Pytanie do elekykow elekronikow/elekrykow

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dregin
    Classic
    • 2015
    • 2

    Pytanie do elekykow elekronikow/elekrykow

    Pasować będą, ale dochodzi ci zabawa z immobilizerem. Wskazania licznika zmienisz sobie na europejskie VAGiem ,ale pozostaje mały problem z jednostkami.
    O ile dobrze pamiętam to chodziło o spalanie, a może problem dotyczył wszystkich jednostek? Jak będę miał chwilę to sprawdzę.
    Chodzi o to, że po przekodowaniu licznika na Europę wskazania się zmieniają, ale jednostki nie. Np. zmienia się dystans i zamiast wyświetlać 200.000 mil wyświetla 320.000 mil.
    Sprawdzę dokładnie czego dotyczył problem i dam Ci znać.
    Pozdrawiam.
  • James30210
    Classic
    • 2013
    • 9

    #2
    Pytanie do elekykow elekronikow/elekrykow

    Witam.
    Czy w skrzynce bezpiecznikowej Octavii II 1,6 z 2012 roku w komorze silnika znajde 12 V po zaplonie.
    Po wstepnych poszukiwaniach zauwazylem ze na bezpieczniku F14 ( -zapłon) napiecie zanika z duzym opozniem w stosunku do wylaczenia zaplonu kluczykiem.

    Pozdrawiam wszystkich

    Komentarz

    • witachu
      L&K
      • 2011
      • 1319

      #3
      James30210, kolego. znajdziesz. ale w zalezności od auta i jego wyposażenia jest to na różnych bezpiecznikach. dla pewności wez miernik i zmierz.

      zmień silnik w opisie bo AKL nie występował w OII
      OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

      Auto Detailing: Dream Car Studio
      (znajdź również na fb)

      Komentarz

      • roberta
        Rider
        • 2006
        • 413
        • Superb III (3V3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #4
        który rocznik masz octavii i wersję
        pozdrawiam
        roberta

        Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

        http://chomikuj.pl/Roberta9

        Komentarz

        • James30210
          Classic
          • 2013
          • 9

          #5
          Rok produkcji 2013.
          Wersja podstawowa Active - Family TMBJA21Z5D2135396

          Komentarz

          • roberta
            Rider
            • 2006
            • 413
            • Superb III (3V3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #6
            ElsaWin co posiadam to jest tylko do 2011 może jak znajdę nowszą wersję to się odezwie
            pozdrawiam
            roberta

            Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

            http://chomikuj.pl/Roberta9

            Komentarz

            • spacewalker
              Elegance
              • 2012
              • 940

              #7
              SB7 to jest np bezpiecznik od zasilania 15stki w skrzynce w komorze silnika u Ciebie

              Komentarz

              • roberta
                Rider
                • 2006
                • 413
                • Superb III (3V3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #8
                Zamieszczone przez spacewalker
                SB7 to jest np bezpiecznik od zasilania 15stki w skrzynce w komorze silnika u Ciebie
                według schematu który ja posiadam jest to bezpieczni bezpośrednio po akumulatorze,
                SB13, SB14, SB15, SB21, SB22, SB23, SB24, są po przekaźniku który podaje zasilanie do elektryki silnika R1, i o ile posiadasz przekaźnik R2 to SB20, SB27.
                Bezpiecznik SB14 zasila cewkę zapłonową
                SB15 jest wolny i wyprowadzony na złącze T40a/pin 26
                pozdrawiam
                roberta

                Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

                http://chomikuj.pl/Roberta9

                Komentarz

                • spacewalker
                  Elegance
                  • 2012
                  • 940

                  #9
                  Zamieszczone przez roberta
                  według schematu który ja posiadam jest to bezpieczni bezpośrednio po akumulatorze,.....
                  no ale Ty masz Else do 2011,
                  W mojej 2014 z tym silniku itp , jest jak widac inaczej.

                  Komentarz

                  • James30210
                    Classic
                    • 2013
                    • 9

                    #10
                    Witam.
                    Po sprawdzeniu w samochodzie wygląda to tak;

                    W/ w bezpieczniki maja napięcie + 12 V po zapłonie. Jednak po wyłaczeniu zapłonu kluczykiem pozostaje tam napiecie jeszcze około 40 sekund.

                    W komorze silnika (skrzynka elekryczna) znalazłem + 12 V po zapłonie na pinie D przekaznika R 1 oraz w reflektorach na czarnym przewodzie silnika od regulacji swiateł.

                    W tych dwóch przypadkach napięcie pojawia sie i znika równoczesnie z włączeniem/wyłaczeniem zapłonu kluczykiem.

                    Pozdrawiam czytajacych

                    Komentarz

                    Pracuję...