Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

oc 2fl 1.6 mpi nierowna praca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • oc 2fl 1.6 mpi nierowna praca

    witajcie temat podobno walkowany tysiace razy ale nieznalazlem rozwiazania. bp plus lpg stag instalacja wyminiona w zeszlym roku

    na zimnym silniku nieruwno pracuje jak zlapie temperature jest ok
    wymienilem swiece przewody podmienialem cewke czujnik temperatury wody
    uszczelki kolektora ssacego czujnik polozenia walka rozrzadu
    przepustnice czujnik temperatury w kolektorze ssacym.
    brak bledow. cisnienie sprawdzone okolo12
    skonczyly mi sie pomysly moze ktos juz ogarnol ten problem
    sory za bledy ortograficzne


  • #2
    Czy na samym bp dziala poprawnie? Ale nie do momentu przelaczenia na lpg, tylko jak jezdzisz kilka dni?
    Jak czujniki temp sprawdzales to wartoby bylo zobaczyc jaka temp pokazuje komputer i czy te czujniki podmienione podaja dobre wartosci. Powiedz tez jakie masz korekty na bloku 32.

    Komentarz


    • #3
      na benzynie nie wariuje tak jak na gazie. ale niepracuje tez idealnie czuc przerywania czujnik teperatury wody wymienialem 2 razy ten kolo termostatu i pokazuje normalna temperature niemam vcdsa uzywam delphi

      Komentarz


      • #4
        W pierwszej kolejnosci sprawdzilbym jak dziala na PB. Jezeli lpg mialo mapy rozjechane to rozjechaly sie PB i dlatego po przelaczaniu na PB moze nie dzialac poprawnie po caly czas korekty staraja sie wrocic do normlanosci. Dlatego warto pojezdzic dluzej na PB i wtedy stwierdzic czy dziala poprawnie czy nie. Wtedy jest juz pewne ze lpg szwankuje i trzeba tam szukac przyczyny a nie w calym aucie.
        Co do lpg to wydaje mi sie ze cisnienie reduktora jak to landi renzo omegas to powinno byc wyzsze 1.3-1.4 bar (zakladam ze u ciebie 12 to cisnienie i mialo byc 1.2). Pytanie jak nierowno pracuje bo ten silnik ma takie czkawki i czesto nim telepie ale bledu zadnego.

        Komentarz


        • #5
          gaz to stag. piszac o cisnieniu mialem na mysli cisnienie na tlokach.

          Komentarz


          • #6
            Nie wiem jakie sa normy cisnienia w cylindrach w 1.6. Moze byc tak, ze to za malo i jak auto zlapie temp to cisnienie sie zwieksza ale to sobie tylko gdybam. A od kiedy tak sie stalo ze cos jest nie tak?

            Komentarz


            • #7
              A może odłącz klemę od aku na chwilę i nie włączaj gazu tylko zobacz jak będzie na benzynie.

              Komentarz


              • #8
                Jak masz możliwość to zobacz w VCDSie nastawy przepustnicy.
                Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                Komentarz


                • #9
                  Niestety brak vcds

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez C00l Zobacz wpis
                    Niestety brak vcds
                    W sumie rok temu tez dałem nowe uszczelki, świece, kable, cewka wszystko NGK i tak ostatnio zauwazylem ze jak zimy i przyśpieszam to coś tam delikatnie szarpie a poźniej jest ok. Ogolnie jak cieply to igła. Zastanawiają mnie te nastawy przepustnicy- może brudna i ciężko jej się ruszać jak zimno? Lub może na benzynie korekty rozjechane i szarpie bo sobie paliwa dokłada.
                    Andrzej.P co mogłyby mieć nastawy z tym związane?
                    Ostatnio edytowany przez smajler; 44848.

                    Komentarz


                    • #11
                      Wymieniłem. Już nawet czujnik położenia wału

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez smajler Zobacz wpis
                        Zastanawiają mnie te nastawy przepustnicy- może brudna i ciężko jej się ruszać jak zimno? Lub może na benzynie korekty rozjechane i szarpie bo sobie paliwa dokłada.
                        Andrzej.P co mogłyby mieć nastawy z tym związane?
                        Kurcze, umknął mi ten post - z lekkim poślizgiem, ale odpowiadam

                        Nie mogłem zbyt dużo znaleźć, bo posty, w których opisywałem moją sytuację szlag trafił podczas zeszłorocznego padnięcia bazy forum.
                        Dokopałem się do tego:
                        Adaptacja przepustnicy - Octavia Club Polska

                        Szczegóły tych pól i wartości parametrów chyba są gdzieś na ross-techu, ale też VCDS podpowiada, jakie są dopuszczalne zakresy.

                        Generalnie już rok jest OK, mimo wartości poza zakresem (chyba liczba kroków jak dobrze pamiętam) - nawet jakimś lepszejszym interfejsem nie szło u mnie zapamiętać nowych nastawów.
                        Tak czy siak jeżdżę i jest OK
                        Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                        FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez C00l Zobacz wpis
                          Wymieniłem. Już nawet czujnik położenia wału
                          czy znalazłeś już przyczynę?

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X