Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez german81
    te wskazania cisnienia sa leko dziwne . zrób jeszcze logi na zapłonie z bloku 10 i 11 bo cos wydaje mi sie ze czujnik cisnienia gra w kulki .
    Zobacz 011BS i D.C :P
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz


    • #52
      Wykonaj logi dynamiczne - 011, 010,008,003 i 001.
      Na trzecim biegu.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #53
        rOBERTO795, czyli uwarzasz ze takie wartosci w BS 11 całkiem normalne i prawidłowe ?
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez german81
          rOBERTO795, czyli uwarzasz ze takie wartosci w BS 11 całkiem normalne i prawidłowe ?
          Uważam że absolutnie NIE. Kolega dzwonił do mnie -podałem swoją propozycję -rozpoczecia naprawy.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #55
            niestety panowie... lipa z logow -posypaly sie zawory magnetyczne. przy robieniu bs11 dziwnie brzeczalo to pudeleczko z zaworami przy ON ... W srodku sa silikonowe uszczelki (bardzo delikatne) ktore mialy rozna srednice i w ten sposob zaciagalo lewe powietrze + podejzewam po dzwiekach zacinajacy sie elektrozawor.
            W piatek bede mic inny niby pozbawiony wad fabrycznych - oczywiscie zamienny z tym co teraz siedzi. Wymienie zrobie logi jesli to nie pomoze to zabiore sie za map sensor a w ostatecznosci turbo. Pozdrawiam

            [ Dodano: Pią 05 Kwi, 13 18:06 ]
            witam.
            wiec zawor wymieniony- brak brzeczenia i lewego powietrza ale problem pozostal.
            wklejam logi:
            Log (0 - 003,003)
            Log (1 - 011,011,011,011,011)
            Log (2 - 001)
            Log (3 - 004)
            Log (4 - 008)
            Log (5 - 010)

            [ Dodano: Pon 08 Kwi, 13 20:20 ]
            panowie cały dolot sprawdzony- wyczyszcony jest ok.
            turbina do wyciągniecia ponieważ brakuje sztnga nie dochodzi do ogranicznika ok 2mm
            Wiec prosze o rade jak sie zabrac za demontaz, na co zwrócić uwage i ktore uszczlki powymieniac. Przydałaby sie jakas fotoporada lub opis z wyciagania turba od BKD.
            Pozdrawiam

            [ Dodano: Pią 19 Kwi, 13 23:18 ]
            Witam.
            Turbo ogarniete- wyczyszczone i jeszcze troche pohula...
            Jutro zrobie logi i okaze sie czy pomogło.

            [ Dodano: Nie 21 Kwi, 13 18:32 ]
            Log (0 - 003,003,003,003)
            Log (16 - 011,011,011,011,011,011,011,011,011)
            Juz nie mam pojęcia co dalej...

            [ Dodano: Czw 16 Maj, 13 21:58 ]
            panowie auto było po tuningu i z powody awarii niektorych elementu poprzedni właściel przeszedł na serie.
            Wiez zwracam sie z prośbą o przeanalizowanie mapy czy nie ma obcietego dołu.
            Mape prześle na e-maila.
            z góry dziekuje i pozdrawiam

            Komentarz


            • #56
              Witam
              Nie chcę zakładać nowego postu więc zdecydowałem się napisać tu.
              Mam Tourana z silnikiem BKD i od pewnego czasu borykam się z problemem:
              Dzisiaj żonie auto weszło w tryb awaryjny:
              błąd na VCDS:

              Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.LBL
              Control Module Part Number: 03G 906 016 DR HW: 028 101 184 4
              Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 5925
              Software Coding: 0000078
              Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
              VCID: 76E7E2EB7DE3
              1 Fault Found:

              16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
              P0299 - 000 - -
              Freeze Frame:
              RPM: 2205 /min
              Torque: 234.0 Nm
              Speed: 109.0 km/h
              Load: 62.0 %
              Voltage: 14.29 V
              Bin. Bits: 00001000
              Absolute Pres.: 2050.2 mbar
              Absolute Pres.: 1611.6 mbar


              Readiness: 0 0 0 0 0

              logi grupy 11:
              Link

              po wizycie u mechanika, ale jeszcze bez testów drogowych na dłuższym odcinku logi 011 nie są optymistyczne:

              Link

              była regulowana turbina, wymieniony EGR (to wyszło w trakcie innej naprawy) i jak dla mnie to coś jest nie tak z jej ustawieniem lub źle zrobiłem logi.
              Może ktoś pomoże i podpowie co zrobić na początek (jakie logi) aby można było lepiej diagnozę postawić.
              Użytkownik aut z grupy VW Obecnie A3 8L 1,9 TDI oraz VW TOURAN 2,0 TDI BKD z DSG

              Komentarz


              • #57
                kowet, wystarczy poszukać jak zrobić logi. Podaję kolejny raz:

                Instrukcja robienia logów.

                Dla silników tdi, po nagrzaniu do temperatury pracy tj. minimum 82 stopni, uruchamiamy program diagnostyczny po czym:

                1. Select / Wybierz i przechodzimy do grupy 01 – Engine / Silnik.

                2. Uruchamiamy funkcję Basic Settings / Nastawy Podstawowe 04 i ustawiamy logowanie do pliku (przez minutę) grup:

                000 (np. do sprawdzenia kąta wtrysku dla silników z pompą vp37/44)
                003 (weryfikacja działania zaworu recyrkulacji spalin EGR)
                004 (tylko w przypadku silnika z pompą wtryskową) NIE LOGUJEMY W PD!!!
                011 (sprawdzenie działania zmiennej geometrii turbiny)

                3. W tym samym oknie powracamy do grupy Meas. Blocks / Wartości Mierzone 08 i logujemy do pliku w trybie statycznym (na biegu jałowym bez obciążenia) grupy:

                000
                001
                003
                004
                007
                013
                010
                018
                023

                4. Kolejny etap to wykonanie logów dynamicznych, klikamy start logowania w momencie kiedy na trzecim biegu, uzyskamy obroty około 1400-1500. Po kliknięciu start logowanie wciskamy pedał gazu na max w podłogę i logujemy aż do obrotów 4300 dla tdi, grupy:

                003
                004
                010
                011
                001
                008

                UWAGA!!!
                Logi dynamiczne robimy na prostej drodze, tak aby nie spowodować wypadku. Grupy dynamiczne najlepiej logować osobno. W katalogu „logs” (lub innym w zależności od programu diagnostycznego) powstały nam logi, które spokojnie możemy wrzucić na stronę Link w celu przerobienia na bardziej czytelny format.

                Powodzenia!!!
                Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                Komentarz


                • #58
                  Turbo wstaaaaaaaaaaaaaaaaje bardzo wolno.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • #59
                    zgodnie z instrukcją kecaj, oraz informacją rOBERTO795, wykonałem logi, mam nadzieję, że prawidłowe i otrzymałem coś takiego:
                    logi BS
                    grupy 011 Link
                    grupy 003 Link

                    logi statyczne:
                    grupy 001, 003, 004 Link
                    grupy 007, 010, 013 Link
                    grupy 018, 023, 001 Link

                    logi dynamiczne
                    grupy 008, 010, 011 Link
                    grupy 001, 003, 004 Link

                    ma nadzieję, że nic nie pomieszałem
                    Proszę o interpretację i co ewentualnie z tym fantem zrobić - choć auto po 150 km. sprawuje się całkiem przyzwoicie, brak błędów, przeładować, niedoładowań itp.
                    Użytkownik aut z grupy VW Obecnie A3 8L 1,9 TDI oraz VW TOURAN 2,0 TDI BKD z DSG

                    Komentarz


                    • #60
                      Zamieszczone przez kowet
                      zgodnie z instrukcją kecaj, oraz informacją rOBERTO795, wykonałem logi, mam nadzieję, że prawidłowe i otrzymałem coś takiego:
                      logi BS
                      grupy 011 Link
                      grupy 003 Link

                      logi statyczne:
                      grupy 001, 003, 004 Link
                      grupy 007, 010, 013 Link
                      grupy 018, 023, 001 Link

                      logi dynamiczne
                      grupy 008, 010, 011 Link
                      grupy 001, 003, 004 Link

                      ma nadzieję, że nic nie pomieszałem
                      Proszę o interpretację i co ewentualnie z tym fantem zrobić - choć auto po 150 km. sprawuje się całkiem przyzwoicie, brak błędów, przeładować, niedoładowań itp.
                      Geometria nie pracuje w pełnym zakresie- i to jest powód wolnego wstawania tej turbiny i łapania trybu awaryjnego.
                      Turbina do wyciągnięcia i co najmniej czyszczenia-moim zdaniem.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz


                      • #61
                        rOBERTO795, dzięki za tak szybką odpowiedź - muszę teraz się zastanowić gdzie mam to zrobić i ile to może kosztować, chyba, że znasz jakiegoś mechanika, a może sam to ogarniasz - możesz pisać na PW
                        Użytkownik aut z grupy VW Obecnie A3 8L 1,9 TDI oraz VW TOURAN 2,0 TDI BKD z DSG

                        Komentarz


                        • #62
                          Zanim wyrwiesz sprezarke - sprawdz szczelnosc ukladu podcisnienia i czy gruszka czasami nie przegniła
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz


                          • #63
                            Zamieszczone przez przemik
                            sprawdz szczelnosc ukladu podcisnienia i czy gruszka czasami nie przegniła
                            niby miałem to już sprawdzane i wszystko było czyszczone - jednak już nie mogę zaufać lokalnym mechanikom, za dużo mnie to kosztowało czasu i pieniędzy oraz nerwów w domu i suszenia głowy (bo żona musiała przesiąść się z zdezelowanego Seija od szwagra...) ale żeby to zrobić to muszę mieć kanał bo inaczej się nie dostanę do turbawki, a z tym mam kłopot
                            Użytkownik aut z grupy VW Obecnie A3 8L 1,9 TDI oraz VW TOURAN 2,0 TDI BKD z DSG

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X