Panowie
Mam silnik CEGA od miesiąca i zauważyłem, że jeżdżąc po mieście na jałowym mam obroty 900-1000 i na zimnym i na ciepłym.
Czytałem że to wypalanie DPF może być ale u mnie strasznie długo to trwa.
W sensie odkąd kupiłem zrobiłem po mieście ok 600km z czego przez ok. tydzień i 200km miałem normalne obroty - 800. Resztę tego czau ciągle utrzymują mi się na luzie obroty podwyższone i nie ważne czy jadę w korku czy np po obwodnicy przez 15 min, z prędkościami 80-100km/h.
Pytanie:
1. czy jak mam te podwyższone obroty na jałowym to muszę stać i czekać aż się wypali??
bo jak dotąd nie robiłem tego i jeździłem normalnie myśląc że kiedyś się to skończy i za pierwszym razem tak było - po tygodniu obroty wróciły do normy ale teraz jeżdżę już drugi tydzień i ciągle to samo.
2.Kupiłem kabel do VCDSa i zainstalowałem go.
Może mi ktoś jako kompletnemu laikowi powiedzieć po kolei gdzie trzeba wejść żeby sprawdzić czy to faktycznie się filtr wypala i jaki ma procent zapełnienia?
pomóżcie
Mam silnik CEGA od miesiąca i zauważyłem, że jeżdżąc po mieście na jałowym mam obroty 900-1000 i na zimnym i na ciepłym.
Czytałem że to wypalanie DPF może być ale u mnie strasznie długo to trwa.
W sensie odkąd kupiłem zrobiłem po mieście ok 600km z czego przez ok. tydzień i 200km miałem normalne obroty - 800. Resztę tego czau ciągle utrzymują mi się na luzie obroty podwyższone i nie ważne czy jadę w korku czy np po obwodnicy przez 15 min, z prędkościami 80-100km/h.
Pytanie:
1. czy jak mam te podwyższone obroty na jałowym to muszę stać i czekać aż się wypali??
bo jak dotąd nie robiłem tego i jeździłem normalnie myśląc że kiedyś się to skończy i za pierwszym razem tak było - po tygodniu obroty wróciły do normy ale teraz jeżdżę już drugi tydzień i ciągle to samo.
2.Kupiłem kabel do VCDSa i zainstalowałem go.
Może mi ktoś jako kompletnemu laikowi powiedzieć po kolei gdzie trzeba wejść żeby sprawdzić czy to faktycznie się filtr wypala i jaki ma procent zapełnienia?
pomóżcie
Komentarz