Zamieszczone przez german81
[O2] Analiza logów
Zwiń
X
-
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
-
-
Zamieszczone przez german81rOBERTO795, czyli uwarzasz ze takie wartosci w BS 11 całkiem normalne i prawidłowe ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
niestety panowie... lipa z logow -posypaly sie zawory magnetyczne. przy robieniu bs11 dziwnie brzeczalo to pudeleczko z zaworami przy ON ... W srodku sa silikonowe uszczelki (bardzo delikatne) ktore mialy rozna srednice i w ten sposob zaciagalo lewe powietrze + podejzewam po dzwiekach zacinajacy sie elektrozawor.
W piatek bede mic inny niby pozbawiony wad fabrycznych - oczywiscie zamienny z tym co teraz siedzi. Wymienie zrobie logi jesli to nie pomoze to zabiore sie za map sensor a w ostatecznosci turbo. Pozdrawiam
[ Dodano: Pią 05 Kwi, 13 18:06 ]
witam.
wiec zawor wymieniony- brak brzeczenia i lewego powietrza ale problem pozostal.
wklejam logi:
Log (0 - 003,003)
Log (1 - 011,011,011,011,011)
Log (2 - 001)
Log (3 - 004)
Log (4 - 008)
Log (5 - 010)
[ Dodano: Pon 08 Kwi, 13 20:20 ]
panowie cały dolot sprawdzony- wyczyszcony jest ok.
turbina do wyciągniecia ponieważ brakuje sztnga nie dochodzi do ogranicznika ok 2mm
Wiec prosze o rade jak sie zabrac za demontaz, na co zwrócić uwage i ktore uszczlki powymieniac. Przydałaby sie jakas fotoporada lub opis z wyciagania turba od BKD.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią 19 Kwi, 13 23:18 ]
Witam.
Turbo ogarniete- wyczyszczone i jeszcze troche pohula...
Jutro zrobie logi i okaze sie czy pomogło.
[ Dodano: Nie 21 Kwi, 13 18:32 ]
Log (0 - 003,003,003,003)
Log (16 - 011,011,011,011,011,011,011,011,011)
Juz nie mam pojęcia co dalej...
[ Dodano: Czw 16 Maj, 13 21:58 ]
panowie auto było po tuningu i z powody awarii niektorych elementu poprzedni właściel przeszedł na serie.
Wiez zwracam sie z prośbą o przeanalizowanie mapy czy nie ma obcietego dołu.
Mape prześle na e-maila.
z góry dziekuje i pozdrawiam
Komentarz
-
-
Witam
Nie chcę zakładać nowego postu więc zdecydowałem się napisać tu.
Mam Tourana z silnikiem BKD i od pewnego czasu borykam się z problemem:
Dzisiaj żonie auto weszło w tryb awaryjny:
błąd na VCDS:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.LBL
Control Module Part Number: 03G 906 016 DR HW: 028 101 184 4
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 5925
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
VCID: 76E7E2EB7DE3
1 Fault Found:
16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2205 /min
Torque: 234.0 Nm
Speed: 109.0 km/h
Load: 62.0 %
Voltage: 14.29 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 2050.2 mbar
Absolute Pres.: 1611.6 mbar
Readiness: 0 0 0 0 0
logi grupy 11:
po wizycie u mechanika, ale jeszcze bez testów drogowych na dłuższym odcinku logi 011 nie są optymistyczne:
była regulowana turbina, wymieniony EGR (to wyszło w trakcie innej naprawy) i jak dla mnie to coś jest nie tak z jej ustawieniem lub źle zrobiłem logi.
Może ktoś pomoże i podpowie co zrobić na początek (jakie logi) aby można było lepiej diagnozę postawić.Użytkownik aut z grupy VW Obecnie A3 8L 1,9 TDI oraz VW TOURAN 2,0 TDI BKD z DSG
Komentarz
-
-
kowet, wystarczy poszukać jak zrobić logi. Podaję kolejny raz:
Instrukcja robienia logów.
Dla silników tdi, po nagrzaniu do temperatury pracy tj. minimum 82 stopni, uruchamiamy program diagnostyczny po czym:
1. Select / Wybierz i przechodzimy do grupy 01 – Engine / Silnik.
2. Uruchamiamy funkcję Basic Settings / Nastawy Podstawowe 04 i ustawiamy logowanie do pliku (przez minutę) grup:
000 (np. do sprawdzenia kąta wtrysku dla silników z pompą vp37/44)
003 (weryfikacja działania zaworu recyrkulacji spalin EGR)
004 (tylko w przypadku silnika z pompą wtryskową) NIE LOGUJEMY W PD!!!
011 (sprawdzenie działania zmiennej geometrii turbiny)
3. W tym samym oknie powracamy do grupy Meas. Blocks / Wartości Mierzone 08 i logujemy do pliku w trybie statycznym (na biegu jałowym bez obciążenia) grupy:
000
001
003
004
007
013
010
018
023
4. Kolejny etap to wykonanie logów dynamicznych, klikamy start logowania w momencie kiedy na trzecim biegu, uzyskamy obroty około 1400-1500. Po kliknięciu start logowanie wciskamy pedał gazu na max w podłogę i logujemy aż do obrotów 4300 dla tdi, grupy:
003
004
010
011
001
008
UWAGA!!!
Logi dynamiczne robimy na prostej drodze, tak aby nie spowodować wypadku. Grupy dynamiczne najlepiej logować osobno. W katalogu „logs” (lub innym w zależności od programu diagnostycznego) powstały nam logi, które spokojnie możemy wrzucić na stronę http://vaglog.rtnet.pl w celu przerobienia na bardziej czytelny format.
Powodzenia!!!Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Komentarz
-
-
Turbo wstaaaaaaaaaaaaaaaaje bardzo wolno.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
zgodnie z instrukcją kecaj, oraz informacją rOBERTO795, wykonałem logi, mam nadzieję, że prawidłowe i otrzymałem coś takiego:
logi BS
grupy 011 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146118.html
grupy 003 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146117.html
logi statyczne:
grupy 001, 003, 004 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146115.html
grupy 007, 010, 013 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146116.html
grupy 018, 023, 001 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146114.html
logi dynamiczne
grupy 008, 010, 011 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146119.html
grupy 001, 003, 004 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146113.html
ma nadzieję, że nic nie pomieszałem
Proszę o interpretację i co ewentualnie z tym fantem zrobić - choć auto po 150 km. sprawuje się całkiem przyzwoicie, brak błędów, przeładować, niedoładowań itp.Użytkownik aut z grupy VW Obecnie A3 8L 1,9 TDI oraz VW TOURAN 2,0 TDI BKD z DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowetzgodnie z instrukcją kecaj, oraz informacją rOBERTO795, wykonałem logi, mam nadzieję, że prawidłowe i otrzymałem coś takiego:
logi BS
grupy 011 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146118.html
grupy 003 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146117.html
logi statyczne:
grupy 001, 003, 004 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146115.html
grupy 007, 010, 013 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146116.html
grupy 018, 023, 001 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146114.html
logi dynamiczne
grupy 008, 010, 011 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146119.html
grupy 001, 003, 004 http://vaglog.rtnet.pl/putom_146113.html
ma nadzieję, że nic nie pomieszałem
Proszę o interpretację i co ewentualnie z tym fantem zrobić - choć auto po 150 km. sprawuje się całkiem przyzwoicie, brak błędów, przeładować, niedoładowań itp.
Turbina do wyciągnięcia i co najmniej czyszczenia-moim zdaniem.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemiksprawdz szczelnosc ukladu podcisnienia i czy gruszka czasami nie przegniłaUżytkownik aut z grupy VW Obecnie A3 8L 1,9 TDI oraz VW TOURAN 2,0 TDI BKD z DSG
Komentarz
-
Komentarz