No i się stało 91000 km i silnik do wymiany przez łańcuch rozrządu gotuje sie walka prawnicza, autko tylko serwisowane w ASO od początku 





















u siebie w CAXA pierwszy rozrząd wymieniałem przy 40 tyś. i przy 100 planuje kolejną wymianę. 










) VAG na tescie pokazał że to nie rozrząd bo parametry są jak nowego - po rozebraniu łańcuch rozciągnięty w porównaniu do nowego i napinacz na maxa
...po wymianie oczywiście cisza i spokój ale silnik przeżył tylko dzięki temu że poprawiony napinacz miał zawleczkę ( stary tego nie miał i za pierwszym razem robiłem cała głowicę heh). Żeby było ciekawiej wg etki TEN SAM ŁAŃCUCH dają do nowszych wersji tsi chha chhb ea888 3 generacji
słodziuśko....ale myślę że dzieki nowemu napinqaczowi przebiegi są wyższe aczkolwiek napierd..cy jak żyd po pustym sklepie łańcuch robi kuku wariatorowi ( u mnie do wymiany po 140 tys km - pościerane ząbki na kółkach i ogólny luz - koszt z wałkiem 3 tys plus robota)...w ea 888 gen 3 wariatory są....DWA



) VAG na tescie pokazał że to nie rozrząd bo parametry są jak nowego - po rozebraniu łańcuch rozciągnięty w porównaniu do nowego i napinacz na maxa
...po wymianie oczywiście cisza i spokój ale silnik przeżył tylko dzięki temu że poprawiony napinacz miał zawleczkę ( stary tego nie miał i za pierwszym razem robiłem cała głowicę heh). Żeby było ciekawiej wg etki TEN SAM ŁAŃCUCH dają do nowszych wersji tsi chha chhb ea888 3 generacji
słodziuśko....ale myślę że dzieki nowemu napinqaczowi przebiegi są wyższe aczkolwiek napierd..cy jak żyd po pustym sklepie łańcuch robi kuku wariatorowi ( u mnie do wymiany po 140 tys km - pościerane ząbki na kółkach i ogólny luz - koszt z wałkiem 3 tys plus robota)...w ea 888 gen 3 wariatory są....DWA




Komentarz