Niska temperatura wody

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • smajler
    Rider
    • 2017
    • 658
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #26
    Coś tam wspominałeś o tym zbiorniczku plynu, może on ma mikro dziurki i ciśnienie układu ucieka? Albo korek.

    Komentarz

    • Daniel.kalen24
      Classic
      • 2019
      • 25
      • CHGA 1.6 MPI 102 KM

      #27
      Kolego w tym rzecz że ciśnienie nie ucieka tylko się tworzy. Po zagrzaniu auta na postoju do 87 stopni ciśnienie jest tak wysokie ze nie można nacisnąć węża od chodzenia i to bez różnicy który was czy jakis malutki i ten duży. Kotek nowy założony jakieś tysiąc kilometrów temu

      Komentarz

      • Przemek_i
        RS
        • 2012
        • 3237
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AKL 1.6 MPI 101 KM
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #28
        To może korek lipny??

        ...Moje Cappuccino MPi...

        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

        Komentarz

        • smajler
          Rider
          • 2017
          • 658
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #29
          Sprawdz ten korek, no i ja bym sprawdzil tez ten termostat, albo moze jaki przedmuch do ukladu chlodzenia? Ale wtedy grzalby sie plyn szybko.

          Komentarz

          • Daniel.kalen24
            Classic
            • 2019
            • 25
            • CHGA 1.6 MPI 102 KM

            #30
            W korku zbiera się dużo wody jak go odkrece i zacznę pukać w coś to czysta woda wylatuje z niego może to coś pomoże.
            Myślałem już nawet o uszczelce pod głowicą ale odpada bo płyn czysty okej czysty więc jest ok.

            Komentarz

            • Daniel.kalen24
              Classic
              • 2019
              • 25
              • CHGA 1.6 MPI 102 KM

              #31
              Panowie winne będą chyba czujniki, ponieważ samochód po przejechaniu 15 km i postoju (jakieś 20 min), odpalam temp 75 stopni A zalaczyl się wiatrak. Błąd ten co opisywałem tzn 16500. Później powrót do domu 15 km temp na wskazówce 82 stopnie na komputerze 75. Samochód odpalony jakieś 25 min (ustawiłem lpg w tym czasie) w komputerze 73,5 stopnia wskazówka 85 stopni a termostat już się otworzył czyli wychodzi na że osiągnął 87 stopni.
              Teraz pytanie jaki czujnik kupić żeby wszystko grało i długo podziałał. Ten co jest teraz wymieniłem w listopadzie.
              I Jeszce takie pytanie czy tylko jeden czy obydwa wymień tzn ten w chłodnicy i ten na silniku.

              Komentarz

              • Przemek_i
                RS
                • 2012
                • 3237
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AKL 1.6 MPI 101 KM
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #32
                A nie masz czasem problemu ze sterownikiem LPG po wymianie. Pisał CI ktoś na forum lpg że trzeba ogarnąć odczyty i z czego są brane. Może to tego wina???

                ...Moje Cappuccino MPi...

                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                Komentarz

                • Daniel.kalen24
                  Classic
                  • 2019
                  • 25
                  • CHGA 1.6 MPI 102 KM

                  #33
                  Niestety z lpg muszę się tydzień wstrzymać ponieważ kolega z innego forum wyjeżdża i nic nie podziałamy przez ten tydzień. Po wstępnych rozmowach wygląda jakby sterownik był ok ale zostaje do weryfikacji to.

                  Komentarz

                  • Przemek_i
                    RS
                    • 2012
                    • 3237
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AKL 1.6 MPI 101 KM
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez Daniel.kalen24 Zobacz wpis
                    kolega z innego forum wyjeżdża i nic nie podziałamy przez ten tydzień.
                    Wróci i ogarniecie temat.

                    ...Moje Cappuccino MPi...

                    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                    Komentarz

                    • Daniel.kalen24
                      Classic
                      • 2019
                      • 25
                      • CHGA 1.6 MPI 102 KM

                      #35
                      Dziwne sytuacje z tą temperatura zaczynają się dziać ponieważ termostat raz się otwiera raz nie. Kolejna sprawa po przejechaniu pewnego dystansu i zostawienie auta na 5/10 min zgaszonego to po odpaleniu od razu się załącza wentylator i wyrzuca calu czas ten sam błąd. Czy to jest wina czujnika tego a chłodnicy? Wentylator sam się nie chce wyłączyć tylko dopiero jak dwa trzy razu gasze i pale auto wentylator przestaje się załączać. Temperatura na wskazówce skacze najpierw do 90 i nagle.spada na 70 stopni a wentylator i tak działa. Jak auto zostawię na pół godziny i dłużej wtedy nic się nie dzieje.

                      Komentarz

                      • Przemek_i
                        RS
                        • 2012
                        • 3237
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AKL 1.6 MPI 101 KM
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez Daniel.kalen24 Zobacz wpis
                        Dziwne sytuacje z tą temperatura zaczynają się dziać ponieważ termostat raz się otwiera raz nie
                        I obawiam się że wyjdzie na moje - zacytuję się sam

                        Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis
                        odkształcenie wewnątrz, które powoduje niedomykanie się termostatu bo jest ściśnięty i stąd spadki temperatury i niedogrzanie.
                        A jeśli tak jest że wewnątrz jest odkształcenie spowodowane wypracowanie starego termostatu to teraz i ten nowy termostat możesz już być do niczego przez zacinanie się w kolanku.

                        Kupiłbym nowe kolanko i nowy termostat i temat niedomykania/braku otwarcia zniknie.
                        Przerabiałem to w mojej O1 AKL - tylko że jak padł mi termostat to doświadczony mechanik od razu kupując nowy termostat kupił nowe kolanko i już 7 lat spokoju.
                        Ostatnio edytowany przez Przemek_i; 26272.

                        ...Moje Cappuccino MPi...

                        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                        Komentarz

                        • Daniel.kalen24
                          Classic
                          • 2019
                          • 25
                          • CHGA 1.6 MPI 102 KM

                          #37
                          Więc po weekendzie biorę się znów.za rozbieranie i wymieniam termostat oraz kruciec.
                          A teraz takie pytanie dlaczego co jakiś czas złącza się sam z siebie wentylator? I jak nazywa się n czujnik w chłodnicy po jesz jak wpisuje czujnik temp cieczy to mam te zwykle albo jakis takie większy ale wkrecany a nie mam nic co mogę włożyć w chłodnice.

                          Komentarz

                          • Przemek_i
                            RS
                            • 2012
                            • 3237
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AKL 1.6 MPI 101 KM
                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                            #38
                            Bo chyba czujnik jest na wężu po prawej stronie silnia. Tak chyba mam w BSE.

                            ...Moje Cappuccino MPi...

                            jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                            sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                            wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                            Komentarz

                            • Daniel.kalen24
                              Classic
                              • 2019
                              • 25
                              • CHGA 1.6 MPI 102 KM

                              #39
                              Jeden jest od góry na silniku to jest ten zwykły co jest dostępny A drugi jest na łączeniu węża z chłodnica nisko po lewej stronie (kierowca). Jest taki trójnik i wchodzi wąż obok czujnik i do chłodnicy.

                              Komentarz

                              • Daniel.kalen24
                                Classic
                                • 2019
                                • 25
                                • CHGA 1.6 MPI 102 KM

                                #40
                                Takie pytanie czy to chodzi o to kolanko od termostatu co w linku ?

                                Komentarz

                                • Przemek_i
                                  RS
                                  • 2012
                                  • 3237
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  #41
                                  Dokładnie.
                                  W moim AKL w O1 właśnie to wymienili.
                                  Jakiej firmy kupujesz termostat?

                                  ...Moje Cappuccino MPi...

                                  jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                  sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                  wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                  Komentarz

                                  • Daniel.kalen24
                                    Classic
                                    • 2019
                                    • 25
                                    • CHGA 1.6 MPI 102 KM

                                    #42
                                    Myślałem o takim termostacie.:

                                    I od razu chciałem taki czujnik :

                                    Jeszce zastanawiam się nad plynem czy zalać tym co mam czy jakis lepszy bo teraz jest koncentrat zrobiony 1:1 z czegoś takiego:

                                    I pytanie bo gdzieś czytałem że można sprężarką wepchnąć cały płyn tylko czy jest sens robić takie coś?

                                    Komentarz

                                    • Daniel.kalen24
                                      Classic
                                      • 2019
                                      • 25
                                      • CHGA 1.6 MPI 102 KM

                                      #43
                                      Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć czy to będzie dobry zestaw ? Chciałbym zamówić części i zobaczyć czy to coś da.

                                      Komentarz

                                      • Daniel.kalen24
                                        Classic
                                        • 2019
                                        • 25
                                        • CHGA 1.6 MPI 102 KM

                                        #44
                                        Części zamówione. Termostat zamówiony taki:

                                        Jak będę po wymianie dam znać czy to.cos dało.

                                        Komentarz

                                        Pracuję...