Zamieszczone przez SS
Siłownik klapy nawiewu (klima manualna)
Zwiń
X
-
Siłownik klapy nawiewu (klima manualna)
Witam
1.Mam problem z zamknieciem nawiewu tzn. gdy wiatrak jest ustawiony na "0" wyłączony. Ciągle czuć jak wieje przy predkosci.
2 Gdy przekręce pokretłem regulacji temperatury na godz 11 załóżmy to juz strasznie bucha ciepłem. A gdy całkowiecie na zimno to wcale zminym nie dmucha, wyglada na to jakby był rozlegulowany
Co może być jeszcze przyczyną takich objawów? Czy to typowy objaw zepsutego silniczka regulacji nagrzewnicy?
Pozdrawiam
Staszek
-
-
A jak ustawisz na nogi to jest tak samo?
mozliwe że masz uszkodzony czujnik temperatury nawiewu na twarz (czesta usterka) Bądź nie są wprowadzone nastawy podstawowe. Lub nie czytałeś instrukcji obsługi/działania klimatyzacji w tym aucie. Za mało szczegółów podałeś.
Pozdrawiam MArcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
-
Witam, czujników w klimie manualnej nie masz, musiałbyś mieć climatic klimę półautomatyczną. Jak masz cyfry 18-20-26 na pokrętle od temperatury to masz półautomatyczną a jak nie to manualną.
[ Dodano: Pon 06 Maj, 13 21:01 ]
Przy włączonym obiegu wewnętrznym też ci dmucha? bo nie powinno. Co do pokrętła temperatury to najlepiej podpiąć pod kompa i zobaczyć czy reguluje tak jak powinno.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jasiek2905Witam, czujników w klimie manualnej nie masz, musiałbyś mieć climatic klimę półautomatyczną. Jak masz cyfry 18-20-26 na pokrętle od temperatury to masz półautomatyczną a jak nie to manualną.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Re: Siłownik klapy nawiewu (klima manualna)
Zamieszczone przez staszekkkWitam
1.Mam problem z zamknieciem nawiewu tzn. gdy wiatrak jest ustawiony na "0" wyłączony. Ciągle czuć jak wieje przy predkosci.
2 Gdy przekręce pokretłem regulacji temperatury na godz 11 załóżmy to juz strasznie bucha ciepłem. A gdy całkowiecie na zimno to wcale zminym nie dmucha, wyglada na to jakby był rozlegulowany
Co może być jeszcze przyczyną takich objawów? Czy to typowy objaw zepsutego silniczka regulacji nagrzewnicy?
Pozdrawiam
Staszek
Tak jak Koledzy wspomnieli wcześniej, jeśli przeszkadza Ci dostęp świeżego powietrza do kabiny, pozostaje włączyć obieg wewnętrzny. Dłuższa jazda w takich warunkach powoduje senność ze względu na zmniejszającą się ilość tlenu w powietrzu w kabinie a także wzrost wilgoci we wnętrzu pojazdu, co w określonych warunkach powoduje zwiększone rosienie szyb od środka.
Z tego powodu, nie pamiętam czy w O2 czy w Polo 9N obieg wewnętrzny jest automatycznie wyłączany po określonym czasie - po prostu by ludzi nie podusić).
To, czy w samochodzie jest zainstalowany sterownik wentylacji pojazdu automatyczny (climatronic), półautomatyczny (climatic), czy ręczny (potworek z O2FL) nie ma żadnego wpływu na temat.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
Komentarz