Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Dymi na niebiesko-bialo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Dymi na niebiesko-bialo

    Zamieszczone przez rafiki
    i jakby prezes to zauważył
    to co prezes nie ma nic do roboty tylko monitoring z poprzednich dni oglądać :?: wątpie żeby ktokolwiek wracał do tych nagrań

  • #2
    [O2] Dymi na niebiesko-bialo

    Witam i prosze o porade,szukałem ale nie znalazłem dlatego zakladam nowy temat,pacjet to OII z 2006 2.0 tdi BKD z przebiegiem 320 tys km,pare dni temu zauwazylem ze podczas ruszania za pojazdem pojawia sie ogromny bak kolor niebiesko-bialy wystepuje to na zimnym jak i na ciepłym silniku,oleju nie ubywa,płyn chłodzacy ok,auto odpala od kopa nawet przy -17 stopniach,co to moze byc?jak ewentualnie usunac ta usterke?moze to wtryski albo jakies uszczelniacze?moze sie juz z tym ktos spotkal,prosze o porade i z gory dziekuje
    Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

    obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

    Komentarz


    • #3
      Dachu,
      Forum - Octavia Club Polska

      Zrób diagnostykę auta, bo to podstawa. Niebieski dym oznacza, że turbo padło i puszcza olej do wydechu
      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

      Komentarz


      • #4
        Biszczu, przeczytalem ten link co mi podales,u mnie auto przyspiesza normalnie nie przycina sie,moze to oringi juz puszczaja?a jak przeprowadzic taka diagnostyke?
        Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

        obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

        Komentarz


        • #5
          Dachu, zmieniałeś dawkę rozruchową w aucie ?

          1) Może uszczelniacze zaworów dostały w tyłek
          2) Kiedy wymieniałeś świece?
          3) Może warto sprawdzić wtryski?

          Ogólnie zrób diagnostykę auta, bo tak to wróżenie z fusów
          "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

          Komentarz


          • #6
            przy 306 tys byl robiony program,obecny wynik to 187km i 390 Nm :roll:

            [ Dodano: Nie 17 Mar, 13 22:44 ]
            A ta diagnostyka to na Vag-a podjechac,jak jat znalesc czy to uszczelniacze czy moze turbo?

            [ Dodano: Nie 17 Mar, 13 22:47 ]
            jutro postaram sie zrobic diagnostyke auta,wtryski od poczatku lataja w tym aucie,swiece raczej dobre,odpalala przy najwiekszych mrozach bez problemu
            Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

            obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Biszczu
              2) Kiedy wymieniałeś świece?
              :shock:

              Chyba w kościelnym lichtarzu :P
              bo nawet i żarowe mają się tak do bolączki jak piącha do oka :diabelski_usmiech
              Moja ADELA

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58788

              i jej najlepszy wynik 15,75 l/ 100km

              Komentarz


              • #8
                Le-Ce, swiece odpadaja jak dobrze rozumiem?
                moga byc to uszczelniacze zaworów,moze oringi albo wtryski mial ktos podobna sytuacje?
                Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

                obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

                Komentarz


                • #9
                  Dachu, obstawiam że turbo puszcza olej, 187koni to za duzo jak za seryjne turbo, spróbuj na postoju wcisnąć gaz i przytrzymać przy tych 3000 obrotów, zobaczysz czy kopci
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz


                  • #10
                    piramida, czyli to co tez ja napisałem
                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                    Komentarz


                    • #11
                      piramida, a jak bedzie kopcił na biało-niebiesko to znaczy ze turbo do wymiany?

                      [ Dodano: Pon 18 Mar, 13 09:39 ]
                      a ewentualnie jakie turbo polecasz?i ewentualnie gdzie dobrze zrobic?

                      [ Dodano: Pon 18 Mar, 13 11:31 ]
                      piramida, zrobilem jak radziles,trzymalem 3000 tys obrotów i nic nie kopci.
                      Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

                      obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

                      Komentarz


                      • #12
                        Dachu, jak nie chcesz za dużo zmieniać, to wstaw to samo, bo suszarki od 170KM mają inną budowę, znaczy trzeba inny kolektor. ktoś tu ostatnio pytał o big turbo do BKD i są spore zmiany/koszty.
                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                        @ by Tune-up Gdańsk
                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                        Antek

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Tony065
                          znaczy trzeba inny kolektor
                          nie tylko kolektor :wink:
                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez piotrek_gdy
                            Zamieszczone przez Tony065
                            znaczy trzeba inny kolektor
                            nie tylko kolektor :wink:
                            Toć napisałem, że zmiany/koszty są spore. Inne turbo, inny kolektor. Trzeba to jeszcze podłączyć jakoś do reszty bebechów :diabelski_usmiech
                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                            @ by Tune-up Gdańsk
                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                            Antek

                            Komentarz


                            • #15
                              podzwonilem troche i wstawienie turbo od 170 km to koszt 4.5 tys a turbo GTB 2260+ wydech 2,75 cala to 6,300 zl :roll: masakra,mam nadzieje ze to uszczelniacze lub oringi puszczaja,efekt baka pojawia sie tylko przy ruszaniu.

                              [ Dodano: Pon 18 Mar, 13 19:48 ]
                              moze pompki juz leja?ewentualnie jakie polecacie?jutro jade na diagnoze okaze sie co jest przyczyna.

                              [ Dodano: Pon 18 Mar, 13 20:02 ]
                              pompki od 170 km pasuja?pewnie po wymianie pompek potzrebne strojenie?
                              Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

                              obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

                              Komentarz


                              • #16
                                Dachu, pompki od 170 to siemens, my mamy boscha
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz


                                • #17
                                  piramida, czyli pompki od BMN-a nie podejda ewentualnie jakie polecasz?

                                  [ Dodano: Pon 18 Mar, 13 21:49 ]
                                  jednak zauwazylem ubytek plynu chłodzacego czy to moze byc przyczyna niebieskiego dymka?oznacza to ze głowica moze byc uszkodzona?
                                  Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

                                  obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Dachu, wróżenie z fusów - jedź na diagnostykę
                                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      dzisiaj jade na diagnostyke okaze sie na co pacjet choruje

                                      [ Dodano: Wto 19 Mar, 13 12:15 ]
                                      I jestem po diagnostyce powodem puszczania baka przy ruszaniu uszkodzona głowica przez co plyn chlodniczy dostaje sie do silnika i go przepala,do robienia uszczelki pod glowica jak i zaworów,dodatkowo wymiana popychaczy plus planowanie głowicy :cry: przewidywany koszt naprawy 3 tys zł i 4 dni bez auta :?
                                      Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

                                      obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Dachu, chciałbym żeby moja głowica wytrzymała chociaż połowę tego co twoja :szeroki_usmiech
                                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          piramida, no mam nadzieje ze po takim zabiegu chory wytrzyma jeszcze raz taki przebieg jak obecnie naprawa wykonywana jest w ASO w toruniu przynajmniej bede mial 2 lata gwarancji na ta naprawe :wink:

                                          [ Dodano: Sro 20 Mar, 13 12:54 ]
                                          Dzis okazało sie przy okazji rozebranego silnika ze turbinka jest równiaz do regeneracji,puszcza juz olej do ukladu wydechowego,kolejne koszta doszły :?

                                          [ Dodano: Pią 22 Mar, 13 16:07 ]
                                          No i dziś stało się najgorsze co moglo się stać,po rozebraniu silnika i zawiezieniu głowicy do sprawdzenia okazało się ze glowica jest peknieta i nic się już z nia nie zrobi :? okazala się peknieta w 2 miejscach,a wic tak przyczyna znikającego plunu chłodniczego okazala się peknieta glowica a niebieski dymek był spowodowany puszczaniem prze turbo oleju do wydechu,calkowity remont silnika to 7 tys :cry: Wiec do owego silnika zawita nowa glowica,popychacze zawory,panewki,uszczelniacze wszystkie,nowy olej plus filtry paliwa,powietrza i olejowy,dodatkowo nowe srubki nakrętki i inne drobne duperele,dodatkowo zostanie zamontowana turbinka po regeneracji,nowy pasek rozrządu i rolki jeżeli okaza się już zuzyte :evil: autko stoi w warsztacie od wtorku,odbiore je pewnie w przyszłym tygodniu kolo srody lub czwartku,czas oczekiwania na nowa glowice to 2 dni robocze,we wtorek będzie wszystko składane w calosc,rece opadają,trzeba się napic odstresowywacza
                                          Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

                                          obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Dachu, współczuję, ale mnie może spotkać to samo ubywa mi również płynu , ale póki co z rury nic nie dymi - mam już przejechane prawie 209tys.

                                            Pocieszam się, że mam auto z 2008 i teoretycznie z tą poprawioną głowicą - także może jakaś nieszczelność.

                                            Myślę, że będę z tym jeździł, do jakiejś poważniejszej usterki - w sumie płyn od max do min schodzi tak po ok 1000km, czyli dolewka raz na 1-1,5 mca - na siłę nie będę tego robił.

                                            Jaką głowicę kupujesz? ori? czy naprawę robisz tez w ASO?

                                            Daj znać w jakiej kwocie się wszystko zamknęło - może być razem z turbiną, bo u mnie wyje także pewnie niedługo coś trzeba będzie z nią robić.

                                            Dzięki pzdr
                                            Moja Skodzina

                                            Skoda Octavia II -
                                            Opel Astra III -

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Dachu, przykro mi ale nie wierz że za te pieniądze będziesz miał wszystko zrobione tak jak napisałeś chyba że ASO do tego interesu dołoży nie mówiąc już o wynagrodzeniu za pracę.
                                              Sama NOWA głowica jeśli Ci założą od BMN-a to koszt w detalu ponad 3800zł a jeśli jeszcze z końcówką FX - ponad 6800zł
                                              Używana lub regenerowana głowica + regeneracja turbo, bez popychaczy, olej filtry itd - 7000zł realne 8)
                                              NFPNorth-West
                                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                              WARSZTAT www.dsize.pl
                                              ->
                                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                DGW, czy to znaczy, że też w takim wypadku polecasz zakup używanego słupka?

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez fernando
                                                  DGW, czy to znaczy, że też w takim wypadku polecasz zakup używanego słupka?
                                                  Czemu też?
                                                  Z używanymi rzeczami jest loteria bo może okazać się w takim samym stanie jak ten uszkodzony. Chyba że motor jest naprawdę młody.
                                                  No i kto robi program w BKD na prawie 190KM chyba że egzemplarz bardzo podatny na mod i przy liźniętym doładowaniu takie wyniki...
                                                  Biorąc pod uwagę przebieg- zasyfienie dolotu, wydechu, zużycie wtryskiwaczy ten wynik jest wyssany z palca lub też jest konkretny koks i nie ma sensu tego naprawiać kiedy w sterowniku będzie siedział ten wirus.
                                                  NFPNorth-West
                                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                                  ->
                                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X