Nowa Octavia Tour, radio Swing i czujniki cofania.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wojtenio
    L&K
    • 2012
    • 1094
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #26
    Wręcz przeciwnie jest taka możliwość przy zastosowaniu odpowiedniego modułu , w O2Tur czujniki na pewno nie będą działać z wyświetlaniem na radiu z modułami z serii 1Z0 919 283 i 1ZD 919 283 a takie wrzucają w standardzie przy konfiguracji auta w fabryce ( dobrze opisał to kolega kropeck ), ale za to dobrze działają moduły nowego typu 1Z0 919 475 ( z oznaczeniem literowym na końcu ) , bo są różne rodzaje , 4 kanałowe i 8 kanałowy , co to oznacza zainteresowani chyba wiedzą .Na pewno sprawdzonym modułem z wizualizacją na radiu jest 1Z0 919 475 E lub 5J0 919 475 E i są to moduły 8 kanałowy .
    Co do miejsca wierceń na czujniki to na wewnętrznej stronie zderzaka są cechowania gdzie trzeba wiercić , a jak nie chcesz ściągać zderzaka to pozostaje nacechowanie na zewnątrz .
    Co do miejsc wiercenia na listwie to już ktoś to przerabiał na tym forum .

    Komentarz

    • DJ MŁODY
      RS
      • 2007
      • 5908
      • Octavia II (1Z3)

      #27
      czy ktoś już przerobił temat :
      - wystarczy wymienić sterownik
      - czy trzeba wymieniać czujniki z tyłu

      chciałbym to u siebie usprawnić , a może i przód dołożyć :P

      ========================================

      a wiec w Octavi Tour II ( dwa ) jest możliwość uruchomienia czujników parkowania na radiu tzw.: OPS - optyczny system parkowania

      ja uruchomiłem sam tył

      potrzebne

      moduł - sterownik czujników 4 kanałowy ja zastosowałem 5J0 919 475 A ponieważ mam wersje HB i ta występuje w tym sterowniku

      potrzebna jest skrętka CAN

      i trzeba dołożyć , ująć i przelutować niektóre kabelki w kostkach od sterownika

      na koniec odpowiednie kodowanie

      opis znajduje się tutaj : Park assist OII przed liftem zeby pokazywal na Columbusie

      opis skrócony

      1) Kostka T16 - Wyjmujemy piny : 7 i 14 i 3 izolujemy

      - pomarańczowo/brązowy -pin 7
      - pomarańczowo/zielony -pin 14
      - czerwono/zielony -pin 3

      Robimy lub kupujemy skrętkę CAN i wykorzystujemy jako CAN napędu

      2) CAN kabel napęd

      - pomarańczowo/czarny CAN High na pin T16/6
      - pomarańczowo/brązowy CAN Low na pin T16/15

      Drugi koniec skrętki lutujemy do Gateway

      - CAN-High - pomarańczowo/czarny na T20e Pin 16
      - CAN-Low - pomarańczowo/brązowy na T20e Pin 06

      3) Prawa kostkaT12 (czarna) (czujniki tył)

      - piny 1,7,9 lutujemy do pinu 8
      - piny 6,10,12 do pinu 11

      5) Kodowanie

      - 19-Gateway - wchodzimy :

      - 10-Asystent parkowania zakodować tzn zaznaczyć
      - 76-Park. pomocník - wykodować tzn odhaczyć - puste pole
      - 10-Asystent parkowania kodujemy
      - 37-Nawigacja - Byte_0 Bit_3 - System wspomagania parkowania/Park SteerAssist Monitoring active

      jak coś służę pomocą

      ....
      pozdrawiam Adam
      Octavia 2 - Tour II - Kosiarka


      Spontany Katowickie

      Komentarz

      Pracuję...