Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Żółta kierownica - Tryb awaryjny układu wspomagania.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    A fizycznie jakie powinno byc odczucie? Ciezej kierownica chodzi czy jak?
    Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

    Komentarz


    • #27
      Nie wiem jak w O2 ale w Fabii 1 wspoma była elektrohydrauliczna i jak mi magiel pociekł to sączyło się na czujnik który wariował i generował błędy. Może warto zerknąć

      Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

      Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
      Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
      Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

      Komentarz


      • #28
        roLLo, tu jest elektryczne- nie ma żadnego płynu
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz


        • #29
          piotrek_gdy, ok.

          Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

          Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
          Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
          Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

          Komentarz


          • #30
            podobno trzeba cala maglownice wymienic

            [ Dodano: Wto 18 Cze, 13 21:04 ]
            czyli nie wystepuje osobno tak

            Komentarz


            • #31
              Nie występuje, jest zespolony w środku maglownicy ( może ktoś od regeneracji dałby radę się tam dostać, ale i tak policzą jak za regenerację całości ).
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez kowal 2002
                Ok, znalazłem. Podmiankę maglownicy robił kolega adalbert i o ile pamiętam to pisał, że całość jest jednorazowa tzn. da radę się tam dostać ale ze złożeniem to już może być problem ( w sensie dostania się do czujnika ). Napisz do niego na PW może podpowie coś więcej.
                Dogrzebałem się sam do tematu ;-)

                Kolego krisv w moim autku rzecz miała się następująco przy maksymalnym skręcie w prawo (lub w lewo już nie pamiętam) na granicy skrętu włączała się kontrolka. VCDS kasował błąd i działało jeszcze jakiś czas. Potem padło zupełnie, przestało w ogóle "wspomagać"! Kontrolka czerwona i cały magiel poszedł na ziemię.
                Co zastałem wewnątrz- można rozebrać, cześć rozkleić, narobić się i założyć na powrót, ale...
                - wszystko jest zapieczone, zalane klejem do gwintów, a potem jeszcze pozagniatane w kilku miejscach by się klej nie przemieszczał. :roll:
                U mnie po rozmontowaniu okazało się że to raczej nie luty zimne, a KULKA CYNY latająca tam od nowości natrafiła na styk i się zgrzała - "wtopiła" w tworzywo.
                Ale co ważne - kupiłem używkę, zamontowałem i okazało się, że MOJA NOWA MAGLOWNICA DZIAŁAŁA z 50% sprawniej od tej starej!
                Wg mnie są dwie opcje - jako, że to "całe wspomaganie" jest elektryczne - to pobór mocy robi swoje jak się coś zaczyna przycierać, a druga opcja to wywala głupi błąd dlatego że się zaciera, ma za duży moment obrotu choć tak naprawdę to siła od "naszej strony" jest dlatego większa bo "chcemy skręcić" mimo, że się zaciera.

                Poszperaj jaki potrzebujesz numer magla i poszukaj "zamiennika" :szeroki_usmiech
                Ale oczywiście mogę się mylić :twisted:
                Była O2, Jest SuperB!

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X