Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pytanie do elekykow elekronikow/elekrykow

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pytanie do elekykow elekronikow/elekrykow

    Pasować będą, ale dochodzi ci zabawa z immobilizerem. Wskazania licznika zmienisz sobie na europejskie VAGiem ,ale pozostaje mały problem z jednostkami.
    O ile dobrze pamiętam to chodziło o spalanie, a może problem dotyczył wszystkich jednostek? Jak będę miał chwilę to sprawdzę.
    Chodzi o to, że po przekodowaniu licznika na Europę wskazania się zmieniają, ale jednostki nie. Np. zmienia się dystans i zamiast wyświetlać 200.000 mil wyświetla 320.000 mil.
    Sprawdzę dokładnie czego dotyczył problem i dam Ci znać.
    Pozdrawiam.

  • #2
    Pytanie do elekykow elekronikow/elekrykow

    Witam.
    Czy w skrzynce bezpiecznikowej Octavii II 1,6 z 2012 roku w komorze silnika znajde 12 V po zaplonie.
    Po wstepnych poszukiwaniach zauwazylem ze na bezpieczniku F14 ( -zapłon) napiecie zanika z duzym opozniem w stosunku do wylaczenia zaplonu kluczykiem.

    Pozdrawiam wszystkich

    Komentarz


    • #3
      James30210, kolego. znajdziesz. ale w zalezności od auta i jego wyposażenia jest to na różnych bezpiecznikach. dla pewności wez miernik i zmierz.

      zmień silnik w opisie bo AKL nie występował w OII
      OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

      Auto Detailing: Dream Car Studio
      (znajdź również na fb)

      Komentarz


      • #4
        który rocznik masz octavii i wersję
        pozdrawiam
        roberta

        Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

        http://chomikuj.pl/Roberta9

        Komentarz


        • #5
          Rok produkcji 2013.
          Wersja podstawowa Active - Family TMBJA21Z5D2135396

          Komentarz


          • #6
            ElsaWin co posiadam to jest tylko do 2011 może jak znajdę nowszą wersję to się odezwie
            pozdrawiam
            roberta

            Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

            http://chomikuj.pl/Roberta9

            Komentarz


            • #7
              SB7 to jest np bezpiecznik od zasilania 15stki w skrzynce w komorze silnika u Ciebie

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez spacewalker
                SB7 to jest np bezpiecznik od zasilania 15stki w skrzynce w komorze silnika u Ciebie
                według schematu który ja posiadam jest to bezpieczni bezpośrednio po akumulatorze,
                SB13, SB14, SB15, SB21, SB22, SB23, SB24, są po przekaźniku który podaje zasilanie do elektryki silnika R1, i o ile posiadasz przekaźnik R2 to SB20, SB27.
                Bezpiecznik SB14 zasila cewkę zapłonową
                SB15 jest wolny i wyprowadzony na złącze T40a/pin 26
                pozdrawiam
                roberta

                Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

                http://chomikuj.pl/Roberta9

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez roberta
                  według schematu który ja posiadam jest to bezpieczni bezpośrednio po akumulatorze,.....
                  no ale Ty masz Else do 2011,
                  W mojej 2014 z tym silniku itp , jest jak widac inaczej.

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam.
                    Po sprawdzeniu w samochodzie wygląda to tak;

                    W/ w bezpieczniki maja napięcie + 12 V po zapłonie. Jednak po wyłaczeniu zapłonu kluczykiem pozostaje tam napiecie jeszcze około 40 sekund.

                    W komorze silnika (skrzynka elekryczna) znalazłem + 12 V po zapłonie na pinie D przekaznika R 1 oraz w reflektorach na czarnym przewodzie silnika od regulacji swiateł.

                    W tych dwóch przypadkach napięcie pojawia sie i znika równoczesnie z włączeniem/wyłaczeniem zapłonu kluczykiem.

                    Pozdrawiam czytajacych

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X