Problem z akumulatorem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • broker58
    Drive
    • 2011
    • 65

    Problem z akumulatorem.

    Wiesz co plaster miodu to ponad 3x PLNów co za zwykly dalem wiec ekonomia gore wzieła, a do końca mi sie on chyba jednak plater na grilu nie podoba, na żywo może nie widziałem jeszcze i dlatego.
  • paweł2
    L&K
    • 2010
    • 1405

    #2
    Problem z akumulatorem.

    Witam,problem jest nastepujący wyładował sie aku i zaobserwowałem taki objaw że po naładowaniu trzyma i jest wszystko ok a po włożeniu do auta na drugi dzien z trudem zapali i zdycha a jak go wyciągne i naładuje i zostawie bez podłączenia to trzyma bez problemu.
    Co może być przyczyną?
    Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

    Komentarz

    • miki1979
      Drive
      • 2013
      • 70
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      Dwie wersje:
      1) Akumulator zdechł i po podpięciu obciążenia rozładowuje się.
      2) Masz jakieś zwarcie w aucie i coś rozładowuje szybko akumulator.

      Komentarz

      • paweł2
        L&K
        • 2010
        • 1405

        #4
        Zamieszczone przez miki1979
        Masz jakieś zwarcie w aucie i coś rozładowuje szybko akumulator.
        Okazało sie ze padł przekaznik,ale cos mi sie zdaje ze to jeszcze nie rozwiąże sprawy.
        Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

        Komentarz

        • madx32
          Ambiente
          • 2013
          • 102

          #5
          Radio

          Miałem podobny objaw.

          Wyciągnij na noc radio i zobacz rano.

          U mnie było niefabryczne radio i rozładowąło co noc

          Komentarz

          • kigun
            Classic
            • 2010
            • 28

            #6
            Zamieszczone przez paweł2
            Zamieszczone przez miki1979
            Masz jakieś zwarcie w aucie i coś rozładowuje szybko akumulator.
            Okazało sie ze padł przekaznik,ale cos mi sie zdaje ze to jeszcze nie rozwiąże sprawy.
            witam

            Kolego i co z tym przekaźnikiem, czy wymiana pomogła? jaki to był przekaźnik, od czego i jak zdiagnozowałeś że to włąśnie on?

            Komentarz

            • biedrzyk3377
              Classic
              • 2014
              • 8

              #7
              Witam mam podobny problem autko 3 dni stało i akumulator rozładowany do zera. Sprawdziłem miernikiem i ucieka gdzieś prąd 2,8 poboru. Ma ktoś jakiś pomysł co sprawdzić i w jaki sposób ?

              Komentarz

              • fooojciech
                Ambiente
                • 2013
                • 124

                #8
                Zamieszczone przez biedrzyk3377
                Witam mam podobny problem autko 3 dni stało i akumulator rozładowany do zera. Sprawdziłem miernikiem i ucieka gdzieś prąd 2,8 poboru. Ma ktoś jakiś pomysł co sprawdzić i w jaki sposób ?
                2,8 Ampera ucieka? Jesteś pewien że aż tyle? to strasznie ,ogromnie duzo jak na samochód oczywiście pobor jeżeli aż tyle ucieka.Jeżeli faktycznie to zwarcie gdzies jest. Jak sprawdzić? podłacz amperomierz w szereg z klema i wyciągaj po kolei każdy bezpiecznik i patrz gdzie pobór spadnie.A poźniej zobacz od czego to .Posprawdzaj skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika rownież.
                chyba że sam akumulator jest uszkodzony

                Komentarz

                • kecaj
                  RS
                  • 2009
                  • 1511
                  • Superb II (3T4)

                  #9
                  biedrzyk3377, Jakie masz radio?
                  Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                  Komentarz

                  • biedrzyk3377
                    Classic
                    • 2014
                    • 8

                    #10
                    fooojciech, dzięki za pomoc jutro zrobię jak podpowiadasz może coś zdziałam a tym fantem

                    [ Dodano: Pią 09 Maj, 14 22:55 ]
                    kecaj, Witam moje radio to model MFD2 DX CD

                    [ Dodano: Pią 09 Maj, 14 23:01 ]
                    fooojciech, kecaj, Witam jeszcze jedno pytanko kiedy powinien załączyć się duży wiatrak przy chłodnicy bo mały powinien działać jak zapodam klime a umie ani duży nie kreci i mały tez nie wiem o co kaman bezpieczniki są oki

                    Komentarz

                    • buldoggg
                      Rider
                      • 2014
                      • 347
                      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                      #11
                      Po włączeniu klimatyzacji oba wiatraki powinny się kręcić(duży i mały) od temperatury +5 która jest na dworze

                      Jeżeli oba nie działają to sprawdź pierw kostkę i piny od niej czy dobrze są wpięte,ponieważ może się poluzowało jeżeli oba nie działają.

                      Mały wiatrak jest pomocniczy....

                      Komentarz

                      • biedrzyk3377
                        Classic
                        • 2014
                        • 8

                        #12
                        buldoggg, Dzięki jutro zobaczę co tam w trawie piszczy z tymi wentylatorami i zacznę od tych pinów i kostki dzięki i pozdro

                        Komentarz

                        • FRESH
                          Drive
                          • 2012
                          • 86
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          czy będą jakieś problemy po wyjęciu aku celem doładowania??

                          ktoś mnie straszył kodem do radia - a ja takiego kodu nie posiadam a w instrukcji tez głucho. ;/

                          Komentarz

                          • jarezz
                            Ambiente
                            • 2013
                            • 202

                            #14
                            Biorąc pod uwagę to, że masz O2 to raczej nie powinieneś martwić się o kod... już w kaseciaku Symphony radio zapamiętywało (wł/wył którąś opcje w MENU) ECU auta i jeśli nie było włożone do innego to nie pytało o kod...


                            ... w najgorszej opcji wydasz circa 50 PLN i rozkodowane będzie.
                            Moja ex - Łasica
                            BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

                            Komentarz

                            • pawel_breslau
                              Ambiente
                              • 2014
                              • 175

                              #15
                              Jeśli chodzi o radio to podjedź do najbliższe serwisu z dow. rej. i powinni podać Ci kod do radia. Kiedyś np. w Golfach III (który zresztą jeszcze posiadam) kody do radia były w książeczkach ale wzięli się chyba na sposób jakby ktoś zajumał Ci radio z książeczką 8)
                              Pozdrawiam.
                              Powoli ale do celu-"gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy"

                              Komentarz

                              • biedrzyk3377
                                Classic
                                • 2014
                                • 8

                                #16
                                Zamieszczone przez fooojciech
                                Zamieszczone przez biedrzyk3377
                                Witam mam podobny problem autko 3 dni stało i akumulator rozładowany do zera. Sprawdziłem miernikiem i ucieka gdzieś prąd 2,8 poboru. Ma ktoś jakiś pomysł co sprawdzić i w jaki sposób ?
                                2,8 Ampera ucieka? Jesteś pewien że aż tyle? to strasznie ,ogromnie duzo jak na samochód oczywiście pobor jeżeli aż tyle ucieka.Jeżeli faktycznie to zwarcie gdzies jest. Jak sprawdzić? podłacz amperomierz w szereg z klema i wyciągaj po kolei każdy bezpiecznik i patrz gdzie pobór spadnie.A poźniej zobacz od czego to .Posprawdzaj skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika rownież.
                                chyba że sam akumulator jest uszkodzony
                                witam dzisiaj walczyłem z bezpiecznikami i doszedłem , że jak odepnę bezpiecznik F 19 niby silnikczek wycieraczek od kierowcy a tak naprawdę to po wyjęciu nie działa radio i pobór jest oki nie wiwm o co kaman coś nie tak z radiem na to wychodzi

                                [ Dodano: Sob 10 Maj, 14 21:29 ]
                                buldoggg, witam okazało się że szczotka się zawiesiła w małym wiatraku i prawdo podobnie walnięty czujnik temperatury po odpięciu kostki od czujnika jak włącze zapłon dwa wętylatory się włączają tak powinno być ?

                                Komentarz

                                • fooojciech
                                  Ambiente
                                  • 2013
                                  • 124

                                  #17
                                  Zamieszczone przez biedrzyk3377
                                  witam dzisiaj walczyłem z bezpiecznikami i doszedłem , że jak odepnę bezpiecznik F 19 niby silnikczek wycieraczek od kierowcy a tak naprawdę to po wyjęciu nie działa radio i pobór jest oki nie wiwm o co kaman coś nie tak z radiem na to wychodzi
                                  wiec wyjmij radio najlepiej z samochodu i zaobserwuj co się będzie działo ,jezeli wtedy pobor bedzie ok ,to juz masz odpowiedź.
                                  dodam że sam mialem podobny problem ,kupilem nowy akumulator i jak postal kilka dni to widac bylo po zapalaniu ze pradu ubylo ,mam radio fabryczne,a okazalo sie ze jak wstawialem auto do garazu i nie zamykalem go kluczykiem tylko zostawialem otwarte to wszystko na czuwaniu jest i pobor byl ok 0,5 Ampera a doszedlem ze jednak trzeba zamykac i odcina elektronike i pobor spadl do ok 40 mili Amper ,wiec roznica ogromna,i teraz akumulator jest wporzadku.

                                  Komentarz

                                  • Keton79
                                    Classic
                                    • 2010
                                    • 18

                                    #18
                                    Witam. Mam ten sam problem. Opisałem problem kilka postów wcześniej, nikt nie pomógł. To samo radio MFD2 DX tylko że wartość prądu spoczynkowego to 1,8A i podobnie odłączę radio prąd spada do poprawnej wartości. Zjawisko nie zdrowe dla samego aku. Mój Varta Silver padł po 3 latach. A testu sprawności nie przeszedł po dwóch. Pewnie jeździłem z tym już jakiś czas. Po nocy 2,8A nie rozładuje aku do zera, a jeźdząc dziennie możesz być tego jak ja nie świadom. Teraz czeka mnie wymiana aku i szukanie usterki. Jutro jestem umówiony do elektryka jak tylko rozwiąże problem dam znać. Usterka niby zdiagnozowana ale nie wiadomo czy to moduł komfortu czy samo radio.

                                    pozdrawiam Keton79

                                    Komentarz

                                    • biedrzyk3377
                                      Classic
                                      • 2014
                                      • 8

                                      #19
                                      fooojciech, witam dzięki jutro zabieram się za wyjęcia radia z auta i zobaczę co dalej będzie się działo dodam też , że ktoś przede mną bawił się z tym radiem bo jest podłączony kabel z wejściem na USB , ale jak podpinam pena i włączę na AUX to nic się nie dzieje poza tym ktoś też zamontował blutacza i też nie działa poprawnie bo sprawdzałem na wszelkie sposoby i nic laser nieczyta żadnych płytek tak jakby był zepsuty ,albo odłączony autko kupiłem nie dawno z Niemiec

                                      Komentarz

                                      • buldoggg
                                        Rider
                                        • 2014
                                        • 347
                                        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                                        #20
                                        biedrzyk3377 jeżeli chodzi o wentylatory to po uruchomieniu auta nie będzie ci się kręcił żaden wentylator,dopiero jak temperatura będzie za duża to się włączy,ale po uruchomieniu klimatyzacji muszą się kręcić 2 wentylatory (duży i mały) na 100%

                                        Komentarz

                                        Pracuję...