Zamieszczone przez rafiki
[O2] Dymi na niebiesko-bialo
Zwiń
X
-
[O2] Dymi na niebiesko-bialo
Witam i prosze o porade,szukałem ale nie znalazłem dlatego zakladam nowy temat,pacjet to OII z 2006 2.0 tdi BKD z przebiegiem 320 tys km,pare dni temu zauwazylem ze podczas ruszania za pojazdem pojawia sie ogromny bak kolor niebiesko-bialy wystepuje to na zimnym jak i na ciepłym silniku,oleju nie ubywa,płyn chłodzacy ok,auto odpala od kopa nawet przy -17 stopniach,co to moze byc?jak ewentualnie usunac ta usterke?moze to wtryski albo jakies uszczelniacze?moze sie juz z tym ktos spotkal,prosze o porade i z gory dziekujeSkoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
-
-
Biszczu, przeczytalem ten link co mi podales,u mnie auto przyspiesza normalnie nie przycina sie,moze to oringi juz puszczaja?a jak przeprowadzic taka diagnostyke?Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
Komentarz
-
-
przy 306 tys byl robiony program,obecny wynik to 187km i 390 Nm :roll:
[ Dodano: Nie 17 Mar, 13 22:44 ]
A ta diagnostyka to na Vag-a podjechac,jak jat znalesc czy to uszczelniacze czy moze turbo?
[ Dodano: Nie 17 Mar, 13 22:47 ]
jutro postaram sie zrobic diagnostyke auta,wtryski od poczatku lataja w tym aucie,swiece raczej dobre,odpalala przy najwiekszych mrozach bez problemuSkoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
Komentarz
-
-
Le-Ce, swiece odpadaja jak dobrze rozumiem?
moga byc to uszczelniacze zaworów,moze oringi albo wtryski mial ktos podobna sytuacje?Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
Komentarz
-
-
Dachu, obstawiam że turbo puszcza olej, 187koni to za duzo jak za seryjne turbo, spróbuj na postoju wcisnąć gaz i przytrzymać przy tych 3000 obrotów, zobaczysz czy kopcisuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, a jak bedzie kopcił na biało-niebiesko to znaczy ze turbo do wymiany?
[ Dodano: Pon 18 Mar, 13 09:39 ]
a ewentualnie jakie turbo polecasz?i ewentualnie gdzie dobrze zrobic?
[ Dodano: Pon 18 Mar, 13 11:31 ]
piramida, zrobilem jak radziles,trzymalem 3000 tys obrotów i nic nie kopci.Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez Tony065znaczy trzeba inny kolektorBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
podzwonilem troche i wstawienie turbo od 170 km to koszt 4.5 tys a turbo GTB 2260+ wydech 2,75 cala to 6,300 zl :roll: masakra,mam nadzieje ze to uszczelniacze lub oringi puszczaja,efekt baka pojawia sie tylko przy ruszaniu.
[ Dodano: Pon 18 Mar, 13 19:48 ]
moze pompki juz leja?ewentualnie jakie polecacie?jutro jade na diagnoze okaze sie co jest przyczyna.
[ Dodano: Pon 18 Mar, 13 20:02 ]
pompki od 170 km pasuja?pewnie po wymianie pompek potzrebne strojenie?Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
Komentarz
-
-
Dachu, pompki od 170 to siemens, my mamy boschasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, czyli pompki od BMN-a nie podejda ewentualnie jakie polecasz?
[ Dodano: Pon 18 Mar, 13 21:49 ]
jednak zauwazylem ubytek plynu chłodzacego czy to moze byc przyczyna niebieskiego dymka?oznacza to ze głowica moze byc uszkodzona?Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
Komentarz
-
-
dzisiaj jade na diagnostyke okaze sie na co pacjet choruje
[ Dodano: Wto 19 Mar, 13 12:15 ]
I jestem po diagnostyce powodem puszczania baka przy ruszaniu uszkodzona głowica przez co plyn chlodniczy dostaje sie do silnika i go przepala,do robienia uszczelki pod glowica jak i zaworów,dodatkowo wymiana popychaczy plus planowanie głowicy :cry: przewidywany koszt naprawy 3 tys zł i 4 dni bez auta :?Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
Komentarz
-
-
Dachu, chciałbym żeby moja głowica wytrzymała chociaż połowę tego co twoja :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, no mam nadzieje ze po takim zabiegu chory wytrzyma jeszcze raz taki przebieg jak obecnie naprawa wykonywana jest w ASO w toruniu przynajmniej bede mial 2 lata gwarancji na ta naprawe :wink:
[ Dodano: Sro 20 Mar, 13 12:54 ]
Dzis okazało sie przy okazji rozebranego silnika ze turbinka jest równiaz do regeneracji,puszcza juz olej do ukladu wydechowego,kolejne koszta doszły :?
[ Dodano: Pią 22 Mar, 13 16:07 ]
No i dziś stało się najgorsze co moglo się stać,po rozebraniu silnika i zawiezieniu głowicy do sprawdzenia okazało się ze glowica jest peknieta i nic się już z nia nie zrobi :? okazala się peknieta w 2 miejscach,a wic tak przyczyna znikającego plunu chłodniczego okazala się peknieta glowica a niebieski dymek był spowodowany puszczaniem prze turbo oleju do wydechu,calkowity remont silnika to 7 tys :cry: Wiec do owego silnika zawita nowa glowica,popychacze zawory,panewki,uszczelniacze wszystkie,nowy olej plus filtry paliwa,powietrza i olejowy,dodatkowo nowe srubki nakrętki i inne drobne duperele,dodatkowo zostanie zamontowana turbinka po regeneracji,nowy pasek rozrządu i rolki jeżeli okaza się już zuzyte :evil: autko stoi w warsztacie od wtorku,odbiore je pewnie w przyszłym tygodniu kolo srody lub czwartku,czas oczekiwania na nowa glowice to 2 dni robocze,we wtorek będzie wszystko składane w calosc,rece opadają,trzeba się napic odstresowywaczaSkoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
Komentarz
-
-
Dachu, współczuję, ale mnie może spotkać to samo ubywa mi również płynu , ale póki co z rury nic nie dymi - mam już przejechane prawie 209tys.
Pocieszam się, że mam auto z 2008 i teoretycznie z tą poprawioną głowicą - także może jakaś nieszczelność.
Myślę, że będę z tym jeździł, do jakiejś poważniejszej usterki - w sumie płyn od max do min schodzi tak po ok 1000km, czyli dolewka raz na 1-1,5 mca - na siłę nie będę tego robił.
Jaką głowicę kupujesz? ori? czy naprawę robisz tez w ASO?
Daj znać w jakiej kwocie się wszystko zamknęło - może być razem z turbiną, bo u mnie wyje także pewnie niedługo coś trzeba będzie z nią robić.
Dzięki pzdr
Komentarz
-
-
Dachu, przykro mi ale nie wierz że za te pieniądze będziesz miał wszystko zrobione tak jak napisałeś chyba że ASO do tego interesu dołoży nie mówiąc już o wynagrodzeniu za pracę.
Sama NOWA głowica jeśli Ci założą od BMN-a to koszt w detalu ponad 3800zł a jeśli jeszcze z końcówką FX - ponad 6800zł
Używana lub regenerowana głowica + regeneracja turbo, bez popychaczy, olej filtry itd - 7000zł realne 8)NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fernandoDGW, czy to znaczy, że też w takim wypadku polecasz zakup używanego słupka?
Z używanymi rzeczami jest loteria bo może okazać się w takim samym stanie jak ten uszkodzony. Chyba że motor jest naprawdę młody.
No i kto robi program w BKD na prawie 190KM chyba że egzemplarz bardzo podatny na mod i przy liźniętym doładowaniu takie wyniki...
Biorąc pod uwagę przebieg- zasyfienie dolotu, wydechu, zużycie wtryskiwaczy ten wynik jest wyssany z palca lub też jest konkretny koks i nie ma sensu tego naprawiać kiedy w sterowniku będzie siedział ten wirus.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz