Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

pilne nie pali 2.0 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • pilne nie pali 2.0 tdi

    Zamieszczone przez lilo
    Zamieszczone przez kowal 2002
    Żeby przerobić takie soczewki trzeba wyjąć tą przesłonę i zamontować ja odwrotnie; wtedy otrzymujesz prawdziwą wersję EU.
    Niestety mylisz się tak się nie da . Trzeba przesłonę przerobić już ten temat przerabiałem .

    [ Dodano: Nie 27 Wrz, 09 16:03 ]
    tak wygląda już przerobiona przesłona .
    Jak już temat odgrzany, to mam pytanie, czy nie lepiej zamiast wycinać i lutować było tą przesłonę przegiąć na drugą stronę?

  • #2
    pilne nie pali 2.0 tdi

    Nie pali 2.0 di. Świece żarowe wogóle się nie zapalają? Jaką moze być przyczyną bezpiecznie przerażony czy moze imobilajzer zepsuty. Sojusznik kręci ale nie zapala silnik. Pomóżcie !!!!!!
    2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

    Komentarz


    • #3
      archerx10, ku..wa, a po polsku umisz pisać :?: :shock:
      przebieg, rocznik, ostania jazda?

      Komentarz


      • #4
        sprawdz bezpieczniki i głowny przekaznik pod deska rozdzielcza
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez abstinent
          archerx10, ku..wa, a po polsku umisz pisać :?: :shock:
          przebieg, rocznik, ostania jazda?
          ty pałacu ....... tak jest jak się pisze ze słownikiem t9. Przebieg 97 tys. Km. Ladowalem ostatnio akumulator 5 godz. Po naladowaniu odpalil i odstawilem. Do garażu. I już nie trybi.
          2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

          Komentarz


          • #6
            o mnie dla mnie to już po bananie by było

            ile stał w garażu?
            kontrolki ok, za mało za dużo?
            kręci mocno czy słabo
            inny kluczyk był?

            forum to nie wróżka i coś wiedzieć musimy, ale i tak bez kompa to :lol:

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez abstinent
              o mnie dla mnie to już po bananie by było

              ile stał w garażu?
              kontrolki ok, za mało za dużo?
              kręci mocno czy słabo
              inny kluczyk był?

              forum to nie wróżka i coś wiedzieć musimy, ale i tak bez kompa to :lol:
              samochód cały czas jeździł, kontrolki wszystkie oprócz świec żarowych się palą. Kręci mocno, kluczyk ten sam, byt ładowany akumulator przez 5 godzin. Potem odpalił.
              2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

              Komentarz


              • #8
                archerx10, Bateria stara? Spróbuj przełożyć jakąś pewną do samochodu i zobaczysz co się będzie działo. Jeżeli to nie bateria.. to trzeba szukać dalej.
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz


                • #9
                  a może przekaźnik od świec żarowych? w każdym razie bezpieczniki wszystkie są dobre. jak narazie to brak mi jest jakichkolwiek pomysłów ehh
                  2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez archerx10
                    a może przekaźnik od świec żarowych?
                    w ciepłym odpali i bez świec
                    stoi w garażu czy na dworze?

                    sa jakieś błędy w kompie?
                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez piotrek_gdy
                      Zamieszczone przez archerx10
                      a może przekaźnik od świec żarowych?
                      w ciepłym odpali i bez świec
                      stoi w garażu czy na dworze?

                      sa jakieś błędy w kompie?
                      aktualnie stoi na powietrzu.
                      2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

                      Komentarz


                      • #12
                        wykręcić świece i zobaczyć czy grzeje

                        Komentarz


                        • #13
                          Do sprawdzenia:

                          - przekaznik swiec zarowych J370
                          - same swiece

                          W tych temp. ten silnik powinien odpalac od strzału nawet przy zjaranych swiecach.

                          Moze czujnik G40 uwalony albo G28.

                          VCDS byl podpinany ?
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz


                          • #14
                            założyłem nowy przekaźnik i nic to nie dało. rozebrałem stary i po styknięciu blaszki o blaszkę świece grzeją i jest dobrze. ale tylko po styknięciu. więc wina nie jest przekaźnika tylko czego innego !!!!!!!!!!!!!!!!
                            2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

                            Komentarz


                            • #15
                              archerx10 pytanie padało już kilkukrotnie i odpowiedzi nie dałeś..
                              Czy podpinałeś kompa i sczytywałeś błędy?
                              Bo to właśnie od tego powinieneś zacząć.
                              VCDS pokaże Ci w którą stronę kierować się w poszukiwaniu problemu.

                              Bo tak to można sobie wróżyć do woli..
                              A może świece..
                              A może przekaźnik..
                              A może pompowtryski..
                              A może pompa paliwa..
                              A może vacum pompa..
                              A może czujnik temperatury..
                              A może uszczelniacze pompek..
                              A może to, a może tamto..

                              Poza tym nikogo nie interesuje czy piszesz z T9, czy może na maszynie do pisania..
                              Masz problem to go porządnie opisz, a nie jeszcze masz pretensję do kogoś, że ośmielił się zwrócić uwagę na Twoją ignorancję i brak szacunku wobec innych..

                              Komentarz


                              • #16
                                TAK na kompie wyszeł błąd "przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 30 ( J317)

                                sprawdzałem napięcie i jest plus a nie ma minusa
                                2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

                                Komentarz


                                • #17
                                  archerx10, czyli nie ma sterowania. Musiałbyś przejrzeć wiązkę - leci do sterownika silnika, też się już z tym raz pierdzieliłem.
                                  Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                                  Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez McGan
                                    archerx10, czyli nie ma sterowania. Musiałbyś przejrzeć wiązkę - leci do sterownika silnika, też się już z tym raz pierdzieliłem.
                                    a gdzie tego szukacz czy oddać do elektryka bo do skody nie dam bo zabiorą mi dużo $$$$ z portfela
                                    2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      archerx10, możesz też oddać do elektryka samochodowego nie w ASO albo po prostu podać masę "na krótko" na przekaźnik
                                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        archerx10, sprawdź bezpiecznik 15 (7,5A)
                                        oraz bezpieczniki w skrzynce elektrycznej w komorze 15 i 22

                                        gdzie sprawdzałeś to napięcie? i jakie/gdzie blaszki zwierałeś

                                        bo ten błąd wskazuje na przekaźnik na bordnetzie opisany jak KL30
                                        czy np. lampki wewnątrz auta się świecą?
                                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                        poprzednie modele:
                                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są OK. Lampki w aucie też świecą. rozmontowałem przekaźnik świec zarowych i tam są blaszki. Nie dochodzi masa do przekaźnika ( coś musi odcinać)
                                          2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Witam,
                                            Mam dokładnie ten sam problem. Jak się zakończyła sprawa?
                                            Czy to był problem masy, przekaźnika, bezpiecznika?

                                            Silnik 2.0 bkd diesel, octavia 2, rocznik 2008, przebieg 300tys. Założyłem juz nowy akumulator i problem powrócił.

                                            [ Dodano: Czw 29 Sty, 15 18:03 ]
                                            Może to komuś pomoże ale w moim przypadku okazało się, że to nie była wina akumulatora, ani wina przekaźnika świec żarowych. Nie był to również żaden z bezpieczników. Okazało się, że podczas jednej z naprawy jakiś papudrak musiał przytrzasnąć jeden z przewodów. Pod wpływem tego, że izolacja przewodu została uszkodzona i czasu jaki minął od tamtej chwili spowodowało to, że przewód przegnił. Wymiana przewodu okazała się być ciężka do zdiagnozowania bo pochłonęło to 190zł dla elektryka + 400zł które mechanik wziął za wymianę akumulatora. Morał z tego taki, że lepiej oddawać samochód w ręce osoby, która nie będzie pozostawiać po sobie tego typu znaków firmowych.

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X