Zamieszczone przez german81
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
[O2] Analiza logów
Zwiń
X
-
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
-
Zamieszczone przez german81rOBERTO795, czyli uwarzasz ze takie wartosci w BS 11 całkiem normalne i prawidłowe ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
niestety panowie... lipa z logow -posypaly sie zawory magnetyczne. przy robieniu bs11 dziwnie brzeczalo to pudeleczko z zaworami przy ON ... W srodku sa silikonowe uszczelki (bardzo delikatne) ktore mialy rozna srednice i w ten sposob zaciagalo lewe powietrze + podejzewam po dzwiekach zacinajacy sie elektrozawor.
W piatek bede mic inny niby pozbawiony wad fabrycznych - oczywiscie zamienny z tym co teraz siedzi. Wymienie zrobie logi jesli to nie pomoze to zabiore sie za map sensor a w ostatecznosci turbo. Pozdrawiam
[ Dodano: Pią 05 Kwi, 13 18:06 ]
witam.
wiec zawor wymieniony- brak brzeczenia i lewego powietrza ale problem pozostal.
wklejam logi:
Log (0 - 003,003)
Log (1 - 011,011,011,011,011)
Log (2 - 001)
Log (3 - 004)
Log (4 - 008)
Log (5 - 010)
[ Dodano: Pon 08 Kwi, 13 20:20 ]
panowie cały dolot sprawdzony- wyczyszcony jest ok.
turbina do wyciągniecia ponieważ brakuje sztnga nie dochodzi do ogranicznika ok 2mm
Wiec prosze o rade jak sie zabrac za demontaz, na co zwrócić uwage i ktore uszczlki powymieniac. Przydałaby sie jakas fotoporada lub opis z wyciagania turba od BKD.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią 19 Kwi, 13 23:18 ]
Witam.
Turbo ogarniete- wyczyszczone i jeszcze troche pohula...
Jutro zrobie logi i okaze sie czy pomogło.
[ Dodano: Nie 21 Kwi, 13 18:32 ]
Log (0 - 003,003,003,003)
Log (16 - 011,011,011,011,011,011,011,011,011)
Juz nie mam pojęcia co dalej...
[ Dodano: Czw 16 Maj, 13 21:58 ]
panowie auto było po tuningu i z powody awarii niektorych elementu poprzedni właściel przeszedł na serie.
Wiez zwracam sie z prośbą o przeanalizowanie mapy czy nie ma obcietego dołu.
Mape prześle na e-maila.
z góry dziekuje i pozdrawiam
Komentarz
-
Witam
Nie chcę zakładać nowego postu więc zdecydowałem się napisać tu.
Mam Tourana z silnikiem BKD i od pewnego czasu borykam się z problemem:
Dzisiaj żonie auto weszło w tryb awaryjny:
błąd na VCDS:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.LBL
Control Module Part Number: 03G 906 016 DR HW: 028 101 184 4
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 5925
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
VCID: 76E7E2EB7DE3
1 Fault Found:
16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2205 /min
Torque: 234.0 Nm
Speed: 109.0 km/h
Load: 62.0 %
Voltage: 14.29 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 2050.2 mbar
Absolute Pres.: 1611.6 mbar
Readiness: 0 0 0 0 0
logi grupy 11:
Link
po wizycie u mechanika, ale jeszcze bez testów drogowych na dłuższym odcinku logi 011 nie są optymistyczne:
Link
była regulowana turbina, wymieniony EGR (to wyszło w trakcie innej naprawy) i jak dla mnie to coś jest nie tak z jej ustawieniem lub źle zrobiłem logi.
Może ktoś pomoże i podpowie co zrobić na początek (jakie logi) aby można było lepiej diagnozę postawić.Użytkownik aut z grupy VW Obecnie A3 8L 1,9 TDI oraz VW TOURAN 2,0 TDI BKD z DSG
Komentarz
-
kowet, wystarczy poszukać jak zrobić logi. Podaję kolejny raz:
Instrukcja robienia logów.
Dla silników tdi, po nagrzaniu do temperatury pracy tj. minimum 82 stopni, uruchamiamy program diagnostyczny po czym:
1. Select / Wybierz i przechodzimy do grupy 01 – Engine / Silnik.
2. Uruchamiamy funkcję Basic Settings / Nastawy Podstawowe 04 i ustawiamy logowanie do pliku (przez minutę) grup:
000 (np. do sprawdzenia kąta wtrysku dla silników z pompą vp37/44)
003 (weryfikacja działania zaworu recyrkulacji spalin EGR)
004 (tylko w przypadku silnika z pompą wtryskową) NIE LOGUJEMY W PD!!!
011 (sprawdzenie działania zmiennej geometrii turbiny)
3. W tym samym oknie powracamy do grupy Meas. Blocks / Wartości Mierzone 08 i logujemy do pliku w trybie statycznym (na biegu jałowym bez obciążenia) grupy:
000
001
003
004
007
013
010
018
023
4. Kolejny etap to wykonanie logów dynamicznych, klikamy start logowania w momencie kiedy na trzecim biegu, uzyskamy obroty około 1400-1500. Po kliknięciu start logowanie wciskamy pedał gazu na max w podłogę i logujemy aż do obrotów 4300 dla tdi, grupy:
003
004
010
011
001
008
UWAGA!!!
Logi dynamiczne robimy na prostej drodze, tak aby nie spowodować wypadku. Grupy dynamiczne najlepiej logować osobno. W katalogu „logs” (lub innym w zależności od programu diagnostycznego) powstały nam logi, które spokojnie możemy wrzucić na stronę Link w celu przerobienia na bardziej czytelny format.
Powodzenia!!!Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Komentarz
-
Turbo wstaaaaaaaaaaaaaaaaje bardzo wolno.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
zgodnie z instrukcją kecaj, oraz informacją rOBERTO795, wykonałem logi, mam nadzieję, że prawidłowe i otrzymałem coś takiego:
logi BS
grupy 011 Link
grupy 003 Link
logi statyczne:
grupy 001, 003, 004 Link
grupy 007, 010, 013 Link
grupy 018, 023, 001 Link
logi dynamiczne
grupy 008, 010, 011 Link
grupy 001, 003, 004 Link
ma nadzieję, że nic nie pomieszałem
Proszę o interpretację i co ewentualnie z tym fantem zrobić - choć auto po 150 km. sprawuje się całkiem przyzwoicie, brak błędów, przeładować, niedoładowań itp.Użytkownik aut z grupy VW Obecnie A3 8L 1,9 TDI oraz VW TOURAN 2,0 TDI BKD z DSG
Komentarz
-
Zamieszczone przez kowetzgodnie z instrukcją kecaj, oraz informacją rOBERTO795, wykonałem logi, mam nadzieję, że prawidłowe i otrzymałem coś takiego:
logi BS
grupy 011 Link
grupy 003 Link
logi statyczne:
grupy 001, 003, 004 Link
grupy 007, 010, 013 Link
grupy 018, 023, 001 Link
logi dynamiczne
grupy 008, 010, 011 Link
grupy 001, 003, 004 Link
ma nadzieję, że nic nie pomieszałem
Proszę o interpretację i co ewentualnie z tym fantem zrobić - choć auto po 150 km. sprawuje się całkiem przyzwoicie, brak błędów, przeładować, niedoładowań itp.
Turbina do wyciągnięcia i co najmniej czyszczenia-moim zdaniem.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Zamieszczone przez przemiksprawdz szczelnosc ukladu podcisnienia i czy gruszka czasami nie przegniłaUżytkownik aut z grupy VW Obecnie A3 8L 1,9 TDI oraz VW TOURAN 2,0 TDI BKD z DSG
Komentarz
Komentarz