w Pasku b5 z 1997 roku u mojej dziewczyny rudej ze świecą trzeba szukać a i tak się nie znajdzie...
Pan Bóg chyba nie chce żebym zapomniał o swoim byłym samochodzie (Uno)... Ale tam to było do przełknięcia a tu.. Niby ocynk... Tak więc Panowie uważajcie, mam nadzieje, że to tylko sporadyczne wypadki i my mamy pecha.
To podobnie jak u mnie. Się okaże, że pełnoletnie O2 będą wyglądały jak obecne pełnoletnie Ople i Fordy :diabelski_usmiech Fabryka od początku produkcji dała dupny ocynk, czy dopiero później zaczęły się oszczędności :?:
LUKI, ja niestety przegląd 60 tys. wykonałem poza aso i teraz sam się męczę z tą korozją. Podwozie mam zakonserwowane lux, w profilach siedzi kilka puch wosku boll, na zewnątrz nic się nie pojawia, ale skorodował próg kierowcy (już malowane) oraz klapa (sam to łatam chałupniczymi metodami). Przetarcia lakieru pojawiły się również pod uszczelkami tylnych drzwi. Ehh...
W OII trzeba pościągać wszystkie plastiki i nadkola i sprawdzić co się dzieje pod nimi, u kumpla było już sporo rudego, auto z 2005 r. Do konserwacji polecę Valvoline Tectyl ML, a na to Valvoline Bodysafe. W golfie III rudy zjadł prawie wszystko, ale miejsca zabezpieczone valvoline nietknięte.
yunior81, moim zdaniem jest to co najmniej nie fer, że trzeba serwisować w ASO, bo co ma serwis mechaniczny do blacharskiego? W przypadku reklamacji blach powinna ich interesować tylko oryginalność tychże blach.
Poza tym gwarancja jest na 5 lat (o ile dobrze wyczytałem) a problem np jak u mnie pojawił się w 6 letnim aucie, przez co nawet serwisowanie w ASO by nie pomogło.
Ja jestem zawiedziony, nie liczyłem że w 6 letnim aucie zaczną się pojawiać takie kwiatki...
sparrov napisał/a:
LUKI, ja niestety przegląd 60 tys. wykonałem poza aso i teraz sam się męczę
ASO nie chcialo wykonac naprawy na gwarancji? Podali powod?
czytaj ze zrozumieniem sparrov, (w trakcie gwarancji) przegląd 60k km wykonał poza ASO - wtedy ASO z automatu odrzuca wszystkie 'sprawy gwarancyjne'
Czytam ze zrozumieniem. Nie rozumialem tylko powodu z jakiego ASO odrzucilo gwarancje - przeglad wykonany poza ASO nie powoduje automatycznego odrzucenia gwarancji. Nie ma obowiazku wykonywania przegladow w ASO.
Komentarz