1.Mam problem z zamknieciem nawiewu tzn. gdy wiatrak jest ustawiony na "0" wyłączony. Ciągle czuć jak wieje przy predkosci.
2 Gdy przekręce pokretłem regulacji temperatury na godz 11 załóżmy to juz strasznie bucha ciepłem. A gdy całkowiecie na zimno to wcale zminym nie dmucha, wyglada na to jakby był rozlegulowany
Co może być jeszcze przyczyną takich objawów? Czy to typowy objaw zepsutego silniczka regulacji nagrzewnicy?
Pozdrawiam
Staszek
A jak ustawisz na nogi to jest tak samo?
mozliwe że masz uszkodzony czujnik temperatury nawiewu na twarz (czesta usterka) Bądź nie są wprowadzone nastawy podstawowe. Lub nie czytałeś instrukcji obsługi/działania klimatyzacji w tym aucie. Za mało szczegółów podałeś.
Pozdrawiam MArcin
Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Jak ustawie na nogi to tak samo wieje juz przy predkosci 80 kmh Jak to sprawdzic czy to jest czujnik temperatury nawiewu na twarz? (on wystepuje w wersji klimy manualnej?
A co do nastaw w klimie manualnej to o co chodzi?,
Pozdrawiam
Staszek
Witam, czujników w klimie manualnej nie masz, musiałbyś mieć climatic klimę półautomatyczną. Jak masz cyfry 18-20-26 na pokrętle od temperatury to masz półautomatyczną a jak nie to manualną.
[ Dodano: Pon 06 Maj, 13 21:01 ]
Przy włączonym obiegu wewnętrznym też ci dmucha? bo nie powinno. Co do pokrętła temperatury to najlepiej podpiąć pod kompa i zobaczyć czy reguluje tak jak powinno.
Witam, czujników w klimie manualnej nie masz, musiałbyś mieć climatic klimę półautomatyczną. Jak masz cyfry 18-20-26 na pokrętle od temperatury to masz półautomatyczną a jak nie to manualną.
Klima ręczna jest tylko w OII FL i to od niecałych trzech lat. W OII jest półautomatyczna jako podstawowa.
1.Mam problem z zamknieciem nawiewu tzn. gdy wiatrak jest ustawiony na "0" wyłączony. Ciągle czuć jak wieje przy predkosci.
2 Gdy przekręce pokretłem regulacji temperatury na godz 11 załóżmy to juz strasznie bucha ciepłem. A gdy całkowiecie na zimno to wcale zminym nie dmucha, wyglada na to jakby był rozlegulowany
Co może być jeszcze przyczyną takich objawów? Czy to typowy objaw zepsutego silniczka regulacji nagrzewnicy?
Pozdrawiam
Staszek
przede wszystkim pozycja 0 wyłącza wentylator dmuchawy - w żaden magiczny sposób nie zamyka dostępu powietrza z zewnątrz pojazdu i jest to działanie ze wszech miar zaplanowane.
Tak jak Koledzy wspomnieli wcześniej, jeśli przeszkadza Ci dostęp świeżego powietrza do kabiny, pozostaje włączyć obieg wewnętrzny. Dłuższa jazda w takich warunkach powoduje senność ze względu na zmniejszającą się ilość tlenu w powietrzu w kabinie a także wzrost wilgoci we wnętrzu pojazdu, co w określonych warunkach powoduje zwiększone rosienie szyb od środka.
Z tego powodu, nie pamiętam czy w O2 czy w Polo 9N obieg wewnętrzny jest automatycznie wyłączany po określonym czasie - po prostu by ludzi nie podusić).
To, czy w samochodzie jest zainstalowany sterownik wentylacji pojazdu automatyczny (climatronic), półautomatyczny (climatic), czy ręczny (potworek z O2FL) nie ma żadnego wpływu na temat.
Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz