Nie zawsze, ale często podczas uruchamiania silnik pracuje nierówno, ma podwyższone obroty i równocześnie jest całkowity brak wspomagania hamulców. Po ustabilizowaniu się obrotów silnik pracuje równo a wspomaganie układu hamulcowego jest prawidłowe. Gdzie i w czym szukać przyczyny. O2FL 1.4 TSI CAXA rocznik 2011.
Dziwne zachowanie silnika i układu wspomagania hamulca zaraz po uruchamianiu silnika
Zwiń
X
-
Nie ma pompy vacum. Bynajmniej ja nie znalazłem. Serwo jest podłączone do kolektora ssącego.
Najlepiej byłoby gdyby ktoś z forumowiczów z takim samym silnikiem jak mój, był tak wspaniałomyślny i udostępnił by mi na spocie wgląd do osprzętu.Zamieszczone przez vitorio Zobacz wpisNie zawsze, ale często podczas uruchamiania silnik pracuje nierówno, ma podwyższone obroty i równocześnie jest całkowity brak wspomagania hamulców. Po ustabilizowaniu się obrotów silnik pracuje równo a wspomaganie układu hamulcowego jest prawidłowe. Gdzie i w czym szukać przyczyny. O2FL 1.4 TSI CAXA rocznik 2011.
Przebywam w rejonach Kielc lub Sosnowca.
Tutaj jest kolektor ssący z przewodem do serwa. Kolektor ssący.jpgOstatnio edytowany przez vitorio; 10007802.
Komentarz
-
-
Do tego problemu doszedł jeszcze problem z brakiem wspomagania podczas jazdy z tempomatem. W czym szukać problemu? Do tej pory zdarzyło się to trzy razy. Zaskoczenie niezbyt miłe, ale przy nacisku z odpowiednią siłą jest możliwość zablokowania kół. Spotkałem podobny problem przy VOLVO, ale bez rozwiązania. Ale w tym Volvo jest inny system wspomagania a autor nie podaje więcej szczegółów. Podejrzewam, że lekarstwo znalazłbym w ElsaWin, ale nie mogę go uruchomić w różnych systemach Windows. Tyle co mogę mniemać w temacie, to cały problem skupia się w kolektorze ssącym w tej wersji silnikowej - 1.4 CAXA i ewentualnie w turbosprężarce. Ale to tylko moje dywagacje. Przekonam się jak to znajdę czas, miejsce i to wszystko zdemontuje na detale.
Komentarz
-
Komentarz