Wymienilem kiedys ten zawor na pompie i nowy tez buczal, ale ciszej buczal. 450zl ta przyjemnosc kosztowala.
[O2FL] Silnik "przerywa" - 2.0 TDI CFHC
Zwiń
X
-
Cześć,
Posiadam golfa 6 CFHC, od jakiegoś czasu borykam się z problemem "spalania stukowego" klekot silnika na zimnym silniku, wcześniej było to delikatne w przedziale 1800-2000obr jak silnik się nagrzał ustępowało, jestem po regeneracji wtrysków, klekot jest dalej, słyszalny nawet jak auto się nagrzeje i da się mocno gazu.
Dla mnie to wygląda jakby nie dostawały wtryski odpowiedniej dawki paliwa, bo gdy wypala się DPF klekot ustępuje aż do zakończenia wypalania.
Na zimnym silniku są wysokie plusowe wskazania jednego wtrysku (wrzucę później foto) jak się nagrzeje korekcje są lepsze.
Oprócz wtrysków prawie rok temu wymieniony EGR na nowy, filtry wymieniane wszystkie co 10tyś/km Olej LM 4200 5w30
https://photos.app.goo.gl/DCiTeA6wGgnzQtZe9 Takie mam parametry na listwie,
Za co jest odpowiedzialny ten zawór na pompie wtryskowej?
Komentarz
-
Komentarz