Zamieszczone przez Wojtas_Poznań
O2FL Elegance- lusterka i halogeny
Zwiń
X
-
O2FL Elegance- lusterka i halogeny
Witam,
2 pytania:
1. Przy zlozonych lusterkach i odpalaniu auta jedno lusterko wraca do wlasciwej pozycji a drugie wciaz zostaje zlozone. Musze joy'em potornie je rozkladac. Oba bezproblemowo skladaja sie za to z kluczyka.Gdzie lezy przyczyna?
2. Na postoju, przy wlaczonych swiatlach swieca sie tylko oba gorne swiatla mijania i tylko jeden halogen. Drugi zalacza sie po wbiciu biegu i ruszeniu. Mozna ustawic by od razu oba halogeny po przekreceniu kluczyka sie zapalaly?
Dodam tylko ze mam wlaczona funkcje corner i coming-home
dzieki z gory za pomoc
-
-
Re: O2FL Elegance- lusterka i halogeny
Zamieszczone przez pmiszkPrzy zlozonych lusterkach i odpalaniu auta jedno lusterko wraca do wlasciwej pozycji a drugie wciaz zostaje zlozone. Musze joy'em potornie je rozkladac. Oba bezproblemowo skladaja sie za to z kluczyka.Gdzie lezy przyczyna?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pmiszk2. Na postoju, przy wlaczonych swiatlach swieca sie tylko oba gorne swiatla mijania i tylko jeden halogen. Drugi zalacza sie po wbiciu biegu i ruszeniu. Mozna ustawic by od razu oba halogeny po przekreceniu kluczyka sie zapalaly?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pmiszk1. Przy zlozonych lusterkach i odpalaniu auta jedno lusterko wraca do wlasciwej pozycji a drugie wciaz zostaje zlozone. Musze joy'em potornie je rozkladac. Oba bezproblemowo skladaja sie za to z kluczyka.Gdzie lezy przyczyna?
Natępnie "conviniense", "mirrors" i ustaw na "both mirrors".
Ustaw joystick na "L" i spróbuj czy oba lustra regulują się jednocześnie.
Następnie przekręc na neutral i zamknij kluczykiem lusterka. Włącz stacyjkę i zobacz czy pomogło. Jak nie to przywróc ustawienia fabryczne i postąp od początku j.w.
Ja miałem tak samo i w ten sposób zrobił mi to gostek z ASO. Może pomóc ale nie musi. Jak mi wtedy powiedział - "jak nie pomoże to wgramy nowy sterownik". W moim przypadku nie trzeba było... :PNie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
TomTom VIA125 na pokładzie
Komentarz
-
-
Witam wszystkich...
Jeśli jesteśmy w temacie składania lusterek...czy ta funkcja dostępna jest tylko mając na pokładzie funkcje corner lub coming-home (to chyba bardziej w sumie dotyczy świateł ale zapytam) ? Mam składane elektrycznie lusterka ale za nic nie wiem jak zrobić żeby z pilota to działało...i tak kręcem tą manetką za każdym razem2.0 TDI CFHC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wjablZamieszczone przez vazU mnie złożone lusterka rozkładają się po otwarciu drzwi kierowcy :idea:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez caveman_Zamieszczone przez wjablZamieszczone przez vazU mnie złożone lusterka rozkładają się po otwarciu drzwi kierowcy :idea:
szczerze mówiąc to nie wiem . Miałem tak po wyjechaniu z salonu
Komentarz
-
-
Witam, pytanko mam w temacie halogeny:
Próbował ktoś wyjąć te kratki koło halogenów w OII FL?
W instrukcji jest napisane żeby pociągnąć z jednego rogu potem z drugiego i wyjąć osłonę. Ja podchodziłem już do tego kilka razy, siłowałem się ze wszystkich stron i nic. Nie chcę wyrwać tej kratki razem ze zderzakiem :wink:
Wiecie jak do tego podejść??zabawa zaczyna się od 2 tys. obr/min
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez caveman_Zamieszczone przez wjablZamieszczone przez vazU mnie złożone lusterka rozkładają się po otwarciu drzwi kierowcy :idea:
U mnie lusterka rozkładały się po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a teraz otwierają się po otwarciu drzwi kierowcy.
Panowie ze Skody wgrali mi nowy soft bo myśleli, że to pomoże na inny problem.
U mnie przy ujemnych temperaturach lusterka można powiedzieć wywijają się na drugą stronę, tzn. Nie zatrzymują się w normalnym położeniu tylko jadą dalej. Żeby coś w nich zobaczyć trzeba wyjść z samochodu, a żeby móc jechać trzeba je cofnąć "ręcznie".
Przy dodatnich temperaturach problem nie występuje, a Skoda nie umie sobie z tym poradzić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wicher69Witam, pytanko mam w temacie halogeny:
Próbował ktoś wyjąć te kratki koło halogenów w OII FL?
W instrukcji jest napisane żeby pociągnąć z jednego rogu potem z drugiego i wyjąć osłonę. Ja podchodziłem już do tego kilka razy, siłowałem się ze wszystkich stron i nic. Nie chcę wyrwać tej kratki razem ze zderzakiem :wink:
Wiecie jak do tego podejść??
Koledzy, jak mi przyjdzie hak na drodze wkręcić to mam na chama tą kratkę rwać? Ma ktoś ten temat zbadany?zabawa zaczyna się od 2 tys. obr/min
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez viciousMoże pomóc ale nie musi. Jak mi wtedy powiedział - "jak nie pomoże to wgramy nowy sterownik". W moim przypadku nie trzeba było... :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MatysU mnie przy ujemnych temperaturach lusterka można powiedzieć wywijają się na drugą stronę, tzn. Nie zatrzymują się w normalnym położeniu tylko jadą dalej.
U mnie lusterka rozkładają się po włączeniu zapłonu (tak powinno być wg instrukcji obsługi), powinny rozłożyć się oba jednocześnie, ale zdarza się, że któreś się nie rozłoży, trzeba je wtedy jeszcze raz złożyć i rozłożyć z poziomu pokrętła na drzwiach. Generalnie z tymi lusterkami jest straszna lipa, no cóż, wspaniała myśl techniczna szmelcwagena. I żeby nie było - w Peugeocie 407 moich rodziców elektrycznie składane lusterka działają bezbłędnie niezależnie od tego czy jest upał, czy siarczysty mróz. Pół biedy lusterka, problem upierdliwy, ale mało szkodliwy, gorzej z np. wadliwym napinaczem rozrządu w silnikach TSI.
Komentarz
-
-
Trochę odgrzebie temat.
Autko mam już od ponad roku. Lusterka składały się z pilota i rozkładały po włączeniu zapłonu. W lecie (2010) raz zdarzyło się że się nie rozłożyły. Przypadek. Tej zimy nie składałem lusterek bo obawiałem się kłopotów z przymarzaniem. Nadeszły ciepłe dni. Zacząłem składać lusterka. Wszystko było OK. Pewnego razu (ok 2-3 tyg. temu) lusterka się nie rozłożyły. Spojrzałem na pokrętło ale zostawiłem je w pozycji neutralnej - czyli złożyłem z pilota i po włączeniu zapłonu powinny się rozłożyć. Rozłożyłem ręcznie (czyli pokrętłem). Przez pewien czas po tym zdarzeniu działały normalnie (zgodnie z instrukcją). Kilka dni temu powtórzyła się sytuacja. Po rozłożeniu lusterek pokrętłem działają normalnie.
Jak sobie przypominam, to tego typu "awarie" zdarzały mi się jak autko dłużej (ok. 4-6 dni) stało ze złożonymi lusterkami nie ruszane.
Problem niby nie duży ale pozostaje pewien niesmak.
I pytanie: czy ktoś z Was może potwierdzić (z własnego doświadczenia lub ma wiedzę w tym temacie) że po dłuższym postoju złożone lusterka "tracą pamięć" i nie rozłożą się po włączeniu zapłonu tylko manualnie (po przekręceniu pokrętła). Czy to jest możliwe bo to tylko moje przypuszczenia.
Dzięki i szerokości.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SP9XWWNo i niestety nie pomogło. Co więcej teraz "utykają" na zmianę, czasami lewe, czasami prawe. Kilka dni temu nie otworzyły się oba. :diabelski_usmiech Tak czy inaczej - pozostaje chyba tylko ASO... :|
Dwa tygodnie temu ASO poinformowało mnie, że objaw wywijania lusterek spowodowany jest wada konstrukcyjną mechanizmu, ułamują się jakieś elementy wewnątrz mechanizmu i ich (w domyśle lusterek) wymiana realizowana jest w ramach gwarancji. Ucieszony tym faktem - mając w zamyśle fakt wykupienia gwarancji rozszerzonej do 4 lat (kończy się w maju tego roku) - zgłosiłem szkodę do ubezpieczyciela (Allianz - Skoda Life Time).
W zeszłym tygodniu dowiedziałem się od Doradcy Serwisowego z ASO, że Allianz odrzucił moje roszczenia. :!: :?:
Czekam właśnie na oficjalną decyzję na piśmie - dlaczego to, Skoda uznaje reklamacje a Allianz ma to w dupie. Po raz kolejny przekonałem się, że life Time Skody jest o kant tyłka rozbić i nie warto wchodzić w tą opcję przy zakupie samochodu...
Anyway - gdzieś obiło mi się o oczy, że jest sposób na te lusterka (poza ich nieskładaniem w zimie :lol - aplikacja smaru silikonowego w mechanizm lusterek, aby zmotywować czujniki krańcowe do prawidłowego działania. Ktoś z Was ma jakieś szersze doświadczenia w tym temacie i może podzielić się swoją wiedzą?
[ Dodano: Wto 04 Mar, 14 13:56 ]
Właśnie otrzymałem odpowiedź odmowną od ubezpieczyciela z Allianz obsługującego Skoda Life Time.
Twierdzi, że wywijanie się lusterek spowodowane jest zamarzaniem noska krańcowego i brakiem lakierowania KTL powierzchni obudowy oraz pierścienia piasty lusterka (?!) Pismo poniżej:
Czy ktoś z kolegów dysponuje zdjęciem, opisem technicznym - jak u licha wygląda ten nosek krańcowy (Stop PIN) i o co chodzi u licha z tym lakierowaniem KTL? Co ma piernik do wiatraka? Nie kumam niczego z tego pisma... :shock:
Komentarz
-
Komentarz