Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Awaria! Pilnie prosze o jakies info

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Awaria! Pilnie prosze o jakies info

    Kilka nowszych fotek







    Wlepki )

  • #2
    Awaria! Pilnie prosze o jakies info

    Ostatnio jechałem i nagle coś strzeliło i auto straciło na mocy (nie mogłem wyjechać na delikatną górkę bo zaraz gasło) za chwile pojawił sie biały dym z wydechu. Zero wycieków. Stwierdziłem że to turbo i wysłałem ją na gwarancje bo juz była regenerowana. W Turbo serwisie mówią że turbina jest cala ze to musi być co innego a mechanicy dają sobie głowę uciąć że to turbo.
    Macie jakieś zdanie na ten temat?

    Komentarz


    • #3
      ziampek, głowica?

      U mnie jak się wysrała w końcu głowica to było podobnie...
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz


      • #4
        Przy głowicy byłyby chyba jakieś wycieki? W moim przypadku takich nie ma.

        Komentarz


        • #5
          A jak strzeliło to może jakieś rury w dolocie i bierze lewe powietrze? Rozumiem że silnik odpala i chodzi normalnie tylko nie masz mocy? Ps jakieś błędy?
          SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

          Komentarz


          • #6
            Co to za dym? Para wodna czy spalony olej?

            Komentarz


            • #7
              Silnik pali normalnie tylko nie ma mocy. Co do dymu nie umiem Ci teraz odpowiedzieć na to pytanie. a co jak to para wodna lub spalony olej?

              Komentarz


              • #8
                Para wodna tzn. spala ci płyn chłodzący - czyli może być walnięta uszczelka. Odkręć korek zbiornika wyrównawczego i zobacz czy są pęcherzyki powietrza lub czy wywala pod ciśnieniem płyn chłodzący.

                Spalony olej - puściło turbo.

                Komentarz


                • #9
                  Co to za mechanik co nie potrafi jednoznacznie ustalic przyczyny ?
                  Dla mnie - sprezarka poszłą spać.
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz


                  • #10
                    hmmm...jeżeli turbiniarze twierdzą iż jest ok i dają na to kwitung i jeżeli cos nagle przy zmianie obciążenia strzeliło, parch stracił na mocy, zaczał kopcić zwłaszcza jak jest rozgrzany, coraz trudniej będzie odpalał, to stawiałbym na którś z wtrskiwaczy.....przynajmniej taka jest moja końcepcja, choc oczywiście nie musi być prawdziwa, niemniej - niestety - nie jest wysssana z palca... :szeroki_usmiech
                    >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                    Komentarz


                    • #11
                      ziampek, sprawdź jeszcze wszystkie rury od coolera
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz


                      • #12
                        U mnie przy tych samych objawach przyczyną był przetarty wałek rozrządu.
                        Był - Volkswagen Golf IV 1.9 TDI (110 km)4motion
                        Był - Volkswagen Touareg R5 2.5 TDI (174 km)
                        Był - Volkswagen Golf V 1.9 TDI ( 105 km)
                        Był - Mercedes E320 CDI (224 km) 4matic
                        Było- BMW X6 35i ( 306 km)
                        Było- Audi A6 2.7 TDI ( 180 km) quattro
                        Jest- Skoda Octavia II 2.0 TDI (140 km) 4x4- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=67460

                        Komentarz


                        • #13
                          Sprawa się wyjaśniła problem to turbina, jutro się dowiem na 100% gdy odbiorze auto

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez ziampek
                            Sprawa się wyjaśniła problem to turbina, jutro się dowiem na 100% gdy odbiorze auto
                            ..no i juz bliżej prawdy.... , to teraz pytanie dlaczego walnęła...
                            >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                            Komentarz


                            • #15
                              Pytań może być wiele dlaczego walnela po 2 miesiącach od pierwszej regeneracji i dlaczego owyserwis nie wykrył aktualnej wady tylko twierdził że jest OK

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez ziampek
                                Pytań może być wiele dlaczego walnela po 2 miesiącach od pierwszej regeneracji i dlaczego owyserwis nie wykrył aktualnej wady tylko twierdził że jest OK
                                ..ano może..i trzaby znaleźc dopowiedź zanim padnie trzeci raz......a dalczego nie wykryli..hmmm...nie szukali? nie umieli?... :niewiem
                                >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez ziampek
                                  Pytań może być wiele dlaczego walnela po 2 miesiącach od pierwszej regeneracji
                                  a gdzie była regenerowana ?
                                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X