[O2] Piszczy wentylator od pasażera

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slawento
    Rider
    • 2016
    • 431
    • Octavia I combi (1U5)
    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

    [O2] Piszczy wentylator od pasażera

    Zamieszczone przez Agamek12
    GT miałoby silnik 1.8i 90Km,
    A gdzie jest napisane, że to benzyna? W wersji wyposażenia GT, były montowane też silniki Diesla, o mocach 70 KM i 80 KM, czyli właśnie 51 kW i 59 kW.
    Sławek
  • samogon
    Drive
    • 2013
    • 40
    • Octavia III combi (5E5)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM
    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

    #2
    [O2] Piszczy wentylator od pasażera

    Witam
    Ostatnio zaczęło coś piszczeć po prawej stronie deski rozdzielczej i domyślam się, że to wentylator. Dźwięk pojawia się podczas skręcania oraz przyśpieszania.
    Chyba, że jest to coś innego?
    Czy możecie opisać jak się do dostać do wentylatora? Czy będzie konieczna jego wymiana czy starczy coś dokręcić?
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • pawel_breslau
      Ambiente
      • 2014
      • 175

      #3
      Może ten temat coś pomoże. Jest tam pokazane jak rozebrać schowek i jak się dostać do wentylatora.



      Pozdrawiam.
      Powoli ale do celu-"gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy"

      Komentarz

      • ggag1aggg1
        Ambiente
        • 2011
        • 164
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Niedawno sam to przerabiałem dostać się można jak w poście wyżej , następnie trzeba go obrócić kilka centymetrów w lewo jeśli dobrze pamiętam wciskając zatrzask który jak sie dobrze przyjrzysz to rozkminisz jak i co , nic nie bedziesz musiał tam dokręcać ja najzwyklej na świecie prysnąłem kilka kropel oleju maszynowego i piski zniknęły , nie wystrasz sie ile tam syfu jest. pozdr

        Komentarz

        • greg44
          L&K
          • 2011
          • 1198
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Generalnie da się bez wyciągania schowka, a jedynie dolnej osłony, piankowej, ale trochę ciasno. Psiknąć czymś aby bród wymyło, następnie naoliwić, zostawić na chwile aby olej lub inny specyfik spenetrował tulejkę i czop wirnik i beze dalej hulać. U mnie po takiej operacji drugi rok bez pisków.

          Komentarz

          • samogon
            Drive
            • 2013
            • 40
            • Octavia III combi (5E5)
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM
            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

            #6
            Dzięki chłopaki za info. W chwili wolnej zabiorę się za dziadostwo i dam znać o efektach

            Komentarz

            Pracuję...