[O2FL] Silnik "przerywa" - 2.0 TDI CFHC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    Wymienilem kiedys ten zawor na pompie i nowy tez buczal, ale ciszej buczal. 450zl ta przyjemnosc kosztowala.
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • słoniu_
      Classic
      • 2022
      • 5
      • Volkswagen
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      Cześć,
      Posiadam golfa 6 CFHC, od jakiegoś czasu borykam się z problemem "spalania stukowego" klekot silnika na zimnym silniku, wcześniej było to delikatne w przedziale 1800-2000obr jak silnik się nagrzał ustępowało, jestem po regeneracji wtrysków, klekot jest dalej, słyszalny nawet jak auto się nagrzeje i da się mocno gazu.
      Dla mnie to wygląda jakby nie dostawały wtryski odpowiedniej dawki paliwa, bo gdy wypala się DPF klekot ustępuje aż do zakończenia wypalania.
      Na zimnym silniku są wysokie plusowe wskazania jednego wtrysku (wrzucę później foto) jak się nagrzeje korekcje są lepsze.
      Oprócz wtrysków prawie rok temu wymieniony EGR na nowy, filtry wymieniane wszystkie co 10tyś/km Olej LM 4200 5w30

      https://photos.app.goo.gl/DCiTeA6wGgnzQtZe9 Takie mam parametry na listwie,

      Za co jest odpowiedzialny ten zawór na pompie wtryskowej?

      Komentarz

      • słoniu_
        Classic
        • 2022
        • 5
        • Volkswagen
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        A takie mam korekcje wtrysków na ciepłym i zimnym silniku

        Komentarz

        Pracuję...