jak naprawic ten bład

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • eskomet
    Classic
    • 2009
    • 29

    jak naprawic ten bład

    ze skóry :wink:
  • gryzli
    Drive
    S_OCP Member
    • 2008
    • 40

    #2
    jak naprawic ten bład

    witam wszystkich jak to naprawic silnik BMN



    Address 19: CAN Gateway
    1 Fault Found:

    01305 - Databus for Infotainment
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 216

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      to błąd wyświetlacza-skasuj i zobacz czy pojawi sie znów.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • gryzli
        Drive
        S_OCP Member
        • 2008
        • 40

        #4
        był juz kasowany i dalej jest
        jesli to jest wyswietlacza bład to chyba wiem co to, wczesniej juz pisałem o migjacej kontrolce od swiec i wtym samym czasie traci moc , wtedy pokazywałem logi z autocom ale ktos powiedział ze do niczego te logi. teraz mam vcds to co doradzacie na jakich kanałach maja byc te logi

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Statyczne - 001,003,004,007,013,018 i 023
          Statyczne BS - 003 i 011
          Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • gryzli
            Drive
            S_OCP Member
            • 2008
            • 40

            #6
            dzieki przemik tak do sprostowania te statyczne silnik właczony i jak długo logowac 30sekund
            dynamiczne wiem jak od 1500 obr. i gaz do podłogi

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Tak silnik pracuje na biegu jalowym.... 20 sek wystarczy...
              Przypominam aby auto było max rozgrzane do wykonania diagnostyki.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10928
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                gryzli, kolego najpierw profil popraw :!:

                [ Dodano: Wto 15 Sty, 13 12:22 ]
                a ten błąd to jest brak komunikacji w gateway'u z magistralą info, czyli radiem, BT, wzmacniaczem, webasto, itd
                przy gateway'y sprawdź wtyczkę/wiązkę

                i raczej nie ma to nic wspólnego z kontrolką świec żarowych i notlaufem
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • spacewalker
                  Elegance
                  • 2012
                  • 939

                  #9
                  Zamieszczone przez krzynol
                  gryzli, kolego najpierw profil popraw :!:

                  [ Dodano: Wto 15 Sty, 13 12:22 ]
                  a ten błąd to jest brak komunikacji w gateway'u z magistralą info, czyli radiem, BT, wzmacniaczem, webasto, itd
                  przy gateway'y sprawdź wtyczkę/wiązkę

                  i raczej nie ma to nic wspólnego z kontrolką świec żarowych i notlaufem
                  Dokładnie tak, i zamiast wklejać log z Gateway wklej całość bo napewno któryś sterownik po Infiotainment bedzie miał podbny bład, chyba ze wszystkie, wtedy szansa ze cała linia tego CAn-a jest wadliwa.

                  Komentarz

                  • gryzli
                    Drive
                    S_OCP Member
                    • 2008
                    • 40

                    #10
                    to jest całosc

                    Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
                    Control Module Part Number: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951
                    Component and/or Version: J533__Gateway H04 0021
                    Software Coding: 3D3F034007001303
                    Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
                    VCID: 2F69178FC239
                    1 Fault Found:

                    01305 - Databus for Infotainment
                    004 - No Signal/Communication
                    Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 216


                    a logi pewnie na weekend zrobie bo puzno koncze prace dzieki za odpowiedzi i za zainteresowanie tematem

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez gryzli
                      to jest całosc

                      Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
                      Control Module Part Number: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951
                      Component and/or Version: J533__Gateway H04 0021
                      Software Coding: 3D3F034007001303
                      Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
                      VCID: 2F69178FC239
                      1 Fault Found:

                      01305 - Databus for Infotainment
                      004 - No Signal/Communication
                      Freeze Frame:
                      Fault Status: 01100100
                      Fault Priority: 1
                      Fault Frequency: 1
                      Reset counter: 216


                      a logi pewnie na weekend zrobie bo puzno koncze prace dzieki za odpowiedzi i za zainteresowanie tematem
                      Gmerałeś coś przy radiu?
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • krzynol
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 10928
                        • Superb II combi (3T5)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        gryzli, zmień w profilu auto

                        Zamieszczone przez gryzli
                        to jest całosc
                        całość z auta, nie tylko z gateway'a
                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                        poprzednie modele:
                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                        Komentarz

                        • gryzli
                          Drive
                          S_OCP Member
                          • 2008
                          • 40

                          #13
                          logi szlak mnie trafi prubuje godzine juz dodac jakis log i nic.

                          Komentarz

                          • spacewalker
                            Elegance
                            • 2012
                            • 939

                            #14
                            Wkleiłes niemal to samo, ja tu mowie o całym autoscanie a ty kawałek wklejasz. To gra jakas ?

                            Komentarz

                            • krzynol
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 10928
                              • Superb II combi (3T5)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                              #15
                              może kolega wczoraj oglądał "GRĘ" z Michael'em Douglas'em :szeroki_usmiech
                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                              poprzednie modele:
                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                              Komentarz

                              • gryzli
                                Drive
                                S_OCP Member
                                • 2008
                                • 40

                                #16
                                witam panowie to nie jest zadna gra , poprstu niewiedziałem jak wrzucic tu logi , dopiero na necie znalazłem jak przekonwertowac pliki csv prawie wiem co i jak .
                                wczoraj jadac skodzinka wpadła w tryb awaryjny 2 razy i poraz pierwszy pokazało taki bład
                                000665 boost pressure regulation ; control range not reached
                                p0229-006 short to plus - intermitten

                                mysle ze to było winowajcom od poczatku kiedy tracił moc tylko nigdy nic nie pokazywało wczesniej a autko posiadam od okoł 4 miesiecy postaram sie te logi wrzucic na weekend dzieki

                                Komentarz

                                • krzynol
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 10928
                                  • Superb II combi (3T5)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #17
                                  gryzli, jaki ty masz w końcu samochód
                                  octavię 1 z silnikiem 110KM ASV
                                  czy octavię 2 z silnikiem 170 BMN
                                  :?:

                                  [ Dodano: Czw 17 Sty, 13 20:44 ]
                                  ze skanu gateway'a wychodzi O2
                                  popraw profil na Octavia 2
                                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                  poprzednie modele:
                                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                  Komentarz

                                  • gryzli
                                    Drive
                                    S_OCP Member
                                    • 2008
                                    • 40

                                    #18
                                    teraz mam 2.0 rs tdi bmn
                                    a miałem 1.8 rs z 2002r.

                                    [ Dodano: Pią 18 Sty, 13 22:00 ]
                                    oto logi statyczne mam nadzieje ze w koncu mi sie udało zrobic to dobrze niedługo dodam dynamiczne , czy teraz ktos sie wypowie na ten temat , dziekuje

                                    Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111337.html
                                    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111338.html
                                    Grupy: 007,013,018 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111339.html
                                    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111340.html
                                    Grupy: 023,001,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111341.html

                                    [ Dodano: Sob 19 Sty, 13 00:43 ]
                                    dynamiczne logi

                                    Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111346.html
                                    Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gryzli115_111347.html

                                    doradzcie cos panowie bo moze uda mi sie jechac jutro do mechanika to bede wiedział czego szukac
                                    Załączone pliki

                                    Komentarz

                                    • przemik
                                      RS
                                      • 2012
                                      • 1610

                                      #19
                                      W tych logach nie widac niczego złego.
                                      Mam zastrzezenia do pracy pompek. Piezo mają znaczne opóznienia - aczkolwiek w normie... ale są na granicy.
                                      Wydaje mi się ze powinienes rozwazyc czyszczenie w myjce ultradzwiekowej.

                                      Pozdrawiam
                                      Przemek
                                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                      Komentarz

                                      • gryzli
                                        Drive
                                        S_OCP Member
                                        • 2008
                                        • 40

                                        #20
                                        dzieki PRZEMIK ale czasami wchodził w tryb awaryjny i miga lampka od swiec.
                                        ostatnio robiłem mały test czyli ; przygrzałem skodzinke troche 200 na godz. i było dobrze .
                                        potem 1500 obrtów gaz w podłodze na 6 biegu i tez było dobrze , to ja juz niewiem co jest nie tak ze czasem traci moc.
                                        a czy w logach dynamicznych kanał 11 widac jakby turbina nie ładowała tyle co ma byc , nie wiem moze tak ma byc .
                                        narazie jest ok zobacze jak bedzie dalej dzieki wszystkim za pomoc

                                        Komentarz

                                        • rOBERTO795
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3465
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          #21
                                          Niby ok ale 2-gi dynamiczny jako niebardzo mi sie podoba gaz napewno wcisnales do podlogi-nie podszedl Ci jakis dywanik?
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          • slavi
                                            Rider
                                            • 2004
                                            • 422

                                            #22
                                            turbo jakieś takie leniwe i nie osiąga zadanego ... siakaś dziurka? - stąd błąd 'za niskie ciśnienie doładowania'
                                            nie pogwizduje ci jakoś bardziej?
                                            może w tym kolanku co się zwykle przeciera 038 131 111C

                                            Komentarz

                                            • gryzli
                                              Drive
                                              S_OCP Member
                                              • 2008
                                              • 40

                                              #23
                                              gaz był w podłodze moze wyglonda to i dobrze ale ja czuje jak by cos mu brakowalo mocy od 1500- 2200 obrotów czasem czuje lekkie szarpniecje przy około 2400-2500 obrotów cos jak by turbina sie właczyla
                                              ostatnio egr wyczyscilem , wymieniłem filtr paliwa i niewiem co dalej moze cos z turbina przycina sie albo pdf
                                              a o jakie kolanko chodzi dokładnie bo nie wiem

                                              Komentarz

                                              • slavi
                                                Rider
                                                • 2004
                                                • 422

                                                #24
                                                Zamieszczone przez gryzli
                                                a o jakie kolanko chodzi dokładnie bo nie wiem
                                                nr ma np ten 038 131 111C
                                                jak rozmontujesz dolot od filtra tą 'rurę harmonijkę'
                                                i wsadzisz tam z prawej i tyłu silnika głęboko ręce i oczy to zobaczysz

                                                Komentarz

                                                • gryzli
                                                  Drive
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2008
                                                  • 40

                                                  #25
                                                  czekam teraz kiedy mechanik bedzie wolny to moze sprawdzimy wszystkie rury czy czasem nie jest cos pekniete.
                                                  jak myslicie czy jest sens w tym przypadku czyszczenie turbinki

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...