Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z akumulatorem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z akumulatorem.

    Wiesz co plaster miodu to ponad 3x PLNów co za zwykly dalem wiec ekonomia gore wzieła, a do końca mi sie on chyba jednak plater na grilu nie podoba, na żywo może nie widziałem jeszcze i dlatego.

  • #2
    Problem z akumulatorem.

    Witam,problem jest nastepujący wyładował sie aku i zaobserwowałem taki objaw że po naładowaniu trzyma i jest wszystko ok a po włożeniu do auta na drugi dzien z trudem zapali i zdycha a jak go wyciągne i naładuje i zostawie bez podłączenia to trzyma bez problemu.
    Co może być przyczyną?
    Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

    Komentarz


    • #3
      Dwie wersje:
      1) Akumulator zdechł i po podpięciu obciążenia rozładowuje się.
      2) Masz jakieś zwarcie w aucie i coś rozładowuje szybko akumulator.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez miki1979
        Masz jakieś zwarcie w aucie i coś rozładowuje szybko akumulator.
        Okazało sie ze padł przekaznik,ale cos mi sie zdaje ze to jeszcze nie rozwiąże sprawy.
        Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

        Komentarz


        • #5
          Radio

          Miałem podobny objaw.

          Wyciągnij na noc radio i zobacz rano.

          U mnie było niefabryczne radio i rozładowąło co noc

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez paweł2
            Zamieszczone przez miki1979
            Masz jakieś zwarcie w aucie i coś rozładowuje szybko akumulator.
            Okazało sie ze padł przekaznik,ale cos mi sie zdaje ze to jeszcze nie rozwiąże sprawy.
            witam

            Kolego i co z tym przekaźnikiem, czy wymiana pomogła? jaki to był przekaźnik, od czego i jak zdiagnozowałeś że to włąśnie on?

            Komentarz


            • #7
              Witam mam podobny problem autko 3 dni stało i akumulator rozładowany do zera. Sprawdziłem miernikiem i ucieka gdzieś prąd 2,8 poboru. Ma ktoś jakiś pomysł co sprawdzić i w jaki sposób ?

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez biedrzyk3377
                Witam mam podobny problem autko 3 dni stało i akumulator rozładowany do zera. Sprawdziłem miernikiem i ucieka gdzieś prąd 2,8 poboru. Ma ktoś jakiś pomysł co sprawdzić i w jaki sposób ?
                2,8 Ampera ucieka? Jesteś pewien że aż tyle? to strasznie ,ogromnie duzo jak na samochód oczywiście pobor jeżeli aż tyle ucieka.Jeżeli faktycznie to zwarcie gdzies jest. Jak sprawdzić? podłacz amperomierz w szereg z klema i wyciągaj po kolei każdy bezpiecznik i patrz gdzie pobór spadnie.A poźniej zobacz od czego to .Posprawdzaj skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika rownież.
                chyba że sam akumulator jest uszkodzony

                Komentarz


                • #9
                  biedrzyk3377, Jakie masz radio?
                  Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                  Komentarz


                  • #10
                    fooojciech, dzięki za pomoc jutro zrobię jak podpowiadasz może coś zdziałam a tym fantem

                    [ Dodano: Pią 09 Maj, 14 22:55 ]
                    kecaj, Witam moje radio to model MFD2 DX CD

                    [ Dodano: Pią 09 Maj, 14 23:01 ]
                    fooojciech, kecaj, Witam jeszcze jedno pytanko kiedy powinien załączyć się duży wiatrak przy chłodnicy bo mały powinien działać jak zapodam klime a umie ani duży nie kreci i mały tez nie wiem o co kaman bezpieczniki są oki

                    Komentarz


                    • #11
                      Po włączeniu klimatyzacji oba wiatraki powinny się kręcić(duży i mały) od temperatury +5 która jest na dworze

                      Jeżeli oba nie działają to sprawdź pierw kostkę i piny od niej czy dobrze są wpięte,ponieważ może się poluzowało jeżeli oba nie działają.

                      Mały wiatrak jest pomocniczy....

                      Komentarz


                      • #12
                        buldoggg, Dzięki jutro zobaczę co tam w trawie piszczy z tymi wentylatorami i zacznę od tych pinów i kostki dzięki i pozdro

                        Komentarz


                        • #13
                          czy będą jakieś problemy po wyjęciu aku celem doładowania??

                          ktoś mnie straszył kodem do radia - a ja takiego kodu nie posiadam a w instrukcji tez głucho. ;/

                          Komentarz


                          • #14
                            Biorąc pod uwagę to, że masz O2 to raczej nie powinieneś martwić się o kod... już w kaseciaku Symphony radio zapamiętywało (wł/wył którąś opcje w MENU) ECU auta i jeśli nie było włożone do innego to nie pytało o kod...


                            ... w najgorszej opcji wydasz circa 50 PLN i rozkodowane będzie.
                            Moja ex - Łasica
                            BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

                            Komentarz


                            • #15
                              Jeśli chodzi o radio to podjedź do najbliższe serwisu z dow. rej. i powinni podać Ci kod do radia. Kiedyś np. w Golfach III (który zresztą jeszcze posiadam) kody do radia były w książeczkach ale wzięli się chyba na sposób jakby ktoś zajumał Ci radio z książeczką 8)
                              Pozdrawiam.
                              Powoli ale do celu-"gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy"

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez fooojciech
                                Zamieszczone przez biedrzyk3377
                                Witam mam podobny problem autko 3 dni stało i akumulator rozładowany do zera. Sprawdziłem miernikiem i ucieka gdzieś prąd 2,8 poboru. Ma ktoś jakiś pomysł co sprawdzić i w jaki sposób ?
                                2,8 Ampera ucieka? Jesteś pewien że aż tyle? to strasznie ,ogromnie duzo jak na samochód oczywiście pobor jeżeli aż tyle ucieka.Jeżeli faktycznie to zwarcie gdzies jest. Jak sprawdzić? podłacz amperomierz w szereg z klema i wyciągaj po kolei każdy bezpiecznik i patrz gdzie pobór spadnie.A poźniej zobacz od czego to .Posprawdzaj skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika rownież.
                                chyba że sam akumulator jest uszkodzony
                                witam dzisiaj walczyłem z bezpiecznikami i doszedłem , że jak odepnę bezpiecznik F 19 niby silnikczek wycieraczek od kierowcy a tak naprawdę to po wyjęciu nie działa radio i pobór jest oki nie wiwm o co kaman coś nie tak z radiem na to wychodzi

                                [ Dodano: Sob 10 Maj, 14 21:29 ]
                                buldoggg, witam okazało się że szczotka się zawiesiła w małym wiatraku i prawdo podobnie walnięty czujnik temperatury po odpięciu kostki od czujnika jak włącze zapłon dwa wętylatory się włączają tak powinno być ?

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez biedrzyk3377
                                  witam dzisiaj walczyłem z bezpiecznikami i doszedłem , że jak odepnę bezpiecznik F 19 niby silnikczek wycieraczek od kierowcy a tak naprawdę to po wyjęciu nie działa radio i pobór jest oki nie wiwm o co kaman coś nie tak z radiem na to wychodzi
                                  wiec wyjmij radio najlepiej z samochodu i zaobserwuj co się będzie działo ,jezeli wtedy pobor bedzie ok ,to juz masz odpowiedź.
                                  dodam że sam mialem podobny problem ,kupilem nowy akumulator i jak postal kilka dni to widac bylo po zapalaniu ze pradu ubylo ,mam radio fabryczne,a okazalo sie ze jak wstawialem auto do garazu i nie zamykalem go kluczykiem tylko zostawialem otwarte to wszystko na czuwaniu jest i pobor byl ok 0,5 Ampera a doszedlem ze jednak trzeba zamykac i odcina elektronike i pobor spadl do ok 40 mili Amper ,wiec roznica ogromna,i teraz akumulator jest wporzadku.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Witam. Mam ten sam problem. Opisałem problem kilka postów wcześniej, nikt nie pomógł. To samo radio MFD2 DX tylko że wartość prądu spoczynkowego to 1,8A i podobnie odłączę radio prąd spada do poprawnej wartości. Zjawisko nie zdrowe dla samego aku. Mój Varta Silver padł po 3 latach. A testu sprawności nie przeszedł po dwóch. Pewnie jeździłem z tym już jakiś czas. Po nocy 2,8A nie rozładuje aku do zera, a jeźdząc dziennie możesz być tego jak ja nie świadom. Teraz czeka mnie wymiana aku i szukanie usterki. Jutro jestem umówiony do elektryka jak tylko rozwiąże problem dam znać. Usterka niby zdiagnozowana ale nie wiadomo czy to moduł komfortu czy samo radio.

                                    pozdrawiam Keton79

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      fooojciech, witam dzięki jutro zabieram się za wyjęcia radia z auta i zobaczę co dalej będzie się działo dodam też , że ktoś przede mną bawił się z tym radiem bo jest podłączony kabel z wejściem na USB , ale jak podpinam pena i włączę na AUX to nic się nie dzieje poza tym ktoś też zamontował blutacza i też nie działa poprawnie bo sprawdzałem na wszelkie sposoby i nic laser nieczyta żadnych płytek tak jakby był zepsuty ,albo odłączony autko kupiłem nie dawno z Niemiec

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        biedrzyk3377 jeżeli chodzi o wentylatory to po uruchomieniu auta nie będzie ci się kręcił żaden wentylator,dopiero jak temperatura będzie za duża to się włączy,ale po uruchomieniu klimatyzacji muszą się kręcić 2 wentylatory (duży i mały) na 100%

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X