Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Silnik wibruje, regenerowany pompowtrysk, brak/jest kompresja 1.9 TDI BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Silnik wibruje, regenerowany pompowtrysk, brak/jest kompresja 1.9 TDI BXE

    Chciałbym opisać Państwu ostatnie przeboje z moją skodą i rzetelnością jednego z warsztatów. Chciałbym również o wyjaśnienie i komentarz dotyczący niektórych stwierdzonych usterek.

    Skoda Octavia IIFL 1.9 TDI (BXE), samochód z 2010 r., „poleasingowy”, kupiony w 2014 r. z 139tys km przebiegu, a obecnie 206 tys., ponad 60tys bezawaryjnej jazdy. Płyny, oleje, filtry i bieżące przeglądy wykonywane zgodnie z zaleceniami (a nawet częściej), zaznaczając że nie wierzę w oleje typu „longlife” bez wpływu na kondycję silnika. Podsumowując, staram się dbać o samochód, ponieważ nie znam się na mechanice, pokonuję nim długie trasy (ok 1000-1500/ 3 dni), boję się nim stanąć i czekać na pomoc drogową, a przy wymianach materiałów eksploatacyjnych mam zasadę „ nie stać mnie na tanie rzeczy”.

    W maju tego roku, po dość intensywnym wypadzie na urlop (3500km), samochód po odpaleniu silnika zaczął wibrować a buda trzęsła się przód-tył. Po otwarciu maski silnikiem miotało jak dziewczynką z „Egzorcysty”. Po przegazowaniu, lub po przejechaniu ok 1 km wibracje ustawały i było ok. Jeden raz podczas trasy nagle włączyły się kontrolki akumulatora i ESP, zjechałem z drogi zatrzymałem auto, po chwili wszystko się wyłączyło i pojechałem dalej prosto na warsztat. W warszawie, blisko, z dobrymi opiniami.