Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak oddzielić listwę paliwową od kolektora dolotowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jak oddzielić listwę paliwową od kolektora dolotowego

    Witam, chciałbym zmienić uszczelki kolektora ale mam pytanie jak rozdzielić listwę paliwową aby wtryski pozostały nie ruszane, tylko wypiąć wtyczki i rozdzielić od części listwy abym finalnie mógł położyć kolektor na bok silnika i wszystko dokładnie poczyścić. Wiem, że spinki zaznaczone kolorem zielonym trzymają elektrykę, lecz na filmach widziałem, że coś robią z tymi spinkami/bolcami na czerwono. Czy to jest jedno razowe czy jak? Wiem, że dodatkowo trzeba zdjąć wąż paliwa po lawej stronie.
    Nie znalazłem żadnego filmu na yt, w którym krok po kroku pokazują jak to demontować, a wiem, że wtryski są na uszczelkach i nie chce ich ruszać.
    Załączone pliki

  • #2
    Ja zdemontowałem tylko wiązkę, wąż od paliwa nie był rozpinany.
    [O2] BSE przewody zapłonowe i świece - Octavia Club Polska

    Te bolce (na czerwono) wypchnąłem i tyle. Potem przy montazu ponownie je wcisnąłem.
    Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
    FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

    Komentarz


    • #3
      Andrzej.P wtedy nie musiałeś demontować wtrysków tylko trzeba było odpiąć od nich zasilanie i cały kolektor mogłeś przekręcić w lewo na przewodzie paliwowym? A elektryka poszła sobie w prawo, a później wróciła przy wciskaniu bolców? Te spinki zielone w ogóle ruszałeś?

      Komentarz


      • #4
        o2_wiazka.jpgo2_kolektor.jpg
        Znalazłem jeszcze kilka zdjęć z tej roboty - zbyt dużej fotorelacji nie robiłem, ale coś jest.

        Całe korytka z wiązką na prawo, kolektor na lewo i jest świetny dostęp; można czyścić, zmieniać uszczelki, świece, WNy.
        Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
        FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

        Komentarz


        • #5
          Andrzej.P o to mi chodziło, wtryski benzynowe nie ruszone tylko odpięta sama wtyczka, kolektor dostępny do czyszczenia. Super dzieki

          Komentarz


          • #6
            Spoko, dobrze, że miałem te zdjęcia - nie zawsze chce się przerywać robotę, aby cyknąć zdjęcie

            Powodzenia w pracach przy aucie!
            Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
            FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

            Komentarz


            • #7
              Andrzej.P w tamtym roku świece, kable, uszczelki, cewke zmieniałem lecz tak idealnie jak ty nie zdemontowałem. Z początku było wszystko ok ale teraz i jak było zimno to wypadajæ zapłony i nie wiem gdzie problem, więc popatrze na świece czy może jednak jaka nieszczelność, czy cewka ngk może zła czy może kable ngk coś nie tak, będę szukać...

              Komentarz


              • #8
                Widzę że się będziesz brał za robotę

                ...Moje Cappuccino MPi...

                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X