Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Żółta kierownica - Tryb awaryjny układu wspomagania.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Żółta kierownica - Tryb awaryjny układu wspomagania.

    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
    386 mm przy całkowicie pustym samochodzie.
    A zbiornik Pb zatankowany do pełna? Jeśli tak, to masz 2mm powyżej minimum, czyli w normie. Jaki masz wymiar przodu?

  • #2
    [O2] Żółta kierownica - Tryb awaryjny układu wspomagania.

    Witam
    Akurat w moim przypadku ofiarą nie jest O2 tylko vw Golf V 2005 1,9 TDI BKC

    Mianowicie zapala się na desce żółta kierownica i wspomaganie działa nazwijmy to na pół gwizdka :/

    Log z VCDSa

    Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl
    Part No: 1K1 909 144 H
    Component: EPS_ZFLS Kl.12 1502
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    VCID: 306B14F3D8E3

    1 Fault Found:
    00573 - Steering Torque Sensor (G269)
    008 - Implausible Signal

    Z góry dziękuje za każdą rade i pomoc

    PS szukałem podobnego temat w szukajcie lecz niestety bez efektu.
    [/quote]

    Komentarz


    • #3
      krisv, czujnik skrętu
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz


      • #4
        00573 - Ross-Tech Wiki
        http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
        Trochę plików do VCDS, zapraszam

        Komentarz


        • #5
          Tylko czy ten zacny czujnik nie jest zespolony z maglownica?? i chyba nie jest wymienialny ??

          Komentarz


          • #6
            krisv, zależy od rocznika
            w O2 po FL jest w maglownicy
            przed FL jnie jest zespolony
            u Ciebie tez jest oddzielnie skoro to 2005
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz


            • #7
              krisv, czujnik skrętu do wymiany. Nie jest on zespolony, jest oddzielnie tak jak napisał piotrek_gdy,
              "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

              Komentarz


              • #8
                Piotrek Biszczu macie może jakieś zdjęcie jak wygląda ten cały magiczny czujnik??
                Puki co miałem możliwość i usuwałem błąd VCDSem i czasem jest na długo spokój lub pojawi się na raz na 2 miesiące. Z jednej strony można ignorować ale w podświadomości siedzi ze działa nie tak jak powinno :/ Sam lubię grzebać przy vagach wiec sam bym raczej się podjął wymiany

                Komentarz


                • #9
                  krisv,



                  Loading...
                  "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                  Komentarz


                  • #10
                    Hm ten czujnik już jakiś czas temu wymieniłem na tzw używkę błąd ten póki co tylko raz się pojawił i wykasowałem. Sadziłem że zła cześć wymieniłem i ze problem tkwi po stronie maglownicy. Wiec pozostaje tylko obserwować i jeśli się ponownie pojawi wymienić na kolejny.

                    Panowie dziękuje serdecznie za pomoc

                    Komentarz


                    • #11
                      krisv, patrząc na allegro takie czujniki już za 50 plnów można trafić, tylko szkoda wymieniać co jakiś czas i wyrzucać kasę
                      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                      Komentarz


                      • #12
                        krisv, może warto zainwestować w nowy?
                        ale przede wszsytkim "przedzwonilbym" instalację
                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez piotrek_gdy
                          krisv, może warto zainwestować w nowy?
                          ale przede wszsytkim "przedzwonilbym" instalację
                          Hm wszystko możliwe w tych rocznikach kable lubiły pękać itp:/


                          Zamieszczone przez Biszczu
                          krisv, patrząc na allegro takie czujniki już za 50 plnów można trafić, tylko szkoda wymieniać co jakiś czas i wyrzucać kasę
                          Nowy z tego co sprawdzałem to kilka stów :/ a teraz najbliższą wolna kasę chce zrobić Stage II i trochę przyspieszyć boilid Póki co ten czujnik działa więc na sile nie będę go uszczęśliwiał :P

                          Jeszcze raz dziękuje bardzo za pomoc

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez krisv
                            Jeszcze raz dziękuje bardzo za pomoc
                            masz taki przycisk na dole :wink:
                            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                            Komentarz


                            • #15
                              W Goflie 5 on jest wpinany w sterownik kolumny kierowniczej, nie ma mowy o kablach jakichś. W nowszych autach, ten czujnik jest już wbudowany w maglownice.
                              http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                              Trochę plików do VCDS, zapraszam

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez 1 6 D
                                nie ma mowy o kablach jakichś
                                jasne
                                a z maglownicą komunikuje sie telepatycznie :wink:
                                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                  Zamieszczone przez krisv
                                  Jeszcze raz dziękuje bardzo za pomoc
                                  masz taki przycisk na dole :wink:
                                  Done

                                  Puki co problem zanikł resztę czas pokaże

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Panowie, ale wy piszecie o czujniku G85 czyli czujniku kąta skrętu. A koledze wywala błąd czujnika momentu skrętu G269, który to czujnik jest zintegrowany z przekładnią kierowniczą. Dokładnie znajduje się on na końcu kolumny kierowniczej, w miejscu gdzie łączy się ona z samą przekładnią. Wewnątrz jest taki "drążek skrętny", który skręca się przy "napieraniu" na kierownicę, a którego skręcenie odczytuje właśnie ten czujnik. Rzecz teoretycznie nierozbieralna, ale jak się przyłożysz to może się uda ( ale trzeba wyjąć całą przekładnię ). Najczęściej na tym czujniku "puszcza" któryś z lutów ( są 4 wyprowadzenia ) albo wpada tam jakiś opiłek i czujnik głupieje ( jest to czujnik magnetorezystancyjny ).
                                    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez kowal 2002
                                      Panowie, ale wy piszecie o czujniku G85 czyli czujniku kąta skrętu. A koledze wywala błąd czujnika momentu skrętu G269, który to czujnik jest zintegrowany z przekładnią kierowniczą. Dokładnie znajduje się on na końcu kolumny kierowniczej, w miejscu gdzie łączy się ona z samą przekładnią. Wewnątrz jest taki "drążek skrętny", który skręca się przy "napieraniu" na kierownicę, a którego skręcenie odczytuje właśnie ten czujnik. Rzecz teoretycznie nierozbieralna, ale jak się przyłożysz to może się uda ( ale trzeba wyjąć całą przekładnię ). Najczęściej na tym czujniku "puszcza" któryś z lutów ( są 4 wyprowadzenia ) albo wpada tam jakiś opiłek i czujnik głupieje ( jest to czujnik magnetorezystancyjny ).
                                      Czyli jednak rzeźba i wyciąganie magla :/ Sporo jest z tym roboty aby zdemontować maglownice??

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        No trochę trzeba rozgrzebać. Któryś z kolegów nawet to ćwiczył tutaj. Jak znajdę to wrzucę linka.
                                        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez kowal 2002
                                          No trochę trzeba rozgrzebać. Któryś z kolegów nawet to ćwiczył tutaj. Jak znajdę to wrzucę linka.
                                          Jakbys mogl byłoby rewelacyjnie

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Ok, znalazłem. Podmiankę maglownicy robił kolega adalbert i o ile pamiętam to pisał, że całość jest jednorazowa tzn. da radę się tam dostać ale ze złożeniem to już może być problem ( w sensie dostania się do czujnika ). Napisz do niego na PW może podpowie coś więcej.
                                            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez kowal 2002
                                              Ok, znalazłem. Podmiankę maglownicy robił kolega adalbert i o ile pamiętam to pisał, że całość jest jednorazowa tzn. da radę się tam dostać ale ze złożeniem to już może być problem ( w sensie dostania się do czujnika ). Napisz do niego na PW może podpowie coś więcej.
                                              Dziekuje za namiary

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Panowie podbije temat, bo dziś ogladalem 0II i wyskoczył bład 00573 - Czujnik wartości momentu kierowania (G269)
                                                008 - Niezrozumiały sygnał - kontrolki z zegarów nie idzie wykasowac. Wspomaganie kierownicy raczej działa, bo gdyby nie ta kontrolka i bład - to bym tego odczuł.
                                                Jaki mniej wiecej jest koszt naprawy? Duzo z tym roboty? (0II z 2005 roku 1,9tdi)
                                                Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  00573 - Ross-Tech Wiki

                                                  Najłatwiejsze by było jeśli to bezpiecznik wedlug podanego linka. może to też być problem wiązki, wtyczek, lub samego czujnika.
                                                  http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                                                  Trochę plików do VCDS, zapraszam

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X