[O2FL] Logi statyczne i dynamiczne 1.9TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KovalMon
    Classic
    • 2016
    • 1

    [O2FL] Logi statyczne i dynamiczne 1.9TDI

    hej hej spicie ??
  • gather
    Classic
    • 2013
    • 16

    #2
    [O2FL] Logi statyczne i dynamiczne 1.9TDI

    Witam,
    bardzo proszę o pomoc w analizie logów, Octavia 1.9TDI BXE 2010.

    - dynamiczne grupa 11
    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.


    - statyczne grupa 04
    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Czemu tak mało logów zrobiles ?
      Regulacja ciśnienia doładowania kuleje po całości.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • gather
        Classic
        • 2013
        • 16

        #4
        Witam,
        wiecejl logow zrobie jak kupie kabelek.

        Czy na podstawie tylko grupy 11 jestes w stanie stwierdzic z czego wynikaja problemy z cisnieniem doladowania (np. zanieczyszczine kierownice..)?

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Zrob komplet.
          Statyczne - 001,003,004,007,013,108 i 023
          Statyczne Basic Settings - 003 i 011
          Dynamiczne - 011,010,008,004,003 i 001 i na koniec znów 011

          Pozdrawiam
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • Wolga85
            Rider
            • 2014
            • 288
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            A coś się konkretnie dzieje? Tak przycina się. Zadane doładowanie 2040 mbar a turbo bije do 2335 mg i nie może przez 2 sekundy go zbić. Chyba że ktoś tam wepchał już łapki i pobawił się sztangą.

            Komentarz

            • gather
              Classic
              • 2013
              • 16

              #7
              Samochód kilka razy wszedł w Notlauf, błąd P0234 - regulacja ciśnienia doładowania powyżej granicy regulacji. Zdarza się to bardzo rzadko , do tej pory może z 4 razy (pierwszy raz ok. pół roku temu) i to najczęściej jak jadę pod górę.
              Najczęściej oznacza iż, raz wszedł w Notlauf na pięknej, płaskiej drodze. Z drugiej jednak strony celowe wymuszenie notlaufa jest dosyć trudne.

              Kupuję kabelek od innova, mam nadzieje, że będzie w przyszłym tygodniu wówczas zrobię wszystko co trzeba.

              [ Dodano: Sro 15 Kwi, 15 23:26 ]
              Witam,
              kabel kupiony, logi wykonane.

              Statyczne:

              - grupa 001 http://vaglog.pl/log_213218.html
              - grupa 003 http://vaglog.pl/log_213219.html
              - grupa 004 http://vaglog.pl/log_213220.html
              - grupa 007 http://vaglog.pl/log_213221.html
              - grupa 013 http://vaglog.pl/log_213222.html
              - grupa 023 http://vaglog.pl/log_213223.html
              - grupa 108 - BXE nie jest wyposażony w DPF

              Statyczne Basic Settings:

              - grupa 003 http://vaglog.pl/log_213224.html
              - grupa 011 http://vaglog.pl/log_213225.html

              Dynamiczne:

              - grupa 011 http://vaglog.pl/log_213274.html
              - grupa 001 http://vaglog.pl/log_213270.html
              - grupa 003 http://vaglog.pl/log_213271.html
              - grupa 004 http://vaglog.pl/log_213272.html
              - grupa 008 http://vaglog.pl/log_213293.html
              - grupa 010 http://vaglog.pl/log_213273.html
              - grupa 011 v2 http://vaglog.pl/log_213278.html

              Bardzo proszę o pomoc w analizie.

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Rozwazylbym wyczyszczenie sprezarki.
                Reszta jest dobrze.

                PS
                Zrobilem literówke... zamiast 108 powinno byc 018 ..ot zdarza sie...
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • Wolga85
                  Rider
                  • 2014
                  • 288
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  Turbo się przycina. Bije do 2,5 a ma trzymać na 2,04. Jest to krótkie przeładowanie bo 2 sekundowe ale to początek problemu. Z czasem będzie gorzej. Regeneracja turbo albo czyszczenie ale czyszczenie rzadko kiedy daje trwały efekt i problem wraca po 3-6 miesiącach. Do rzeczy których się można przyczepić to trochę za duży kąt synchronizacji wałka rozrządu powinno się go wyregulować do wartości jak najbliższej 0 .

                  Komentarz

                  • gather
                    Classic
                    • 2013
                    • 16

                    #10
                    Dzięki za pomoc.

                    W październiku miałem wymieniany rozrząd i widocznie mistrzowie z ASO zapomnieli wyregulować kąt synchronizacji wałka.

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Nic nie rusz przy kącie synchro... jest OK. Wyczyscisz sprezarke i auto odzyje.
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • pawel_m8110
                        Classic
                        • 2014
                        • 33
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        Proszę o analizę logów

                        Cel: Diagnoza przyczyny zjawiska "notlauf". Błąd przeładowania turbo w chwili wystąpienia zjawiska. Znalazłem też niewielki wyciek być może z vacum może być to ze sobą powiązane?
                        Link do tematu: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88777

                        Logi dynamiczne jak się troszkę pogoda poprawi, bo moja gmina to lodowisko na skale Europy. Proszę o ocenę kondycji układu paliwowego. Wskazówka temp. na pulpicie wskazywała 90 stopni C. Na logach jest inaczej.
                        BASIC SETTINGS:
                        Grupa 003: http://vaglog.pl/log_246799.html
                        Grupa 011: http://vaglog.pl/log_246798.html

                        STATYCZNE:
                        Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_246800.html
                        Grupa 007, 013, 018: http://vaglog.pl/log_246801.html
                        Grupa 023, 013, 018: http://vaglog.pl/log_246802.html

                        Proszę o komentarze w sprawie wykonania logów (mój pierwszy raz )

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #13
                          Te logi co zrobiles to na pewno Basic Settings....
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          • pawel_m8110
                            Classic
                            • 2014
                            • 33
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            Niestety nie zapisał mi się blok 003 jak był osobno :/ Na koniec poszedł w grupie.
                            Za każdym razem notlauf:

                            Monday,01,February,2016,17:34:35:04550
                            VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
                            VCDS,VAG-COM,VAGCOM,Diagnose,Diagnostics,DTC,Fault Codes,Data Logging,VW Scan Tool,Audi Scan Tool, VAG Scan Tool,Micro-CAN,HEX-USB+CAN,HEX+CAN,HEX-NET,VAG 11,VAG 12,VAG 14,VAG 15


                            Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
                            Control Module Part Number: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN
                            Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 9251
                            Software Coding: 0000071
                            Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
                            VCID: 6AC5E27FDC7F1C62A14444D-5140
                            1 Fault Found:

                            000564 - Boost Pressure Regulation
                            P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
                            Freeze Frame:
                            Fault Status: 01100000
                            Fault Priority: 0
                            Fault Frequency: 1
                            Reset counter: 255
                            Mileage: 240288 km
                            Time Indication: 0
                            Date: 2000.00.00
                            Time: 18:31:22

                            Freeze Frame:
                            RPM: 3276 /min
                            Speed: 81.0 km/h
                            Load: 100.0 %
                            Voltage: 14.44 V
                            Bin. Bits: 11000000
                            Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                            Absolute Pres.: 2499.0 mbar


                            Readiness: 1 1 0 0 0

                            Logi:
                            BASIC SETTINGS:
                            Grupa 011: http://vaglog.pl/log_248378.html
                            Grupa 003: http://vaglog.pl/log_248379.html

                            DYNAMICZNE:
                            Grupa 001: http://vaglog.pl/log_248377.html
                            Grupa 010: http://vaglog.pl/log_248376.html
                            Grupa 004: http://vaglog.pl/log_248375.html
                            Grupa 008: http://vaglog.pl/log_248374.html
                            Grupa 011, 003, 008: http://vaglog.pl/log_248373.html

                            ps. co do wczesniejszych Basic settings były źle wykonane. Ale dopiero uczę się VCDS-a

                            proszę o jakieś wskazowki co robić. dzięki z góry za pomoc. Jak powiecie jak i gdzie kliknę pomógł

                            Komentarz

                            • rOBERTO795
                              RS
                              • 2009
                              • 3465
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #15
                              turbo do czyszczenia- regeneracji
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz

                              • pawel_m8110
                                Classic
                                • 2014
                                • 33
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                #16
                                Nic innego?

                                Turbina chodzi cichutko (podczas jazdy jej nie słychać). Podczas załączania słychać cichy gwizd. Poprzedni właściciel był starszym człowiekiem, przez rok spalanie miał średnio poniżej 5l wiec pewnie nie przekraczał 70km/h i turbina się zastała.

                                Dzięki za odpowiedź

                                Komentarz

                                • maciek80
                                  Classic
                                  • 2013
                                  • 28
                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                  • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

                                  #17
                                  Dzień dobry wszystkim!
                                  Pojawia mi się błąd P0234. Ogólnie wiadomo jakie mogą być powody, ale błąd pojawia się tylko jeśli temperatura na zewnątrz jest mniejsza niż około 5-7 stopni, jeśli jest ciepło nie występuje.
                                  Warunki wystąpienia błędu zawsze takie same: silnik nagrzany do 90 i prędkości 120-140 km/h na autostradzie.
                                  Czy można z tego wyciągnąć jakiś wniosek co może być uszkodzone?

                                  Komentarz

                                  • przemik
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 1610

                                    #18
                                    Zamieszczone przez maciek80
                                    Czy można z tego wyciągnąć jakiś wniosek co może być uszkodzone
                                    Bład wskazuje na przeladowanie turbosprężarki.... warto by zrobić logi dynamiczne (010 i 011) i statyczne 011 w trybie Basic Settings.
                                    Da nam to lepszy pogląd na sprawe
                                    Przemek
                                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                    Komentarz

                                    Pracuję...