Zamieszczone przez PAOLO ESCO
[O2] Żółta kierownica - Tryb awaryjny układu wspomagania.
Zwiń
X
-
[O2] Żółta kierownica - Tryb awaryjny układu wspomagania.
Witam
Akurat w moim przypadku ofiarą nie jest O2 tylko vw Golf V 2005 1,9 TDI BKC
Mianowicie zapala się na desce żółta kierownica i wspomaganie działa nazwijmy to na pół gwizdka :/
Log z VCDSa
Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl
Part No: 1K1 909 144 H
Component: EPS_ZFLS Kl.12 1502
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 306B14F3D8E3
1 Fault Found:
00573 - Steering Torque Sensor (G269)
008 - Implausible Signal
Z góry dziękuje za każdą rade i pomoc
PS szukałem podobnego temat w szukajcie lecz niestety bez efektu.
[/quote]
-
-
-
krisv, zależy od rocznika
w O2 po FL jest w maglownicy
przed FL jnie jest zespolony
u Ciebie tez jest oddzielnie skoro to 2005przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Piotrek Biszczu macie może jakieś zdjęcie jak wygląda ten cały magiczny czujnik??
Puki co miałem możliwość i usuwałem błąd VCDSem i czasem jest na długo spokój lub pojawi się na raz na 2 miesiące. Z jednej strony można ignorować ale w podświadomości siedzi ze działa nie tak jak powinno :/ Sam lubię grzebać przy vagach wiec sam bym raczej się podjął wymiany
Komentarz
-
-
Hm ten czujnik już jakiś czas temu wymieniłem na tzw używkę błąd ten póki co tylko raz się pojawił i wykasowałem. Sadziłem że zła cześć wymieniłem i ze problem tkwi po stronie maglownicy. Wiec pozostaje tylko obserwować i jeśli się ponownie pojawi wymienić na kolejny.
Panowie dziękuje serdecznie za pomoc
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdykrisv, może warto zainwestować w nowy?
ale przede wszsytkim "przedzwonilbym" instalację
Zamieszczone przez Biszczukrisv, patrząc na allegro takie czujniki już za 50 plnów można trafić, tylko szkoda wymieniać co jakiś czas i wyrzucać kasę
Jeszcze raz dziękuje bardzo za pomoc
Komentarz
-
-
W Goflie 5 on jest wpinany w sterownik kolumny kierowniczej, nie ma mowy o kablach jakichś. W nowszych autach, ten czujnik jest już wbudowany w maglownice.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
Panowie, ale wy piszecie o czujniku G85 czyli czujniku kąta skrętu. A koledze wywala błąd czujnika momentu skrętu G269, który to czujnik jest zintegrowany z przekładnią kierowniczą. Dokładnie znajduje się on na końcu kolumny kierowniczej, w miejscu gdzie łączy się ona z samą przekładnią. Wewnątrz jest taki "drążek skrętny", który skręca się przy "napieraniu" na kierownicę, a którego skręcenie odczytuje właśnie ten czujnik. Rzecz teoretycznie nierozbieralna, ale jak się przyłożysz to może się uda ( ale trzeba wyjąć całą przekładnię ). Najczęściej na tym czujniku "puszcza" któryś z lutów ( są 4 wyprowadzenia ) albo wpada tam jakiś opiłek i czujnik głupieje ( jest to czujnik magnetorezystancyjny ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002Panowie, ale wy piszecie o czujniku G85 czyli czujniku kąta skrętu. A koledze wywala błąd czujnika momentu skrętu G269, który to czujnik jest zintegrowany z przekładnią kierowniczą. Dokładnie znajduje się on na końcu kolumny kierowniczej, w miejscu gdzie łączy się ona z samą przekładnią. Wewnątrz jest taki "drążek skrętny", który skręca się przy "napieraniu" na kierownicę, a którego skręcenie odczytuje właśnie ten czujnik. Rzecz teoretycznie nierozbieralna, ale jak się przyłożysz to może się uda ( ale trzeba wyjąć całą przekładnię ). Najczęściej na tym czujniku "puszcza" któryś z lutów ( są 4 wyprowadzenia ) albo wpada tam jakiś opiłek i czujnik głupieje ( jest to czujnik magnetorezystancyjny ).
Komentarz
-
-
Ok, znalazłem. Podmiankę maglownicy robił kolega adalbert i o ile pamiętam to pisał, że całość jest jednorazowa tzn. da radę się tam dostać ale ze złożeniem to już może być problem ( w sensie dostania się do czujnika ). Napisz do niego na PW może podpowie coś więcej.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002Ok, znalazłem. Podmiankę maglownicy robił kolega adalbert i o ile pamiętam to pisał, że całość jest jednorazowa tzn. da radę się tam dostać ale ze złożeniem to już może być problem ( w sensie dostania się do czujnika ). Napisz do niego na PW może podpowie coś więcej.
Komentarz
-
-
Panowie podbije temat, bo dziś ogladalem 0II i wyskoczył bład 00573 - Czujnik wartości momentu kierowania (G269)
008 - Niezrozumiały sygnał - kontrolki z zegarów nie idzie wykasowac. Wspomaganie kierownicy raczej działa, bo gdyby nie ta kontrolka i bład - to bym tego odczuł.
Jaki mniej wiecej jest koszt naprawy? Duzo z tym roboty? (0II z 2005 roku 1,9tdi)
Komentarz
-
-
Najłatwiejsze by było jeśli to bezpiecznik wedlug podanego linka. może to też być problem wiązki, wtyczek, lub samego czujnika.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
Komentarz