Chyba dluzej niz od 12 sierpnia 2015 trwa relokacja magazynow calej grupy VW w Polsce. Mialo sie poprawic, wiec jak cos przychodzi to i tak dobrze, bo jakis czas temu czesc dostepna od reki mogla przyjsc po dwoch tygodniach.
Kostka stacyjki tylko ?
Zwiń
X
-
Kostka stacyjki tylko ?
Jestem nowym uzytkownikiem jeżeli chodzi o Octavie.
Chcę doposażyć moją Octavie II Classic z 2008 roku w scyzoryk.
Ponieważ moduł, który miałem do tej pory to był : 1K0 959 433 CN gdzie nie było żadnych błędów.
Wczoraj założyłem 1K0 959 433 AK i pojawił się błąd :
1 Fault Found:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
008 - Implausible Signal
W logach widnieje jeszcze jeden błąd, który był wcześniej :
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BM HW: 1K0 953 549 BM
Component: J0527 051 0101
Coding: 0000002
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 7EF3187A295778EEE6F-802B
4 Faults Found:
00576 - Terminal 15
012 - Electrical Fault in Circuit
00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
012 - Electrical Fault in Circuit
00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
012 - Electrical Fault in Circuit
01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
012 - Electrical Fault in Circuit
W praktyce poza tym, że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki centralny się nie otwiera, nie ma żadnych innych problemów.
I teraz mam dwa pytania czy te błędy są powiązane i czy wystarczy wymiana kostki stacyjki ?
No i pytanie nr 2 do OII kostka stacyjki to nr 1K0905865A ??
-
-
lackypl, a przed wymianą komfortu ( 433 CN ) nie było tych błędów w module kiery ( 549 BM )?
Błędy z obu modułów są oczywiście powiązane i teoretycznie sprawdzenie podłączenia kostki do modułu kiery i ( jeśli nie pomoże ) ewentualna wymiana kostki stacyjki powinna zaradzić na te błędy.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Dzięki za odpowiedź.
Tak one były w module kiery i wiem, że to kostka stacyjki. Ale pojawienie się błędu w module komfortu po wymianie to mnie zastanowiło, dlatego ten temat. Czy po wymianie kostki on zniknie a przyczyną jest bardziej rozbudowany moduł komfortu, czy coś z samym modułem jest źle.Zamieszczone przez kowal 2002lackypl, a przed wymianą komfortu ( 433 CN ) nie było tych błędów w module kiery ( 549 BM )?
Komentarz
-
-
lackypl, jeśli to wina stacyjki to błąd w module 433 po skasowaniu VCDS-em nie powinien już wrócić.
Tak w ogóle to na twoim miejscu spróbował bym rozebrać tą kostkę i zobaczyć czy nie da się tego przeczyścić/naprawić bez wymiany.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Miałem już do czynienia z kostkami stacyjki i praktycznie w każdym przypadku kończyło się na wymianie na nową, czyszczenie styków, czyszczenie w wanience ultradzwiękowej dawało krótkotrwałe efekty, miałem już kilka takich przypadków co prawda nie w skodzie, więc kierując się tym doświadczeniem już nabyłem nową i pewnie jutro dostanę, wymienię i sprawa się wyjaśni.
Zawsze kasuję na początku błędy wszystkie, a skupiam się nad tymi, które powstaną po moim wykasowaniu.
W tym przypadku wygląda na błąd aktywny w obu modułach po kasowaniu one powracają praktycznie natychmiast.
[ Dodano: Pią 22 Sie, 14 08:08 ]
Sprawa się wyjaśniła.
Wczoraj otrzymałem kostkę, wymieniona, błędów nie ma zarówno w kierownicy jak i w komforcie.
Temat do zamknięcia.
Komentarz
-
-
Re: Kostka stacyjki tylko ?
Miałby ktoś z Was opis tych styków który odpowiada za co? Generalnie interesuje mnie ten pierwszy bo cały czas się u mnie pokazuje. Ostatnio naprawiając swoje radio sprawdziłem napięcia na kostce ( nie pamiętam nazwy chyba quadlock??) a tam na kablu niezależnie czy przekręcę kluczyk czy nie w stacyjce cały czas mam 12 V. Wiem że jednym kablem idzie napiecie bezpośrednio z aku a na drugim powinno być po stacyjce a umnie jest i na jedym i na drugim cały czas po 12 V. I tak się zastanawiam czy nie ma to czasem jakiegoś związku z tym pierwszym błędem.00883 - Ignition Switch (D) Terminal S 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
Komentarz
-
-
Skąd wiesz? bo to nie do końca prawdaZamieszczone przez ajoterWiem że jednym kablem idzie napiecie bezpośrednio z aku a na drugim powinno być po stacyjce a umnie jest i na jedym i na drugim cały czas po 12 V
wrzuć błędy swoje jakie masz obecnie->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Gdzieś na internecie znalazłem opis skrzynki bezpieczników w komorze silnika i jeden z nich był od radia. W zasadzie to mogę w sumie tylko przepuszczać że jeden kabel idzie bezpośrednio z akumulatora do radia. A ze względu na pogodę to nie chce na razie grzebać przy elektryce.Zamieszczone przez krzynolSkąd wiesz? bo to nie do końca prawda
Poniżej błędy. Pozwoliłem sobie wkleić tylko to gdzie sa błędy na reszcie jest ok.
Jak bym za bardzo odbiegał od tematu związanego z kostką stacyjki to prośba do moderatora o przeniesienie do nowego tematuKod:------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl Part No SW: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC Component: Lenksäulenmodul 036 0070 Coding: 0000012 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 74EDAD7417A030E 1 Fault Found: 00883 - Ignition Switch (D) Terminal S 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-959-433-MAX.lbl Part No SW: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT Component: KSG PQ35 G2 020 0204 Revision: 00020000 Serial number: 00000000000000 Coding: 80801A085283407F3F048F0F40084F96907CA0 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 830F7EA8C20E876 Subsystem 5 - Part No: 1Z0 951 171 Component: Innenraumueberw.008 4801 Coding: 00000000 Shop #: WSC 73430 Part No: 1K0 951 605 C Component: LIN BACKUP HORN H03 1301 Component: NGS n.mounted 1 Fault Found: 01135 - Interior Monitoring Sensors 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 99 Time Indication: 0 -------------------------------------------------------------------------------
ops:
Komentarz
-
-
błąd zgłasza sterownik kierownicy - na 99% do wymiany kostka stacyjkiZamieszczone przez ajoter00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Dzieki Krzynol za info, a gdzie w takim razie szukać zasilania po stacyjce do radia. Skoro niezależnie czy przekręce kluczyk czy nie i tak na tej kostce quadlock mam zasilanie 12 V. Hymm chyba gdzies jakies kable musze mieć zwarte. Masz może gdzieś pod ręką który styk w kostce jest od czego?
Coś jednak znalazłem :P będzie dla potomnych :szeroki_usmiech
Info ze strony ross-techu
Punkt drugi będzie chyba odpowiedzią na moje pytanie. Jak zrobi się cieplej to kostke zmienie.00883 - Ignition Switch (D) Terminal S : Electrical Fault in Circuit
Possible Symptoms
## Power Locks operating at random while driving.
## Radio doesn't turn off when key is removed from Ignition.
## Battery drain.
## No audible confirmation from alarm horn when arming alarm system.
## On the Eos, the front windows may drop down a little if rolled up all the way.
Komentarz
-
-
no tak tak->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz