Zamieszczone przez diablojarek
[O2] Tour - "skok" wycieraczek szyby przy wył. sil
Zwiń
X
-
[O2] Tour - "skok" wycieraczek szyby przy wył. sil
Proszę wszystkich posiadaczy O2 Tour o sprawdzenie czy w autkach mają efekt szarpnięcia, skoku wycieraczek przy wyłączaniu silnika. Nie chodzi o ich ruch lecz takie jakby szybkie, lekkie przesunięcie co wyraźnie słychać, a nie sposób chyba tego dostrzec.
To jest tak jakby jakiś niepożądany impuls szedł po kablach w trakcie gaszenia silnika.
U mnie to zjawisko występuje od początku, auto z czerwca 2012, powiedziałbym, że w 90% przypadków gaszeniu silnika. Ostatnio było dość zimno więc zjawisko to słychać wyraźniej bo szyba zimna, uszczelka twarda na mrozie, a więc i dźwięk tego skoku głośniejszy. Denerwuje mnie to."coś być musi, do cholery, za zakrętem"
O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
O2 Tour BSE+LPG LR - MED
-
-
Zamieszczone przez liloJak wyłączamy zapłon to raczej przymarznięte nie sąchyba że odpalisz i zaraz go gasisz :wink:
ten typ tak ma - mówię oczywiście o wycieraczkach :szeroki_usmiechByła Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DJ MŁODYteraz wymagaja poprostu ze wszystko na byc pochowane , na masce ma niczego nie być , przed i za nią - ochrona pieszego w czasie wypadku , itd
dlatego wycieraczki kryja sie pod maske :?:"coś być musi, do cholery, za zakrętem"
O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
O2 Tour BSE+LPG LR - MED
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DJ MŁODY...
nowe przepisy
teraz wymagaja poprostu ze wszystko na byc pochowane , na masce ma niczego nie być , przed i za nią - ochrona pieszego w czasie wypadku , itd
dlatego wycieraczki kryja sie pod maske :?:Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002One się nie chowają, tylko wykonują delikatny ruch ( max 1 cm ). A po co ? To już ktoś napisał: aby wydłużyć prawidłową pracę wycieraczek. W jaki sposób? Ano w taki, że wycieraczki kończące swój ruch ( idące "w dół" ) "ciągną" za sobą gumę pióra przez co po wyłączeniu silnika guma ta jest cały czas "przegięta" do dołu. Pozostawanie ciągle w takiej pozycji powodowało by "odgniecenie" się gumy w takim położeniu i złą pracę przy ruchu w przeciwnym kierunku. Dlatego przy wyłączeniu silnika komp wysyła krótki impuls do silnika wycieraczek i ten delikatnie przestawia wycieraczki tak aby guma odginała się w drugą stronę. I to nie jest tak, że za każdym razem przeskakują w tą samą stronę tylko co któryś tam raz w jedną a potem w drugą.Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez liloZamieszczone przez DJ MŁODYdlatego wycieraczki kryja sie pod maskeOctavia II Elegance FL 4x4 2,0 TDI CR '11 (seria) 143kkm i poszła w ludzi!!
SII FL 4x4 '14 2.0 TDI CFFB
Komentarz
-
Komentarz