Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia 2 RS TSI 2.0 CCZA - PILNIE POMOCY

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Gwarancja to chyba jedynie przy zakupie w ASO wraz z montażem. Czy dają na same części również? Mi robili rozrząd i gali gwarancję uzależniając ją od usługi.

    Komentarz


    • #52
      Zamieszczone przez Piotr_RS
      rOBERTO - dzięki za logi, za wstępną diagnozę
      To co powiedziałeś potwierdził jeszcze jeden przyjaciel w skodzie.
      Panowie po 3 msc dokopali się do 2 takich przypadków w ASO

      A więc !!!!
      Do wymiany ŁAŃCUCH, NAPINACZ
      (potwierdzenie jak zmienię i to będzie to na 100% - nie ukrywam, że liczę na to)

      Teraz pytanie do Was koledzy, może ktoś ma jakiś pomysł na producenta który robi coś lepszego niż ten "badziew" montowany przez Skodę i ASO
      Prośba o pomysł by wczoraj wracając z Sosnowca sprawdziłem i ponoć Skoda ma dwóch dostawców ale to są firmy tego samego właściciela który zrobił sobie sztuczną konkurencję.
      Nie ma za co polecam sie na przyszlosc. . Zastanow sie jeszcze nad wymiana wariatora faz rozrzadu bo to jedna robota.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #53
        rOBERTO795, no w końcu trafił na dobrego mechanika/diagnostkę widzę, bo tak by jeździł od magika do magika naciągających na hajs

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez Piotr_RS
          A więc !!!!
          Do wymiany ŁAŃCUCH, NAPINACZ
          (potwierdzenie jak zmienię i to będzie to na 100% - nie ukrywam, że liczę na to)

          Teraz pytanie do Was koledzy, może ktoś ma jakiś pomysł na producenta który robi coś lepszego niż ten "badziew" montowany przez Skodę i ASO

          jakoś mnie to nie zaskoczyło...

          części tylko ASO /olej allegro i inne gówniane portale/

          zawsze możesz podjechać na Łopuszańską 53 do Maćka z Vagtech

          jak chcesz możemy razem się złapać w najbliższy piątek


          BTW
          Zamieszczone przez mirek_p11
          Zamieszczone przez Piotr_RS
          Teraz pytanie do Was koledzy, może ktoś ma jakiś pomysł na producenta który robi coś lepszego niż ten "badziew" montowany przez Skodę i ASO
          Kup części w ASO, bo już są po poprawkach i będziesz miał 2 lata gwarancji
          taaak a zwłaszcza bez robocizny...

          proszę Cię...
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz


          • #55
            Zamieszczone przez LUKI
            taaak a zwłaszcza bez robocizny...

            proszę Cię...
            myślałem, że kolega będzie wymieniał napinacz w ASO :wink:

            Seat Leon ST FR by mirek_p11

            Fotki
            Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
            Fotki

            Komentarz


            • #56
              Zamieszczone przez Piotr_RS
              Panowie po 3 msc dokopali się do 2 takich przypadków w ASO

              A więc !!!!
              Do wymiany ŁAŃCUCH, NAPINACZ
              :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ...napewno były tylko 2..... :lol: :lol: :lol: :lol:

              jeli to napinacz i łancuch to masz sporo szczescia ze to auto jescze chodzi i nie szukasz juz nowego silnika :lol: ...ale ja po takiej diagnozie juz bym nawet kluczyka w stacyjce nie przekrecił tylko auto na lawecie zabrał do warsztatu :szeroki_usmiech

              czesci tylko ASO ...wymiana jakis dobry warsztat niekoniecznie ASO.....

              Komentarz


              • #57
                info ale na początek rOBERTO wygląda na to, że miałeś rację.
                Potwierdzę w 100% jak zrobię 100/200/30km bez dot. usterek.
                Auto wczoraj odebrane i

                a) łańcuch był rozciągnięty - trudno jest stwierdzić ile, gdyż nowy jest inaczej zbudowany
                b) napinacz (jeśli dobrze pamiętam) - wysunął się ok 6-7 obrotów
                c) reszta stan jak każda cześć który była użytkowana

                Jak teraz auto pracuje:

                a) silnik równo
                b) wydech nie dławi się, nie strzela
                c) na obecną chwilę brak kontrolek CHECK i całej reszty
                d) nie gaśnie na skrzyżowaniach
                e) odpala na zimnym i ciepłym silniku bez problemów

                Panowie - bardzo dziękuję wszystkim za pomoc, za chęci.
                I na koniec - KREATOR MOCY - jeśli gdzie padło w treść oskarżenie to wybaczcie Panowie.
                Jak zmienię układ wydechowy pojadę do nic shamować auto i dla flaszkę.
                Na przyszłość wiem, że nie należ źle mówić o firmach za nim nie ma się w 100% pewności, że to na pewno to jest przyczyną.

                PS, rOBERT !!! SZACUN CHŁOPIE !! - WIĘCEJ TAKICH LUDZI JAK TY NAM TRZEBA !! DZIĘKUJĘ, UPRZEJMIE DZIĘKUJĘ !!!

                [ Dodano: Sob 08 Lis, 14 08:10 ]
                A I GDZIE MOGĘ DOSTAĆ znaczek OCP
                Do sprzedania Octavia RS - 1 właściciel, stoi i stoi i stoi. Szkoda by tak stała, może ktoś chcę kupić.

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez Piotr_RS
                  info ale na początek rOBERTO wygląda na to, że miałeś rację.
                  Potwierdzę w 100% jak zrobię 100/200/30km bez dot. usterek.
                  Auto wczoraj odebrane i

                  a) łańcuch był rozciągnięty - trudno jest stwierdzić ile, gdyż nowy jest inaczej zbudowany
                  b) napinacz (jeśli dobrze pamiętam) - wysunął się ok 6-7 obrotów
                  c) reszta stan jak każda cześć który była użytkowana

                  Jak teraz auto pracuje:

                  a) silnik równo
                  b) wydech nie dławi się, nie strzela
                  c) na obecną chwilę brak kontrolek CHECK i całej reszty
                  d) nie gaśnie na skrzyżowaniach
                  e) odpala na zimnym i ciepłym silniku bez problemów

                  Panowie - bardzo dziękuję wszystkim za pomoc, za chęci.
                  I na koniec - KREATOR MOCY - jeśli gdzie padło w treść oskarżenie to wybaczcie Panowie.
                  Jak zmienię układ wydechowy pojadę do nic shamować auto i dla flaszkę.
                  Na przyszłość wiem, że nie należ źle mówić o firmach za nim nie ma się w 100% pewności, że to na pewno to jest przyczyną.

                  PS, rOBERT !!! SZACUN CHŁOPIE !! - WIĘCEJ TAKICH LUDZI JAK TY NAM TRZEBA !! DZIĘKUJĘ, UPRZEJMIE DZIĘKUJĘ !!!

                  [ Dodano: Sob 08 Lis, 14 08:10 ]
                  A I GDZIE MOGĘ DOSTAĆ znaczek OCP
                  Piotrze dziekuje za mile słowa. Staram sie zawsze pomóc jak tylko potrafie najrozsadniej. Uważam ze powinienes zmienic olej na 0w40 lub 5w40 i nie przekraczac na nim 10 tys km. Zapraszam na koks zdrowego rs-a . Pozdrawiam
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • #59
                    Zamieszczone przez Piotr_RS
                    A I GDZIE MOGĘ DOSTAĆ znaczek OCP
                    nie no Panie za takie pytania to owoce się dostaje :wink: :lol:
                    na spocie dostaje się wlepy jak się sesikowe postawi (duża hotpeperoni)
                    a do Twojego potwora to pewnie biała by się nadała - popytaj kolegów jakubd lub mamaj12
                    Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

                    => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
                    => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
                    => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
                    "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

                    Komentarz


                    • #60
                      DUPA - przed wcześnie się cieszyłem. Błąd wrócił, auto krztusi się, dymi, wali błędami, nie odpala. Przejechałem może 30km dziś. MASAKRA !! :cry: szczerze mam dość.

                      JEŚLI KTOŚ MA INNY POMYSŁ NIŻ:

                      a) cewki
                      b) odma
                      c) świece
                      d) wtryski
                      e) czujnik temp. chłodziwa
                      f) akumulator
                      g) rozrząd
                      h) przywrócenie serii


                      Mam dość kosztów Panowie, dość tez. SZUKAM TERAZ PORZĄDNEGO ELEKTRYKA W W-WIE, ew. okolicach, który za rozsądne pieniądze podejmie się sprawdzenia drutów... :idea:
                      Do sprzedania Octavia RS - 1 właściciel, stoi i stoi i stoi. Szkoda by tak stała, może ktoś chcę kupić.

                      Komentarz


                      • #61
                        Wymieniłes wariator o którym mówilem ?

                        I sprawdz kompresje.
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz


                        • #62
                          rOBERTO a za co odpowiedzialny jest wariator ?? pytam bo w haaaa kosztuje i jeśli nie to to sorry ale rady ala wójciu dobra rda ja dziękuję. Przepraszam ale serdecznie mam dość,, Oczywiście szanuje Twóje wspracie. Potrzebuje konkret argumenty by podjąć decyzję o kolejnym wydatku ok 1 tys z wymianą . Please podaj argumenty !!
                          Do sprzedania Octavia RS - 1 właściciel, stoi i stoi i stoi. Szkoda by tak stała, może ktoś chcę kupić.

                          Komentarz


                          • #63
                            Zamieszczone przez Piotr_RS
                            rOBERTO a za co odpowiedzialny jest wariator ?? pytam bo w haaaa kosztuje i jeśli nie to to sorry ale rady ala wójciu dobra rda ja dziękuję. Przepraszam ale serdecznie mam dość,, Oczywiście szanuje Twóje wspracie. Potrzebuje konkret argumenty by podjąć decyzję o kolejnym wydatku ok 1 tys z wymianą . Please podaj argumenty !!
                            On jest odpowiedzialny za ustawienie wałka ssącego podczas jego pracy. Mówiłem żeby go sprawdzić przy wymianie. Reszte masz na Priv.
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz


                            • #64
                              poza tym wariator/nastawnik faz rozrządu 'robi się' za jednym strzałem przy wymianie łańcucha i napinacza

                              teraz jakbyś chciał go wymienić robota jest dokładnie taka sama - czyli koszt wymiany kompletnego rozrządu wędruje na x2

                              nie wiem jak jest w przypadku CCZA, ale w CAXA wariator od 05.2010 jest zmodyfikowany i ma inny numer

                              BTW
                              w sprawie elektryka sprawdź pw
                              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                              Komentarz


                              • #65
                                Luki do kogo Ty to piszesz?
                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz


                                • #66
                                  rOBERTO795, przecież nie do Ciebie
                                  kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                  SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Zamieszczone przez LUKI
                                    rOBERTO795, przecież nie do Ciebie
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Panowie co do wariatora to koszt nowej i dostępnej jedynie przez ASO części to 2 600 pln.
                                      Szanuje mojego mechanika, że nie naciągnął mnie na ten koszt bo:

                                      a) jutro 8:00 rozbieramy wydech i weryfikujemy czy nie pierdl katalizator - powód:
                                      na zimny auto działa, na rozgrzanym dupa, dopiero jak się schłodzi auto odpala.
                                      Może, może to uszkodzony katalizator, a w tym aucie są aż daw

                                      b) znalazłem z Ząbkach (obok w-wy) firmę która od 87 roku zajmuje się elektryką.
                                      Zajmują się również sterownikami. A z opisu jak wczytałem na innej stronie moje objawy podchodzą pod uszkodzenie sterownika.

                                      Strona nie została znaleziona - Elektronika Samochodowa

                                      c) jeśli to zawiedzie to w jednym z ASO W-wa po oczyszczeniu zaworów auto zaczeło jeździć jak nowe. Możliwe, że to jest coś co ma wpływ na stan obecny.

                                      Jak widać zbieram informację i bedę powoli eliminować punkt po punkcie.

                                      PS, mam nadzieje, że któryś z tych punktów załatwi problem. I szczerze nie stawiam na A tylko raczej B bo była ingerencja w sterownik i jeśli coś tam zostało uszkodzone to błędy poniżej opisane na stronie prawie idealnie się wpisują w obecną sytuację z moim samochodem.

                                      - silnik pracuje nie równo i szarpie
                                      - silnik nie zawsze chce zapalić, nie ma mocy, dławi się, gaśnie

                                      - silnik odpala na dwóch cylindrach a po dodaniu gazu pracuje na czterech

                                      - ciepły silnik gaśnie i nie można go ponownie uruchomić, świeci się kontrolka CODE

                                      [ Dodano: Sro 12 Lis, 14 22:48 ]
                                      Punkt A do kosza, katalizatory piękne i działają.
                                      Szukam magika od sterowmików
                                      Szukam też osobę która mi objaśni co mail na myśli jeden z mechaników:

                                      Jest jakaś cewką w wale, walku czy jakoś tak.
                                      Cewką potrafi pęknąć i jak jest zimna to nie puchnie.
                                      Jak jest gorąc to puchnie i blokuje i przez to silnik się dławi krztusić.
                                      Wiecie co za cewkę i jakim wale, walku miał gość na myśli ???

                                      HELP :-)

                                      [ Dodano: Sro 19 Lis, 14 20:09 ]
                                      Kolejne działania i nic:

                                      a) odbudowany cały dolot

                                      Samochód znowu u mechanika tym razem:

                                      a) czyszczenie zaworów
                                      b) sprawdzenie czy nie ma lewego powietrza
                                      c) szczelności wszystkich rurek

                                      Może ktoś z Was niechcący dostał jakieś informacje które moga nakierować co to może być ?

                                      [ Dodano: Pią 12 Gru, 14 09:52 ]
                                      No więc tak:

                                      POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA PALIWA
                                      +
                                      SOFT, przywrócenie serii przez Kreatora Mocy nie udało się do końca.
                                      +
                                      Na wszelki wypadek wymiony zawór przy turbo

                                      Na dziś dzień auto jeździ bez błędów. Fakt zostało tylko 212KM/300Nm no ale coś za coś.

                                      WIELKIE DZIĘKI DOBRYM LUDZIOM Z FIRM !!

                                      EL-TEC - układy wydechowe, tłumiki, doloty, orurowania

                                      Właściciel nie naciągnął mnie na wydech, sprawdził katalizatory i dał kontakt do Panów z firmy

                                      Chip tuning samochodów Warszawa – Unitronic Poland Chiptuning

                                      Tu Pan Łukasz bardzo profesjonalnie podszedł do samochodu, weryfikacji.
                                      Pan Łukasz jest mega człowiekiem, osobą którą mimo moich zszarganych nerw nie dopuścił.
                                      Do Pana Łukasza będę wracał jak odkuję się po wypadku ok 6 tys na wszystko.

                                      PS, Panowie polecam, gorąco polecam Pana Lukasza z firmy UNITRONIC i firmę EL-Tec !!

                                      MAM NADZIEJE, ŻE TO JUŻ KONIEC TEJ FERALNEJ HISTORII :lol:
                                      Do sprzedania Octavia RS - 1 właściciel, stoi i stoi i stoi. Szkoda by tak stała, może ktoś chcę kupić.

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X