Dziwne zachowanie silnika i układu wspomagania hamulca zaraz po uruchamianiu silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • vitorio
    Classic
    • 2025
    • 12

    Dziwne zachowanie silnika i układu wspomagania hamulca zaraz po uruchamianiu silnika

    Nie zawsze, ale często podczas uruchamiania silnik pracuje nierówno, ma podwyższone obroty i równocześnie jest całkowity brak wspomagania hamulców. Po ustabilizowaniu się obrotów silnik pracuje równo a wspomaganie układu hamulcowego jest prawidłowe. Gdzie i w czym szukać przyczyny. O2FL 1.4 TSI CAXA rocznik 2011.
  • vitorio
    Classic
    • 2025
    • 12

    #2
    Co dalej, problem nie rozwiązany. Może tak ma być i to taki patent grupy VW. Wymieniłem uszczelki przepustnicy. Dalej to samo.W czym tkwi ta tajemnica?

    Komentarz

    • spacewalker
      Elegance
      • 2012
      • 953

      #3
      jak nie ma wspomagania hamulcy to pompa vacum bo tylko to wspomaga servo

      Komentarz

      • vitorio
        Classic
        • 2025
        • 12

        #4
        Nie ma pompy vacum. Bynajmniej ja nie znalazłem. Serwo jest podłączone do kolektora ssącego.
        Zamieszczone przez vitorio Zobacz wpis
        Nie zawsze, ale często podczas uruchamiania silnik pracuje nierówno, ma podwyższone obroty i równocześnie jest całkowity brak wspomagania hamulców. Po ustabilizowaniu się obrotów silnik pracuje równo a wspomaganie układu hamulcowego jest prawidłowe. Gdzie i w czym szukać przyczyny. O2FL 1.4 TSI CAXA rocznik 2011.
        Najlepiej byłoby gdyby ktoś z forumowiczów z takim samym silnikiem jak mój, był tak wspaniałomyślny i udostępnił by mi na spocie wgląd do osprzętu.
        Przebywam w rejonach Kielc lub Sosnowca.

        Tutaj jest kolektor ssący z przewodem do serwa. Kolektor ssący.jpg
        Ostatnio edytowany przez vitorio; 10007802.

        Komentarz

        Pracuję...