Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana silnika BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana silnika BXE

    Taki sam wynalazek jak Acura czy Infiniti wśród aut.
    Golf to nie samochód. To stan umysłu.

  • #2
    Wymiana silnika BXE

    Witam wszystkich,
    Zakładam temat w którym chciałbym dyskutować i krok po kroku pokazać wymianę zatartego silnika 1,9 BXE na ..... ??
    Na początek proszę o rady na temat tego czy i ewentualnie jaki inny silnik wsadzić w miejsce wspomnianego BXE?

    Jutro auto wyląduję u mnie zrobię zdjęcia silnika spróbuje bardziej sprecyzować awarię. Prawdopodobnie poszło turbo i panewki. Przebieg 200 tyś km rok 2008.

    Pozdrawiam Arturg

    Komentarz


    • #3
      podpiąć temat pewnie trzeba będzie tutaj :evil:

      Forum - Octavia Club Polska ][O2]BXE, panewki korbowodowe, korbowód, korbowody[/url]

      daj foty co się wykrzaczyło (a koniecznie daj foto panewek)
      Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

      => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
      => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
      => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
      "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

      Komentarz


      • #4
        Jak poszło turbo, to pewnie silnik zatarł się od niekontrolowanego "rozbiegania"...

        M.
        666 4U

        Komentarz


        • #5
          Rozbierasz caly przod, rozpinasz prad, odlaczasz uklad paliwowy, wydech, albo odkrecasz cale zwrotnice z mcpersonami, albo tylko wyjmujesz półosie, odkręcasz silnik od poduszek i masz razem ze skrzynia caly silnik na ziemi.

          Kilka godzin samemu
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Auto już u mnie, dziś zrobię porządek w garażu a jutro będę próbował wyjąć to cacko.

            W między czasie czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć co mogę wstawić zamiast tego BXE?

            Komentarz


            • #7
              BJB BLS BKC

              Komentarz


              • #8
                A który polecacie? Jak myślicie gdzie najlepiej kupić silnik? Liczyć na to że będę miał szczęście;D?

                Komentarz


                • #9
                  wiem ze to dość daleko ale zadzwoń do Roberta 664-134-605 ze sklepu arcar, widziałem ze miał kilka silników TDI może akurat coś Ci będzie pasowało. na hasło OCP napewno dostaniesz jakiś rabat

                  Komentarz


                  • #10
                    To może od razu 2.0 TDI wrzuć? BMM np.? Wytrzymały, na bazie 1.9. Bardzo fajny motor (trzeba tylko pamiętać, żeby wałek wymienić na taki z 1.9, bo ten z BMM jest pod DPFa dopasowany)
                    Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                    Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez McGan
                      To może od razu 2.0 TDI wrzuć? BMM np
                      McGan, a co tam
                      od razu niech wsadza to co misiek^wro :wink:
                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                      Komentarz


                      • #12
                        arturg1988, widzę ze dałeś ogłoszenie o bxe .jeżeli interesuje Cie jazda do lublina po silnik to mogę sie zorientować w dobrym w miarę sprawdzonym miejscu.
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz


                        • #13
                          piotrek_gdy, mozna i tak :diabelski_usmiech Tylko rzezba spora A swap na 2.0 TDI to kwestia przelozenia silnika, walka i ewentualna korekta softu aby wydajnosc wykorzystac
                          Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                          Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                          Komentarz


                          • #14
                            McGan, a wiazka silnika jest ta sama?
                            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                            Komentarz


                            • #15
                              On chce szybko i sprawnie, a nie rzezbic 3 miesiace i szukac magika ktory to ogarnie. SWAP to mozna robic, jak ma sie duzo czasu, kasy, magika ktory ogarnia temat i drugie auto do jazdy, oraz kompletnego dawce
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                Maicroft, dokładnie tak jak mówisz... Chcę kupić w miarę pewny silnik (lub liczyć że będę miał szczęście) wstawić i jeździć;p...

                                Komentarz


                                • #17
                                  piotrek_gdy, oczywiscie ze tak. Wszystko jest identyczne.
                                  Maicroft, to przeciez tlumacze, ze wszystko jest Plug & Play, wyjmujesz stary slupek, wkladasz 2.0 BMM i jezdzisz zadowolony. A dla spokoju wystarczy walek przelozyc ze starego motoru i juz. To chyba nie zajmuje trzech miesiecy? Wiem, bo przechodzilem przez taki swap.
                                  Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                                  Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    McGan, Na komputerze z BXE to dziala ?? Przelozyc walek, czyli juz trzeba "cos" robic.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      a tak na marginesie ktoś próbował wstawić do OII silnik z OI ASZ albo ARL z GIV (jeszcze lepiej)?
                                      domyślam się, że troche dłubaniny byłoby, ale pewnie efekt bardzo dobry. Teoretycznie to też 1.9 tdi pd, więc może nie jest tak źle z tą robotą.
                                      A może sam słupek właśnie wziąć z owych silników a nie z bmm i wtedy nie będzie trzeba żadnego wałka przerabiać? :P

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Po kilku godzinach walki taki oto efekt:


                                        Najpierw musiałem udać się po odpowiedni zestaw kluczy, później nawet jakoś poszło.
                                        Musiałem odkręcić przewody (chyba klimy) z lewej dolnej strony chłodnicy (stojąc przodem do auta). Uciekał gaz, pewnie środek chłodzący, pytanie czy może się stać coś złego z układem klimatyzacji? Czy po prostu po skręceniu pojadę i napełnię klime i będzie ok?

                                        Jutro mam nadzieję wyjechać z tym silnikiem. Chętnie bym zamontował te 2,0 ale hmm... Chciałbym bez kombinacji zbędnych. Znalazłem taki silnik, co o nim powiecie?

                                        http://allegro.pl/vw-golf-plus-1-9-t...718851923.html

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          arturg1988, może i mieć 300kkm nalatane
                                          szukaj rozbitka na części :idea:
                                          pamiętaj że warto by zrobić panewki itp
                                          klime nabijesz jak działa, ale skasują więcej za to co uciekło
                                          zobacz jaki masz kompresor (model)

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            arturg1988 jak możesz to dodawaj więcej fotek będzie dla potomnych a tobie przy składaniu też się może przydać.
                                            Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                                            _

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              arturg1988, klucz dynamometryczny by Ci się przydał przy składaniu. Gdzie tak konkretniej w Gliwicach robisz swój samochód?
                                              mkII 20VT (600h worked)
                                              Roooooomster

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                blind_walker, jeśli kupię cały silnik to raczej potrzebny za szczególnie nie będzie (chyba). Robię autko w dzielnicy Gliwic - ŁABĘDY pierwszy domek koło śluzy. Fotki mam, po wszystkim wrzucę mały opis krok po kroku . Powiedźcie mi jak sprawdzić turbo? Bo wirniczek wygląda ok, nie ma za szczególnych luzów. A co do silnika nie ma nigdzie dziury, może poszło w skrzynie...? Chociaż biegi wszystko wchodzi ok.

                                                I efekt z dziś:

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  arturg1988, szukaj gołego słupka, osprzęt już masz, 3900 to kupa kasy za silnik, do 3000 spokojnie znajdziesz
                                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X