matys2905, jak nie serwisujesz auta w ASO to ciężko będzie coś wywalczyć
O2FL KOROZJA!
Zwiń
X
-
dla pewności byłem sprawdzić książkę.
Przegląd powinienem zrobić przy 175tys a zgłosiłem korozję przy 173tyś tylko że SAP pierd.... sie ze zgłoszeniem już 2 miesiąc a kilometrów przybywa a nie mam zamiaru im ciągle nabijać kasę.
Mam swojego zaufanego mechanika który zajmuje się moim autem za połowę ceny.
Więc coś czuję że będę miał pewnie wojenkę z ASO i z SAP bo jakby nie było to zgłoszenie było jeszcze przed kolejnym przeglądem
[ Dodano: Czw 17 Lip, 14 16:34 ]
Zapomniałem najważniejszego jestem II właścicielem auta. Samochód ma pełną historie serwisową.
Ale w myśl przepisów nie powinno to odgrywać roli ponieważ gwarancja jest przypisana do produktu a nie do właściciela
Komentarz
-
-
matys2905, jeżeli zgłoszenie miałeś przed kolejnym serwisem i masz to na papierze że ASO to przyjęło to nie będziesz miał problemu, miałem tak z wtryskami gazu , pojechałem do nich na 2 dni przed końcem gwarancji i nie zrobiłem następnego przeglądu u nich. Ale zgłoszenie było jeszcze przed upływem terminu i uznali mi wadę a czekałem na odpowiedz około miesiąca, pozdr
Komentarz
-
-
:shock: Świeże auta rdzewieją. Widać skoda nie potrafi zrobić tylnej klapy. Rdzewiały w felicji, o1, o2. Ciekawe jak w o3 będzie.moje stare auto
jest scout
Komentarz
-
-
vw b6 z tego co widuję, to też gniją, mój stary vw też gnił w miejscu tych lampek, ale tam chyba winą były zużyte, stare uszczelki. Z tego co widze, to w skodzie i tak jest o tyle dobrze, że można całą obudowę pewni wymienić za kilka złotych na nową, bo w vw musiałem całą listwę w środku skombinować, a aso wyceniało ten kawał plastiku na ponad 400 zlotych :x aż się boję zaglądać do skody, chyba wolę tego nie widzieć :shock:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKI Zobacz wpistoomasz, przerabiałem dokładnie to samo,....
ja u siebie cos takiego zauwaazyłem:
U mnie problemy z lampkami nie ma po prostu sobie wyszła korozja na łączeniach od wewnątrz.
Komentarz
-
-
Ja mam OII FL 2009 r. Rdza na progach pojawiła się po niespełna 2 latach jak auto wyjechało z fabryki na drogę. Przelakierowane, naklejona folia 3M + listwy i jest spokój.
Rdza w klapie bagażnika w okolicy wylotu wody z profilu pojawiła się już dawno, walczę z tym co jakiś czas. Niedawno zalakierowałem od środka, gdyż na dolnym zgrzewie blachy pojawiło się duże ognisko rdzy.
Ale to nic w porównaniu do pęcherzyka na tylnej klapie pod uszczelką szyby :/ Na wiosnę będzie trzeba zrobić zaprawkę.
Na koniec dodam, że zrobiłem full konserwację podwozia + nadkola + profile zamknięte. Co z tego, skoro ruda zaczyna zżerać nadwozie.
Komentarz
-
-
Z skąd zdziwienie?. Przecież reklama Skody wyraźnie stwierdza...4 lata i wymień na nową...
PS. Ja jak po 2 latach zaglądnąłem do tylnej klapy, to na drugi dzień umówiłem się na konserwację...Ostatnio edytowany przez pietrek125; 25421.
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
-
Nie wiem jak to jest, ale u mnie w O2 Tour w lampach oświetlenia rejestracji jest czysto. Specjalnie sprawdzałem przed zimą. Natomiast u ojca w takim samym egzemplarzu starszym może o 2-3 miesiące jest widoczna korozja w prawej lampce
To nawet nie jest kwestia dbałości a szczęścia... a może kwestia czasu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KrzysiekTour Zobacz wpisNie wiem jak to jest, ale u mnie w O2 Tour w lampach oświetlenia rejestracji jest czysto. Specjalnie sprawdzałem przed zimą. Natomiast u ojca w takim samym egzemplarzu starszym może o 2-3 miesiące jest widoczna korozja w prawej lampce
To nawet nie jest kwestia dbałości a szczęścia... a może kwestia czasu
Hurrraaa jestem w klubie zardzewiałych ... Padła mi żarówka oświetlenia tablicy rejestracyjnej, odkręcam a tam rdza ! Mało tego, jak się przyjrzałem ruda atakuje już klapę bagażnika, na wysokości tej lampki jest purchel. Oczywiście prawa lampka, lewa jest OK. Serwisuję w ASO ale nie w jednym tylko w dwóch i nie tam gdzie kupiłem auto (Auto Wimar). Rozumiem, że jechać z reklamacją do sprzedawcy auta czy może być jakiekolwiek ASO ? Swoją drogą 5 lat 75 tysięcy przebiegu i takie kwiatki !?
Komentarz
-
-
Ja też znalazlem to samo ...dodatkowo korozja (purchle) wyszła kolo kołków trzymajacy ramke tablicy rejestracyjnej....Auto tez 5 lat 70 000....poczyściłem zmontowałem a jeszcze od srodka dla pewności Bitexem w spaju i lampki dokoła i te kołki potraktowałem.
Kłócic sie z ASO nie mam jak bo jestem na wyjezdzie.
Moim zdaniem to wilgoc weszla pod uszczlke lampki od zewnatrz, bo uszczelka nierowno przylegala
Zabolało mnie to zupelnie jak leczenie kanałowe
Komentarz
-
-
To może pozaglądajcie sobie w miejsce gdzie błotnik łączy się z progiem. Jest to tak fantastycznie zaprojektowane, że po każdym deszczu woda stoi w miejscu łączenia i nie chce wyschnąć przez nawet kilkanaście godzin. Uchwyt błotnika ma takie jakby występki - przetłoczenia, co w domyśle działa jak podkładka kontrująca. Problem w tym, że to w zasadzie szczelina na połączeniu śrubowym. Idealne miejsce gdzie woda się "przykleja i stoi i stoi i w zimie zamarza, rozsadza i tak w kółko. Dużo O2 z wczesnych roczników ma w tym miejscu rdzę. Generalnie większość aut z grupy VW gnije głównie w tej okolicy.
U mnie z jednej strony już rok temu było rudo a z drugiej strony dopiero zaczynał lakier się odparzać. Aby naprawić trzeba by zdjąć błotnik, a ten jest do nadwozia klejony w dwóch miejscach - przy słupku i na takiej ramce przy nadkolu. Już samo odkręcenie śrub spowoduje, że powstaną nowe ogniska korozji bo błotnik jest najpierw montowany a dopiero potem auto uzyskuje warstwy ochronne.
Mimo ewidentnej rdzy, od roku tego nie robiłem i korozja w tym miejscu nie postępuje szybko. Po zimie pojawił się rdzawy nalot w miejscach gdzie nie było już dawno lakieru.
Komentarz
-
-
No to i ja dziś poszedłem zajrzeć profilaktycznie i co? Ruda w koło lewej i prawej lampki rejestracji... Od razu rozebrałem plecki ale na szczęście połączenie blach i całość bez rudej, tylko w koło lampek. Ale dziwne bo uszczelka wycieraczki dosyc dokładnie przylega u mnie, ale widocznie coś się musi dostawać... 8 lat wytrzymało to i tak długo w porównaniu z 2 latkami z watku.
A staraoctavia 1 LB po 17 latach w klapie nić rdzy nie miała... zerooo.
Komentarz
-
Komentarz