Kostka stacyjki tylko ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lackypl
    Classic
    • 2018
    • 1

    Kostka stacyjki tylko ?

    Chyba dluzej niz od 12 sierpnia 2015 trwa relokacja magazynow calej grupy VW w Polsce. Mialo sie poprawic, wiec jak cos przychodzi to i tak dobrze, bo jakis czas temu czesc dostepna od reki mogla przyjsc po dwoch tygodniach.
  • lackypl
    Drive
    • 2014
    • 49
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Kostka stacyjki tylko ?

    Jestem nowym uzytkownikiem jeżeli chodzi o Octavie.
    Chcę doposażyć moją Octavie II Classic z 2008 roku w scyzoryk.
    Ponieważ moduł, który miałem do tej pory to był : 1K0 959 433 CN gdzie nie było żadnych błędów.
    Wczoraj założyłem 1K0 959 433 AK i pojawił się błąd :
    1 Fault Found:

    00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
    008 - Implausible Signal

    W logach widnieje jeszcze jeden błąd, który był wcześniej :


    Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
    Part No SW: 1K0 953 549 BM HW: 1K0 953 549 BM
    Component: J0527 051 0101
    Coding: 0000002
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 7EF3187A295778EEE6F-802B

    4 Faults Found:
    00576 - Terminal 15
    012 - Electrical Fault in Circuit
    00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
    012 - Electrical Fault in Circuit
    00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
    012 - Electrical Fault in Circuit
    01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
    012 - Electrical Fault in Circuit

    W praktyce poza tym, że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki centralny się nie otwiera, nie ma żadnych innych problemów.

    I teraz mam dwa pytania czy te błędy są powiązane i czy wystarczy wymiana kostki stacyjki ?

    No i pytanie nr 2 do OII kostka stacyjki to nr 1K0905865A ??

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      lackypl, a przed wymianą komfortu ( 433 CN ) nie było tych błędów w module kiery ( 549 BM )?
      Błędy z obu modułów są oczywiście powiązane i teoretycznie sprawdzenie podłączenia kostki do modułu kiery i ( jeśli nie pomoże ) ewentualna wymiana kostki stacyjki powinna zaradzić na te błędy.
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • lackypl
        Drive
        • 2014
        • 49
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Dzięki za odpowiedź.
        Zamieszczone przez kowal 2002
        lackypl, a przed wymianą komfortu ( 433 CN ) nie było tych błędów w module kiery ( 549 BM )?
        Tak one były w module kiery i wiem, że to kostka stacyjki. Ale pojawienie się błędu w module komfortu po wymianie to mnie zastanowiło, dlatego ten temat. Czy po wymianie kostki on zniknie a przyczyną jest bardziej rozbudowany moduł komfortu, czy coś z samym modułem jest źle.

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          lackypl, jeśli to wina stacyjki to błąd w module 433 po skasowaniu VCDS-em nie powinien już wrócić.

          Tak w ogóle to na twoim miejscu spróbował bym rozebrać tą kostkę i zobaczyć czy nie da się tego przeczyścić/naprawić bez wymiany.
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • lackypl
            Drive
            • 2014
            • 49
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Miałem już do czynienia z kostkami stacyjki i praktycznie w każdym przypadku kończyło się na wymianie na nową, czyszczenie styków, czyszczenie w wanience ultradzwiękowej dawało krótkotrwałe efekty, miałem już kilka takich przypadków co prawda nie w skodzie, więc kierując się tym doświadczeniem już nabyłem nową i pewnie jutro dostanę, wymienię i sprawa się wyjaśni.

            Zawsze kasuję na początku błędy wszystkie, a skupiam się nad tymi, które powstaną po moim wykasowaniu.

            W tym przypadku wygląda na błąd aktywny w obu modułach po kasowaniu one powracają praktycznie natychmiast.

            [ Dodano: Pią 22 Sie, 14 08:08 ]
            Sprawa się wyjaśniła.
            Wczoraj otrzymałem kostkę, wymieniona, błędów nie ma zarówno w kierownicy jak i w komforcie.

            Temat do zamknięcia.

            Komentarz

            • ajoter
              Ambiente
              • 2012
              • 152
              • Octavia II (1Z3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Re: Kostka stacyjki tylko ?

              00883 - Ignition Switch (D) Terminal S 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
              00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
              01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
              Miałby ktoś z Was opis tych styków który odpowiada za co? Generalnie interesuje mnie ten pierwszy bo cały czas się u mnie pokazuje. Ostatnio naprawiając swoje radio sprawdziłem napięcia na kostce ( nie pamiętam nazwy chyba quadlock??) a tam na kablu niezależnie czy przekręcę kluczyk czy nie w stacyjce cały czas mam 12 V. Wiem że jednym kablem idzie napiecie bezpośrednio z aku a na drugim powinno być po stacyjce a umnie jest i na jedym i na drugim cały czas po 12 V. I tak się zastanawiam czy nie ma to czasem jakiegoś związku z tym pierwszym błędem.

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10960
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez ajoter
                Wiem że jednym kablem idzie napiecie bezpośrednio z aku a na drugim powinno być po stacyjce a umnie jest i na jedym i na drugim cały czas po 12 V
                Skąd wiesz? bo to nie do końca prawda

                wrzuć błędy swoje jakie masz obecnie
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • ajoter
                  Ambiente
                  • 2012
                  • 152
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez krzynol
                  Skąd wiesz? bo to nie do końca prawda
                  Gdzieś na internecie znalazłem opis skrzynki bezpieczników w komorze silnika i jeden z nich był od radia. W zasadzie to mogę w sumie tylko przepuszczać że jeden kabel idzie bezpośrednio z akumulatora do radia. A ze względu na pogodę to nie chce na razie grzebać przy elektryce.

                  Poniżej błędy. Pozwoliłem sobie wkleić tylko to gdzie sa błędy na reszcie jest ok.

                  Kod:
                  -------------------------------------------------------------------------------
                  Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
                     Part No SW: 1K0 953 549 BC    HW: 1K0 953 549 BC
                     Component: Lenksäulenmodul 036 0070  
                     Coding: 0000012
                     Shop #: WSC 73430 790 00000
                     VCID: 74EDAD7417A030E
                  
                  1 Fault Found:
                  00883 - Ignition Switch (D) Terminal S 
                              012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
                  
                  -------------------------------------------------------------------------------
                  Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MAX.lbl
                     Part No SW: 1K0 959 433 BT    HW: 1K0 959 433 BT
                     Component:    KSG PQ35 G2  020 0204  
                     Revision: 00020000    Serial number: 00000000000000
                     Coding: 80801A085283407F3F048F0F40084F96907CA0
                     Shop #: WSC 73430 790 00000
                     VCID: 830F7EA8C20E876
                  
                     Subsystem 5 - Part No: 1Z0 951 171 
                     Component: Innenraumueberw.008 4801  
                     Coding: 00000000
                     Shop #: WSC 73430  
                  
                     Part No: 1K0 951 605 C
                     Component: LIN BACKUP HORN H03 1301
                  
                     Component:       NGS n.mounted     
                  
                  1 Fault Found:
                  01135 - Interior Monitoring Sensors 
                              004 - No Signal/Communication - Intermittent
                               Freeze Frame:
                                      Fault Status: 00100100
                                      Fault Priority: 4
                                      Fault Frequency: 1
                                      Reset counter: 99
                                      Time Indication: 0
                  
                  
                  -------------------------------------------------------------------------------
                  Jak bym za bardzo odbiegał od tematu związanego z kostką stacyjki to prośba do moderatora o przeniesienie do nowego tematu ops:

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 10960
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez ajoter
                    00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
                    012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
                    błąd zgłasza sterownik kierownicy - na 99% do wymiany kostka stacyjki
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • ajoter
                      Ambiente
                      • 2012
                      • 152
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Dzieki Krzynol za info, a gdzie w takim razie szukać zasilania po stacyjce do radia. Skoro niezależnie czy przekręce kluczyk czy nie i tak na tej kostce quadlock mam zasilanie 12 V. Hymm chyba gdzies jakies kable musze mieć zwarte. Masz może gdzieś pod ręką który styk w kostce jest od czego?


                      Coś jednak znalazłem :P będzie dla potomnych :szeroki_usmiech
                      Info ze strony ross-techu

                      00883 - Ignition Switch (D) Terminal S : Electrical Fault in Circuit

                      Possible Symptoms
                      ## Power Locks operating at random while driving.
                      ## Radio doesn't turn off when key is removed from Ignition.
                      ## Battery drain.
                      ## No audible confirmation from alarm horn when arming alarm system.
                      ## On the Eos, the front windows may drop down a little if rolled up all the way.
                      Punkt drugi będzie chyba odpowiedzią na moje pytanie. Jak zrobi się cieplej to kostke zmienie.

                      Komentarz

                      • krzynol
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 10960
                        • Superb II combi (3T5)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        no tak tak
                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                        poprzednie modele:
                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                        Komentarz

                        Pracuję...