hej hej spicie ??
[O2FL] Logi statyczne i dynamiczne 1.9TDI
Zwiń
X
-
[O2FL] Logi statyczne i dynamiczne 1.9TDI
Witam,
bardzo proszę o pomoc w analizie logów, Octavia 1.9TDI BXE 2010.
- dynamiczne grupa 11
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
- statyczne grupa 04
-
-
Samochód kilka razy wszedł w Notlauf, błąd P0234 - regulacja ciśnienia doładowania powyżej granicy regulacji. Zdarza się to bardzo rzadko , do tej pory może z 4 razy (pierwszy raz ok. pół roku temu) i to najczęściej jak jadę pod górę.
Najczęściej oznacza iż, raz wszedł w Notlauf na pięknej, płaskiej drodze. Z drugiej jednak strony celowe wymuszenie notlaufa jest dosyć trudne.
Kupuję kabelek od innova, mam nadzieje, że będzie w przyszłym tygodniu wówczas zrobię wszystko co trzeba.
[ Dodano: Sro 15 Kwi, 15 23:26 ]
Witam,
kabel kupiony, logi wykonane.
Statyczne:
- grupa 001 http://vaglog.pl/log_213218.html
- grupa 003 http://vaglog.pl/log_213219.html
- grupa 004 http://vaglog.pl/log_213220.html
- grupa 007 http://vaglog.pl/log_213221.html
- grupa 013 http://vaglog.pl/log_213222.html
- grupa 023 http://vaglog.pl/log_213223.html
- grupa 108 - BXE nie jest wyposażony w DPF
Statyczne Basic Settings:
- grupa 003 http://vaglog.pl/log_213224.html
- grupa 011 http://vaglog.pl/log_213225.html
Dynamiczne:
- grupa 011 http://vaglog.pl/log_213274.html
- grupa 001 http://vaglog.pl/log_213270.html
- grupa 003 http://vaglog.pl/log_213271.html
- grupa 004 http://vaglog.pl/log_213272.html
- grupa 008 http://vaglog.pl/log_213293.html
- grupa 010 http://vaglog.pl/log_213273.html
- grupa 011 v2 http://vaglog.pl/log_213278.html
Bardzo proszę o pomoc w analizie.
Komentarz
-
-
Turbo się przycina. Bije do 2,5 a ma trzymać na 2,04. Jest to krótkie przeładowanie bo 2 sekundowe ale to początek problemu. Z czasem będzie gorzej. Regeneracja turbo albo czyszczenie ale czyszczenie rzadko kiedy daje trwały efekt i problem wraca po 3-6 miesiącach. Do rzeczy których się można przyczepić to trochę za duży kąt synchronizacji wałka rozrządu powinno się go wyregulować do wartości jak najbliższej 0 .
Komentarz
-
-
Proszę o analizę logów
Cel: Diagnoza przyczyny zjawiska "notlauf". Błąd przeładowania turbo w chwili wystąpienia zjawiska. Znalazłem też niewielki wyciek być może z vacum może być to ze sobą powiązane?
Link do tematu: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88777
Logi dynamiczne jak się troszkę pogoda poprawi, bo moja gmina to lodowisko na skale Europy. Proszę o ocenę kondycji układu paliwowego. Wskazówka temp. na pulpicie wskazywała 90 stopni C. Na logach jest inaczej.
BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_246799.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_246798.html
STATYCZNE:
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_246800.html
Grupa 007, 013, 018: http://vaglog.pl/log_246801.html
Grupa 023, 013, 018: http://vaglog.pl/log_246802.html
Proszę o komentarze w sprawie wykonania logów (mój pierwszy raz )
Komentarz
-
-
Niestety nie zapisał mi się blok 003 jak był osobno :/ Na koniec poszedł w grupie.
Za każdym razem notlauf:
Monday,01,February,2016,17:34:35:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
VCDS,VAG-COM,VAGCOM,Diagnose,Diagnostics,DTC,Fault Codes,Data Logging,VW Scan Tool,Audi Scan Tool, VAG Scan Tool,Micro-CAN,HEX-USB+CAN,HEX+CAN,HEX-NET,VAG 11,VAG 12,VAG 14,VAG 15
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN
Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 9251
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
VCID: 6AC5E27FDC7F1C62A14444D-5140
1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 240288 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:31:22
Freeze Frame:
RPM: 3276 /min
Speed: 81.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.44 V
Bin. Bits: 11000000
Absolute Pres.: 2029.8 mbar
Absolute Pres.: 2499.0 mbar
Readiness: 1 1 0 0 0
Logi:
BASIC SETTINGS:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_248378.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_248379.html
DYNAMICZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_248377.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_248376.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_248375.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_248374.html
Grupa 011, 003, 008: http://vaglog.pl/log_248373.html
ps. co do wczesniejszych Basic settings były źle wykonane. Ale dopiero uczę się VCDS-a
proszę o jakieś wskazowki co robić. dzięki z góry za pomoc. Jak powiecie jak i gdzie kliknę pomógł
Komentarz
-
-
turbo do czyszczenia- regeneracjiOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Dzień dobry wszystkim!
Pojawia mi się błąd P0234. Ogólnie wiadomo jakie mogą być powody, ale błąd pojawia się tylko jeśli temperatura na zewnątrz jest mniejsza niż około 5-7 stopni, jeśli jest ciepło nie występuje.
Warunki wystąpienia błędu zawsze takie same: silnik nagrzany do 90 i prędkości 120-140 km/h na autostradzie.
Czy można z tego wyciągnąć jakiś wniosek co może być uszkodzone?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maciek80Czy można z tego wyciągnąć jakiś wniosek co może być uszkodzone
Da nam to lepszy pogląd na sprawePrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
Komentarz