ze skóry :wink:
jak naprawic ten bład
Zwiń
X
-
to błąd wyświetlacza-skasuj i zobacz czy pojawi sie znów.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
był juz kasowany i dalej jest
jesli to jest wyswietlacza bład to chyba wiem co to, wczesniej juz pisałem o migjacej kontrolce od swiec i wtym samym czasie traci moc , wtedy pokazywałem logi z autocom ale ktos powiedział ze do niczego te logi. teraz mam vcds to co doradzacie na jakich kanałach maja byc te logi
Komentarz
-
-
gryzli, kolego najpierw profil popraw :!:
[ Dodano: Wto 15 Sty, 13 12:22 ]
a ten błąd to jest brak komunikacji w gateway'u z magistralą info, czyli radiem, BT, wzmacniaczem, webasto, itd
przy gateway'y sprawdź wtyczkę/wiązkę
i raczej nie ma to nic wspólnego z kontrolką świec żarowych i notlaufem->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolgryzli, kolego najpierw profil popraw :!:
[ Dodano: Wto 15 Sty, 13 12:22 ]
a ten błąd to jest brak komunikacji w gateway'u z magistralą info, czyli radiem, BT, wzmacniaczem, webasto, itd
przy gateway'y sprawdź wtyczkę/wiązkę
i raczej nie ma to nic wspólnego z kontrolką świec żarowych i notlaufem
Komentarz
-
-
to jest całosc
Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951
Component and/or Version: J533__Gateway H04 0021
Software Coding: 3D3F034007001303
Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
VCID: 2F69178FC239
1 Fault Found:
01305 - Databus for Infotainment
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 216
a logi pewnie na weekend zrobie bo puzno koncze prace dzieki za odpowiedzi i za zainteresowanie tematem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gryzlito jest całosc
Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951
Component and/or Version: J533__Gateway H04 0021
Software Coding: 3D3F034007001303
Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
VCID: 2F69178FC239
1 Fault Found:
01305 - Databus for Infotainment
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 216
a logi pewnie na weekend zrobie bo puzno koncze prace dzieki za odpowiedzi i za zainteresowanie tematemOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
gryzli, zmień w profilu auto
Zamieszczone przez gryzlito jest całosc->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
może kolega wczoraj oglądał "GRĘ" z Michael'em Douglas'em :szeroki_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
witam panowie to nie jest zadna gra , poprstu niewiedziałem jak wrzucic tu logi , dopiero na necie znalazłem jak przekonwertowac pliki csv prawie wiem co i jak .
wczoraj jadac skodzinka wpadła w tryb awaryjny 2 razy i poraz pierwszy pokazało taki bład
000665 boost pressure regulation ; control range not reached
p0229-006 short to plus - intermitten
mysle ze to było winowajcom od poczatku kiedy tracił moc tylko nigdy nic nie pokazywało wczesniej a autko posiadam od okoł 4 miesiecy postaram sie te logi wrzucic na weekend dzieki
Komentarz
-
-
gryzli, jaki ty masz w końcu samochód
octavię 1 z silnikiem 110KM ASV
czy octavię 2 z silnikiem 170 BMN
:?:
[ Dodano: Czw 17 Sty, 13 20:44 ]
ze skanu gateway'a wychodzi O2
popraw profil na Octavia 2->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
teraz mam 2.0 rs tdi bmn
a miałem 1.8 rs z 2002r.
[ Dodano: Pią 18 Sty, 13 22:00 ]
oto logi statyczne mam nadzieje ze w koncu mi sie udało zrobic to dobrze niedługo dodam dynamiczne , czy teraz ktos sie wypowie na ten temat , dziekuje
Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111337.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111338.html
Grupy: 007,013,018 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111339.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111340.html
Grupy: 023,001,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111341.html
[ Dodano: Sob 19 Sty, 13 00:43 ]
dynamiczne logi
Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111346.html
Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111347.html
doradzcie cos panowie bo moze uda mi sie jechac jutro do mechanika to bede wiedział czego szukacZałączone pliki
Komentarz
-
-
W tych logach nie widac niczego złego.
Mam zastrzezenia do pracy pompek. Piezo mają znaczne opóznienia - aczkolwiek w normie... ale są na granicy.
Wydaje mi się ze powinienes rozwazyc czyszczenie w myjce ultradzwiekowej.
PozdrawiamPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
dzieki PRZEMIK ale czasami wchodził w tryb awaryjny i miga lampka od swiec.
ostatnio robiłem mały test czyli ; przygrzałem skodzinke troche 200 na godz. i było dobrze .
potem 1500 obrtów gaz w podłodze na 6 biegu i tez było dobrze , to ja juz niewiem co jest nie tak ze czasem traci moc.
a czy w logach dynamicznych kanał 11 widac jakby turbina nie ładowała tyle co ma byc , nie wiem moze tak ma byc .
narazie jest ok zobacze jak bedzie dalej dzieki wszystkim za pomoc
Komentarz
-
-
Niby ok ale 2-gi dynamiczny jako niebardzo mi sie podoba gaz napewno wcisnales do podlogi-nie podszedl Ci jakis dywanik?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
gaz był w podłodze moze wyglonda to i dobrze ale ja czuje jak by cos mu brakowalo mocy od 1500- 2200 obrotów czasem czuje lekkie szarpniecje przy około 2400-2500 obrotów cos jak by turbina sie właczyla
ostatnio egr wyczyscilem , wymieniłem filtr paliwa i niewiem co dalej moze cos z turbina przycina sie albo pdf
a o jakie kolanko chodzi dokładnie bo nie wiem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gryzlia o jakie kolanko chodzi dokładnie bo nie wiem
jak rozmontujesz dolot od filtra tą 'rurę harmonijkę'
i wsadzisz tam z prawej i tyłu silnika głęboko ręce i oczy to zobaczysz
Komentarz
-
Komentarz