Panowie mam problem. Kupiłem stukniętą octavie ii rs 2011. Silnik odpalał nic się nie działo więc przystąpiłem do naprawy samochodu, coś mnie jednak tknęło że zerknąłem do baku i zobaczyłem opiłki, więc wywaliłem paliwo i przystąpiłem do czyszczenia układu ( bak, przewody, obudowa filtra itd.) Po wymyciu wszystkiego kupiłem używaną pompę wysokiego ciśnienia (udokumentowany 44tys. przebieg), nowa pompa pomocnicza przy silniku i używana pompa paliwa w baku. Po zamontowaniu wszystkiego do kupy auto odpalało normalnie i malutkie odcinki bez problemu jechało.
Po całkowitej naprawie samochodu trzeba było jechać na przegląd i po ok 2km usłyszałem głośną pracę pompy pomocniczej, potem auto wpadło w tryb awaryjny i po chwili zaczęła pompa w baku głośno pracować , po chwili auto zgasło. Udało się odpalić przejechałem trochę i znowu to samo.
Wychodzi na to że paliwo za szybko zostaje wypompowane z obudowy filtra-> przewodu pal. Dlatego po czasie pompy głośno pracują bo idą na sucho
podpiąłem pod kompa i wywaliło
000135 - Cionienie w systemie/cionienie na szynie paliwowej
P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny - MIL zapalona
000135 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P0087 - 000 - - Sporadyczny
000135 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P0087 - 000 -
000135 - Cionienie w systemie/cionienie na szynie paliwowej
P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny
000135 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P0087 - 000 - - Sporadyczny
004197 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P1065 - 000 - - Sporadyczny
(jak widzicie vcds mi trochę szwankuje)
Ma ktoś jakieś pomysły co jak dalej robić?
Dziś zdjąłem listwe CR i wyczysciłem oraz zerknąłem na stan czójnika na listwie (czysty) i zaworu na listwie- na wystającym filterku było pełno malutkich opiłków ( mniej wiecej jak na tym filmiku). Wyczysciłem to (nie wiem czy miało to sens) i zamontowałem tak było wcześniej.
Następnie zrobiłem test odpalając samochód i zrobiłem małe kółeczko dość mocno cisnąc na gaz i po chwili z przewodu zaznaczonego na fotce w załączniku zaczęło tryskać paliwo.
Czy to wskazuje na uszkodzony zawór czy wtryski przepuszczają jak głupie
Po całkowitej naprawie samochodu trzeba było jechać na przegląd i po ok 2km usłyszałem głośną pracę pompy pomocniczej, potem auto wpadło w tryb awaryjny i po chwili zaczęła pompa w baku głośno pracować , po chwili auto zgasło. Udało się odpalić przejechałem trochę i znowu to samo.
Wychodzi na to że paliwo za szybko zostaje wypompowane z obudowy filtra-> przewodu pal. Dlatego po czasie pompy głośno pracują bo idą na sucho
podpiąłem pod kompa i wywaliło
000135 - Cionienie w systemie/cionienie na szynie paliwowej
P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny - MIL zapalona
000135 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P0087 - 000 - - Sporadyczny
000135 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P0087 - 000 -
000135 - Cionienie w systemie/cionienie na szynie paliwowej
P0087 - 000 - za niskie - Sporadyczny
000135 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P0087 - 000 - - Sporadyczny
004197 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P1065 - 000 - - Sporadyczny
(jak widzicie vcds mi trochę szwankuje)
Ma ktoś jakieś pomysły co jak dalej robić?
Dziś zdjąłem listwe CR i wyczysciłem oraz zerknąłem na stan czójnika na listwie (czysty) i zaworu na listwie- na wystającym filterku było pełno malutkich opiłków ( mniej wiecej jak na tym filmiku). Wyczysciłem to (nie wiem czy miało to sens) i zamontowałem tak było wcześniej.
Następnie zrobiłem test odpalając samochód i zrobiłem małe kółeczko dość mocno cisnąc na gaz i po chwili z przewodu zaznaczonego na fotce w załączniku zaczęło tryskać paliwo.
Czy to wskazuje na uszkodzony zawór czy wtryski przepuszczają jak głupie
Komentarz