[O2FL] Silnik "przerywa" - 2.0 TDI CFHC
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Tomek000 Zobacz wpisKoledzy, czy dodatek AR6900-D Max zastąpi skydd w zimie? czy można/trzeba stosować jedno i drugie?Ostatnio edytowany przez pedros; 7570.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpispedros jako że trochę laik w dieslach jestem (uczę się dopiero) czy ten czujnik samemu da się ogarnąć? A skąd wziąłeś ten kolejny błąd (kurde chyba ślepy jestem...) i również czy da się samemu ogarnąć:P
Bo rozumiem że te jakieś czujniki to gdzie kupić, allegro?
I w ogóle... to gdzie szukać tych wszystkich czujników i modułów (np. j271, j220) Jakieś instrukcje serwisowe czy jak.... widziałem że linki już dawno nie aktywne u nas na forum... :/
To akurat z passata ale silniki prawie te same
FullSizeRender.jpg
Czyli interesuje Ciebie numer 1 i jego okablowanie.Ostatnio edytowany przez pedros; 7570.
Komentarz
-
-
marwoo o czujnik różnicy ciśnień to tzw. G450. Jeśli jego konstrukcja jest identyczna jak w PD (z etki wygląda, że tak) to wymiana trwa góra 30 min przy opornych przewodach (przerabiałem).
Jeśli chodzi o inne czujniki to albo szukaj tych czujników w ETCE (ja akurat korzystam z tej: https://ifinterface.com/page/page3.php (carprog2)) albo coś typu sam naprawiam (choć do współczesnych aut są one dużo bardziej okrojone niż do starszych).
pedros podłącze się do drugiej części pytania kolegi Tomek000 bo nie do końca zrozumiałem. Czy można skydd i AR6900 stosować wspólnie?Ostatnio edytowany przez Jendru; 43217.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jendru Zobacz wpismarwoo o czujnik różnicy ciśnień to tzw. G450. Jeśli jego konstrukcja jest identyczna jak w PD (z etki wygląda, że tak) to wymiana trwa góra 30 min przy opornych przewodach (przerabiałem).
Jeśli chodzi o inne czujniki to albo szukaj tych czujników w ETCE (ja akurat korzystam z tej: https://ifinterface.com/page/page3.php (carprog2)) albo coś typu sam naprawiam (choć do współczesnych aut są one dużo bardziej okrojone niż do starszych).
pedros podłącze się do drugiej części pytania kolegi Tomek000 bo nie do końca zrozumiałem. Czy można skydd i AR6900 stosować wspólnie?
2. Można spokojnie stosować Skyyd i AR6900 razem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
Komentarz
-
-
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0L_CR_TDI no i na koniec kasowanie bledu oraz adaptacja czujnika
BTW. To auto ma skrzynie DSG ??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
Obadaj może tutaj będzie odpowiedź
Witam, wczoraj po zgaszeniu samochodu nie chciał mi odpalić, gdy już przyjechał kumpel żeby go ściągnąć spróbowałem jeszcze raz odpalić i odpalił, pokazał się błąd 17925 ,brak zasilania sterownika silnika jak dobrze pamiętam, uszkodzony przekaźnik J271 ,, mam pytanie gdzie ten przekaźnik się znaj...
Komentarz
-
-
No i teraz ciekawostka... Auto zostało zatankowane na Lotosie, no i co? Na zimnym przestał szarpać, nie ma błędów w komputerze (wszystkie poprzednie błędy nie powróciły pokasowaniu), do tego zmiana biegów jest jakby bardziej "miękka" - a przecież jeszcze nic nie zdążyłem poważniejszego zrobić.
I co teraz?:P Dodatki do oleju i paliwa dalej zamierzam zastosować, ale co z tym czujnikiem? Czy powinienem się brać za jego wymianę czy raczej tylko monitorować i obserwować?
Reszta błędów też się nie pokazuje - czym mogły być spowodowane?
Komentarz
-
-
Aktualizacja: Dobra... jednak jest delikatny moment że czuć takie "dławienie" na zimnym ale jest na prawdę bardzo delikatne (podejrzewam że gdybym przycisną mocno to byłoby to bardziej odczuwalne) - chyba jednak muszę zacząć od tego czujnika...
A i dodam że chyba elektrozawór na pompie sobie grzechocze - ale nie każą mi się tym przejmować. Prawda to?
Komentarz
-
-
to przyciśnij mocno czasami....->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Ja miałem identyczne objawy szarpania na zimnym silniku (zobacz moje posty). Co ciekawe problem zawsze zaczynał się jesienią. Większość twierdziła że wtryskiwacze się kończą.Teraz wiem, że w moim przypadku winne było paliwo. Zmieniłem stację i to od razu pomogło. Minęło już na pewno dwa lata i te objawy się nie pojawiły. Na pewno za ten objaw szarpania odpowiedzialne są wtryski. Myślę tak,że w miarę coraz większego przebiegu trzeba lać coraz lepsze paliwo bo wtryski nie są już pierwszej młodości. Ja na VCDS-ie miałem wszystko w normie.
Komentarz
-
-
mentos2504 Tak czytałem Twoje posty - generalnie miałem nadzieję że tak będzie jak piszesz - jednak coś tam jest czuć że jakby niedomaga na zimny,... No i generalnie zaczął mnie martwić ten odgłos (na załączonym filmiku), nie wiem czy powinienem się martwić (jak wspomniałem poprzedni właściciel zrobił 50tyś. z tym dźwiękiem...
Komentarz
-
-
Ten zawor tak halasuje. Wymieniali go kiedys w ASO na nowy, ale potem importer powiedzial ze tak ma byc i przestali. Jest nawet jakis opis na necie na forum Audi, jak odpowiada ASO na chec wymiany tego.
Ja wymienilem na nowy, bo tez tak halasowal i co... przestal halasowac, bo auto mialo takie wibracje przy 1800-2300obr/min, za to teraz jak zimne to sobie tak wlasnie poszarpuje czasem.
Komentarz
-
-
Któryś wtryskiwacz Ci się pierdzieli. Ja robiłem test przelewowy, według kompa było wszystko OK, a miałem takie synchroniczne przerywanie podczas przyśpieszania na zimnym. Podczas testu jeden wtryskiwacz mocno walił w przelew prawie 2x więcej od reszty, po wymianie wszystko do normy wróciło.
Komentarz
-
Komentarz