Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] 1,6 LPG problemy z odpalaniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Wracając do tematu, wymieniono mi wtryski LPG w dwójce Tour na nowe niebieskie. Skorzystałem z gwarancji, kilka razy jak już wcześniej pisałem auto nie odpalało od ręki po dłuższej jeździe i przy rozgrzanym silniku. Sądzę, że medy mogły puszczać gaz kiedy nie trzeba. Jeszcze za mało kilometrów upłynęło od tej wywiany żebym był pewien, że to były wtryski, no ale póki co wszystko w porządku i odpala idealnie.
    "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

    O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
    O2 Tour BSE+LPG LR - MED

    Komentarz


    • #77
      niezal, po jakim przebiegu padły wtryski?
      Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
      http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
      Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

      Komentarz


      • #78
        Po 26tkm pojawiły się te problemy z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Czyli jakieś 1,5tkm temu. Jestem natomiast ciekawy, czy te nowe 12-otworowe niebieskie będą trwałe.
        "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

        O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
        O2 Tour BSE+LPG LR - MED

        Komentarz


        • #79
          Zamieszczone przez slawoj78
          Mi tam pali w trasie 9-9.5 litra LPG , w mieście nie mam pojęcia , nie po to mam gaz żeby liczyć. Pewnie ze 12 litrów i wcale mnie to nie martwi.
          Mi przez jakiś czas auto paliło 12 litrów. Okazało się, że miałem źle wyregulowaną instalację. Po regulacji u dobrego gazownika spalanie spadło do 9-10l w mieście. Także jak dla mnie stwierdzenie mam LPG niech auto pali ile chce jest błędne, ale jak to mówią kto bogatemu zabroni :lol:

          Komentarz


          • #80
            mocuk, Witam, mam podobne problemy do Ciebie (problem z odpalaniem samochodu na ciepłym silniku, występuje sporadycznie ale niespodziewanie, zdarzyło się też że przerwał w trakcie jazdy. Prośba o info czy wymiana cewki rozwiązała definitywnie problem i czy komputer notował jakieś błędy gdy problem występował. W moim przypadku żadnych błędów. Chcę więc też wymienić cewkę.
            pozdrawiam

            Komentarz


            • #81
              Witam,
              u mnie od kilku tygodni jak temperatury na zewnątrz spadły do około 10st zawsze mam cyrk przy odpalaniu "po nocy"
              Auto szarpie, silnik nie równo pracuje tak jakby na 3 cyl., spaliny mają taki przesycony zapach.
              wystarczy dodać leciutko gazu i kilka sekund pracuje na obrotach ok 1200-1500 problem znika.

              Jak się wskazówka temperatury lekko dźwignie problem nierównej pracy zupełnie znika. auto jeździ zupełnie normalnie. każde odpalenie na ciepłym silniku bez tzw jaj.
              nawet nie ma tego problemu przy odpalaniu jak auto zostawię na 3-4 godziny postoju.

              od czego zacząć poszukiwania ?

              Komentarz


              • #82
                Skan błędów, świece kiedy zmieniane, kable, cewka?

                Komentarz


                • #83
                  świece wymienione jak bozia przykazała(60kkm), kable zdrowe, cewka też
                  filtry fazy ciekłej i lotnej wymienione
                  wgrana nowa mapa STAG (problem występował też przed "kombinacjami" na organizmie LPG)
                  auto chodzi wyśmienicie po tym jak wskazówka temp drgnie
                  skan nic nie wykrył
                  mam wrażenie że nie włącza się ssanie - tzn że na zimnym obroty powinny wskoczyć na około 1200 obr/min a u mnie jest jak latem 700-800 a z włączoną klimą około 900.

                  Komentarz


                  • #84
                    kolego miałem to samo. Cewka zapłonowa. Miałem też sprawdzany jakiś silniczek krokowy ale go wykluczyli. Po zmianie cewki wszystko działa tak jak powinno.
                    Pozdrawiam
                    Marcin Szarejko
                    Skoda Octavia II, 2011, MPI, PB/LPG

                    Komentarz


                    • #85
                      wydaje mi się iż problem z układem zapłonowym jest mało realny ponieważ gdy auto popracuje około minuty to wszytko wraca do normy.
                      jakby były strzelone przewody czy cewka zapłonowa silnik nierówno by pracował nawet po rozgrzaniu do czerwoności. (zarówno na wolnych obrotach bądź podczas jazdy - przerabiałem ten temat w golfie :P dopiero kable BERU i wymiana aparatu zapłonowego za 15PLN rozwiązały temat)

                      ooo wykopałem coś takiego Forum - Octavia Club Polska

                      Komentarz


                      • #86
                        same_oktany, niezależnie od wykopanego przez Ciebie wątku chciałem właśnie napisać - wtryski paliwa do sprawdzenia przy ww. objawach
                        nie wydawało mi się to możliwe, żeby je czymś zmulić czy zabrudzić, ale kolega z pracy z audi 1.6 AKL parę miesięcy temu stracił parę stów na tzw. mechaników, którzy robili mu zapłon, przepustnicę, a nawet chcieli grzebać w immo, po czym winne nędznego startu na zimno okazały się wtryski paliwa - dwa pełne baki na vervie i autko się naprawiło

                        Komentarz


                        • #87
                          no się jeździ teraz na benzynie z uszlachetniaczem, a wyjeździłem jakieś 1/2 zbiornika z czego pół "świeża" a drugie pół mogło mieć z 8-10 miesięcy
                          następnie jakieś nitro+ czy verwa
                          Widać poprawę tzn przy odpaleniu zimnego jeszcze tak trochę go szarpie ale te drgania są takie skoordynowane, a nie tak jak przedtem jakby palił na 3 gary!

                          czernobyl chiałem uniknąć starty paru stów i uziemienia samochodu na kilka dni
                          szczególnie jak usłyszałem, że auto trzeba zostawić i będziemy oglądać co się dzieje i ze chyba jakiś czujnik (temperatury), albo to albo to :P a może wszystko

                          [ Dodano: Pon 04 Lip, 16 09:34 ]
                          uszlachetniacze guzik dały
                          2 Zbiorniki Pb ( jedno jakieś kupiuone na stacji- produkt bodajże STP do aut z LPG drugi Liqui Moly do wtrysków benzyny.
                          wymieniono kable, cewkę sprawdzono wtryski benzyny (sprawne - wyczyszczone profilaktycznie, sprawdzono wtryskiwacze gazu (sprawne)
                          sprawdzono kompresję na cylindrach - na jednym mniejsza i stabilizująca się po rozgrzaniu - diagnoza - wypalone gniazdo zaworowe
                          Regeneracja głowicy - wymiana gniazd zaworowych (podobno na mocniejsze) i pierścieni na tłokach (przy okazji)
                          pacjent ma się dobrze

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X