Panowie chce uspokoić wszystkich posiadaczy TSI z DSG.(...)
Dźwięk metaliczny pojawiał się przy ruchach silnika na poduszkach a winowajca okazało się uderzanie osłony wydechu o osłonę maglownicy. Pomogło odgiecie blaszki osłony wydechu o 1 cm .
Wal z tym do ASO i sprzedaj ten patent za odpowiednią kwotę :lol:
Dziekuje bardzo - mój lokalny serwis na pierwszy rzut oka nie zachwyca jakością więc wole poczekać aż zmienią podjeście...
Jeśli to czytają to serdecznie pozdrawiam... Uwagi chętnie przekąze na priv...
ckwietniewski, to w 100% sa polosie czy przeguby? Bo nie wiem, jak temat atakowac, u mnie stuki sa tylko przy mocniejszym dodaniu gazu z bardzo malej predkosci.
Przy jezdzie i depnieciu mam tylko taki dziwny dzwiek chrobotania czy cos - jakby metal o metal sie obijal.
Jestem ciekaw jak to ugryzc, a nie bardzo mam tyle gotowki, aby bladzic po omacku :roll:
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Jeśli masz stuk tylko przy mocniejszym dodaniu gazu to nie to co u mnie.
To wygląda bardziej na koło dwumasowe.
Na 100 % to niczego nie jestem pewny :/, ja przecież już pół samochodu wymieniłem i dalej mam to samo. Przegubów też już nie wymieniam puki nie będę pewny (czekam na podmiankę z w ASO jak będą taki samochód mieli na jazdach testowych albo coś w tym stylu).
Koło dwumasowe też diagnozują "może to to", dopiero po wyjęciu na 100% widać czy jest zniszczone.
ckwietniewski, ogladałem swoje koło dwumasowe po wyjęciu- wizualnie wygladało jak nówka, dopiero po silniejszym "machaniu" słychac było jak brzęczy w srodku
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Chodziło mi że ma luzy lub jak w twoim przypadku posypały się sprężyny. Wizualnie to wątpliwe aby coś można było zobaczyć. (chyba że rozciąć na pół - gdzieś w sieci widziałem takie zdjęcie rozciętej dwumasówki)
Sorki źle się wyraziłem z tym "widać"
W zasadzie dzwiek przy przyspieszaniu wskazywal mi na jakies zluzowane sprezyny, ktore wpadaja w rezonans i brzecza i chrobocza o cos sie obijajac :evil:
Nic - ciekawy wydatek mnie czeka. Dlugo sie takie kolo sypie ?
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Kontynuując moja wypowiedź to dostałem z ASO informacje techniczną o produkcie 2022472/1 na temat - cytuję " przy zmianach kierunku jazdy lub przejeżdżaniu progów zwalniających z rejonu przedniej osi słyszalny jest stuk" - w rozmowie z kierownikiem serwisu wyjaśniono mi że chodzi też o stuki występujące przy mocnym przyspieszaniu.
Jednym zdaniem ponoć za słabo dokręcona jest rama pomocnicza przedniego zawieszenia.
Aby usunąć usterkę trzeba zastosować specjalne podkładki które zamontowane we wskazanych miejscach mają usunąć przyczynę.
Chciałbym Wam pokazać te dokument ale za pierona nie mogę dołączyć załącznika a mam tą notę techniczną w postaci jpg.
Ze srubami rozchodzi sie o to, ze one maja fabrycznie na sobie ten srodek antyposlizgowy, zeby sruba sie nie odkrecala. Zazwyczaj ASO i tak uzywa tych samych srub, jedynie je mocniej dokreca pneumatykiem :twisted:
Moze cos w tym byc, bo ja mialem ostatnio zrzucana kolyske, bo nie ma mozliwosci wykrecenia wahacza i zaczelo cos stukac, jak da sie ostro w palnik, a potem przyhamuje mocno i znow gaz. Niech wymienia, zobaczymy, najwyzej tez tak zrobie.
Te sruby sa po okolo 5zl sztuka, wiec nie jest zle
Niezłe jaja z tym widzę. Ja może powiem co u mnie: Kupiłem lewą półoś - data 06.2009 - prawie nówka. Założyłem sobie - wibracje nie ustały. Więc wpadłem na to by wymienić przegub z tamtej starej półośki na prawą stronę - bo skoro nowa półoś nic nie pomogła to tak podumałem że zrobie. Dalej nic to nie dało ale pojawił się tajemniczy stuk którego dotychczas nie było. Jade na 4 puszczam gaz, 3 sekundy wciskam nagle gaz iiii.... pyk- stuk coś podłogą. Wg. mnie to na 1000% przegub, bo jak go składałem miał taki delikatny luz i przy zmianie prędkości może pojawić się takie puknięcie. Narazie tego znowu nie będę robił - bo robie sam i nie mam na to czasu by wyciągać ośkę, pomimo że lubię pomajsterkować
BTW, sanek nie odkręcałem, ale może to też stukać lecz wątpię. Dotego te delikatne wibracje to samo co w O1. Aha nie wiem dlaczego ten przegub w ASO kosztuje 650zł. On konstrukcyjnie jest duuużo prostszy od tego w O1. Mowa o wewnętrznym. :evil:
Witam. Ja także mam takie stuki przy przyspieszaniu "mocniejszym". Przy jednostajnej prędkości praktycznie niesłyszalne al tylko jak depnę to wali raz za razem. Skrzynia DSG. Bardzo interesowało by mnie rozwiązanie tego cholernego stukania. Autko "prawie" nowe i aż przykro jeździć!!
Witam,
po przeczytaniu całego tematu zapraszam do tego, który przed chwilą założyłem, gdyż myślę iż mogę pomóc. >>>>>>LINK<<<<<<
Pozwolę sobie dodatkowo zacytować z forum USA fragment o wymianie opisywanej przeze mnie części:
"One other sign that I don't think is as prevalent or reported that I noticed disappeared after the repair: no more audible clicks when shifting from 1 to 2, 2 to 3 from what sounded like it was coming from the front, left side of the car. I thought it was "normal" since that is where the transmission is, but apparently not--since it is gone."
Generalnie chodzi o stukanie, czesto mylnie lokalizowane w skrzyni.
Cześć.
Niestety do dnia dzisiejszego nie dokonałem wymiany. Wczoraj samochód wisiał już na podnośniku ale zdecydowałem się na wymianę tylnych tulei wahaczy i sprawa się przesunie o kilka dni. Zamówiłem tuleje z S3. Mam nadzieję że do tygodnia załatwię sprawę.
A tak na marginesie to słyszeliście o tym że sprężyny zawieszenia w "polskich" RS-ach różnią się znacznie od tych na rynek niemiecki tzn te ostatnie są twardsze. Dziś się dowiem czy tak samo jest w amortyzatorami.
Ja dorwalem juz zrodelko z polosiami uzbrojonymi ( wszystko nowe ) wiec jak nic nie da wymiana podkladek to sprawdze polos lewa - bo z tych okolic glownie mi puka i stuka :twisted:
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
U mnie lewą półoś wymieniłem. Na inną używaną z 03.2009. Nie ustąpiło trzepanie. Na prawej wobec tego wymieniłem przegub. Napieprzanie/kołysanie przy 120-130kmh jest dość silne. W garażu leży półoś od passata. Dziś wymiana prawej półośki. Jeśli to nie pomoże to już załamka. W O1 wymieniłem oba wewnętrzne przeguby i jak ręką odjął.
misiek^wro - możesz mi podać na PW ile za półośkę płacisz ? Dzięki. :|
Komentarz