Blad cisnienia na listwie CR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hans860
    Ambiente
    • 2013
    • 118

    Blad cisnienia na listwie CR

    Panowie mam problem. Kupiłem stukniętą octavie ii rs 2011. Silnik odpalał nic się nie działo więc przystąpiłem do naprawy samochodu, coś mnie jednak tknęło że zerknąłem do baku i zobaczyłem opiłki, więc wywaliłem paliwo i przystąpiłem do czyszczenia układu ( bak, przewody, obudowa filtra itd.) Po wymyciu wszystkiego kupiłem używaną pompę wysokiego ciśnienia (udokumentowany 44tys. przebieg), nowa pompa pomocnicza przy silniku i używana pompa paliwa w baku. Po zamontowaniu wszystkiego do kupy auto odpalało normalnie i malutkie odcinki bez problemu jechało.
    Po całkowitej naprawie samochodu trzeba było jechać na przegląd i po ok 2km usłyszałem głośną pracę pompy pomocniczej, potem auto wpadło w tryb awaryjny i po chwili zaczęła pompa w baku głośno pracować , po chwili auto zgasło. Udało się odpalić przejechałem trochę i znowu to samo.
    Wychodzi na to że paliwo za szybko zostaje wypompowane z obudowy filtra-> przewodu pal. Dlatego po czasie pompy głośno pracują bo idą na sucho

    podpiąłem pod kompa i wywaliło

    000135 - Cionienie w systemie/cionienie na szynie paliwowej
    P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny - MIL zapalona
    000135 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
    P0087 - 000 - - Sporadyczny
    000135 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
    P0087 - 000 -
    000135 - Cionienie w systemie/cionienie na szynie paliwowej
    P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny
    000135 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
    P0087 - 000 - - Sporadyczny
    004197 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
    P1065 - 000 - - Sporadyczny

    (jak widzicie vcds mi trochę szwankuje)

    Ma ktoś jakieś pomysły co jak dalej robić?

    Dziś zdjąłem listwe CR i wyczysciłem oraz zerknąłem na stan czójnika na listwie (czysty) i zaworu na listwie- na wystającym filterku było pełno malutkich opiłków ( mniej wiecej jak na tym filmiku). Wyczysciłem to (nie wiem czy miało to sens) i zamontowałem tak było wcześniej.
    Następnie zrobiłem test odpalając samochód i zrobiłem małe kółeczko dość mocno cisnąc na gaz i po chwili z przewodu zaznaczonego na fotce w załączniku zaczęło tryskać paliwo.

    Czy to wskazuje na uszkodzony zawór czy wtryski przepuszczają jak głupie


    Załączone pliki
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87498 moja octa
  • krzynol
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 10965
    • Superb II combi (3T5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    Coś jest gdzieś jeszcze przypchane. Nie wróżę dobrze dla wtrysków przy tych opiłkach.
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz

    • hans860
      Ambiente
      • 2013
      • 118

      #3
      możesz się jakoś rozwinąć na temat przypchania?
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87498 moja octa

      Komentarz

      • krzynol
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 10965
        • Superb II combi (3T5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        rurki ze zbiornika, rurki komory silnika, pompka dodatkowa, listwa wysokiego ciśnienia
        ale tu już robiłeś + wymiana pompek.. korespondencyjnie trudno zdiagnozować ,ciekawy temat
        jak poszły już opiłki we wtryski to nic nie zrobisz, poza wymianą
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz

        • hans860
          Ambiente
          • 2013
          • 118

          #5
          właśnie po to założyłem temat żeby się dowiedzieć jak dalej mam iść w diagnozie
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87498 moja octa

          Komentarz

          • zadariusz1
            Rider
            • 2011
            • 543
            • Octavia III (5E3)
            • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

            #6
            Wyjąć wtryski i sprawdzić je na maszynie(nie zwykły test przelewowy), ale common raile są bardzo wrażliwe na złe paliwo, a co dopiero na opiłki w układzie, to będzie najtańszy koszt , sprawdzenie wtrysków plus nowe uszczelki (jak się okażą dobre w co wątpię) , common raile są nieregenerowalne, więc tylko wymiana na nowe w najtańszej opcji 750 za sztukę

            Komentarz

            Pracuję...