Awaria! Pilnie prosze o jakies info

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bindol15
    Classic
    • 2015
    • 2

    Awaria! Pilnie prosze o jakies info

    Kilka nowszych fotek







    Wlepki )
  • ziampek
    Classic
    • 2013
    • 7

    #2
    Awaria! Pilnie prosze o jakies info

    Ostatnio jechałem i nagle coś strzeliło i auto straciło na mocy (nie mogłem wyjechać na delikatną górkę bo zaraz gasło) za chwile pojawił sie biały dym z wydechu. Zero wycieków. Stwierdziłem że to turbo i wysłałem ją na gwarancje bo juz była regenerowana. W Turbo serwisie mówią że turbina jest cala ze to musi być co innego a mechanicy dają sobie głowę uciąć że to turbo.
    Macie jakieś zdanie na ten temat?

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      ziampek, głowica?

      U mnie jak się wysrała w końcu głowica to było podobnie...
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • ziampek
        Classic
        • 2013
        • 7

        #4
        Przy głowicy byłyby chyba jakieś wycieki? W moim przypadku takich nie ma.

        Komentarz

        • gomar
          Rider
          • 2012
          • 480

          #5
          A jak strzeliło to może jakieś rury w dolocie i bierze lewe powietrze? Rozumiem że silnik odpala i chodzi normalnie tylko nie masz mocy? Ps jakieś błędy?
          SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

          Komentarz

          • karpecik
            Rider
            • 2004
            • 279

            #6
            Co to za dym? Para wodna czy spalony olej?

            Komentarz

            • ziampek
              Classic
              • 2013
              • 7

              #7
              Silnik pali normalnie tylko nie ma mocy. Co do dymu nie umiem Ci teraz odpowiedzieć na to pytanie. a co jak to para wodna lub spalony olej?

              Komentarz

              • karpecik
                Rider
                • 2004
                • 279

                #8
                Para wodna tzn. spala ci płyn chłodzący - czyli może być walnięta uszczelka. Odkręć korek zbiornika wyrównawczego i zobacz czy są pęcherzyki powietrza lub czy wywala pod ciśnieniem płyn chłodzący.

                Spalony olej - puściło turbo.

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  Co to za mechanik co nie potrafi jednoznacznie ustalic przyczyny ?
                  Dla mnie - sprezarka poszłą spać.
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • navigator
                    Rider
                    • 2009
                    • 583
                    • Volkswagen

                    #10
                    hmmm...jeżeli turbiniarze twierdzą iż jest ok i dają na to kwitung i jeżeli cos nagle przy zmianie obciążenia strzeliło, parch stracił na mocy, zaczał kopcić zwłaszcza jak jest rozgrzany, coraz trudniej będzie odpalał, to stawiałbym na którś z wtrskiwaczy.....przynajmniej taka jest moja końcepcja, choc oczywiście nie musi być prawdziwa, niemniej - niestety - nie jest wysssana z palca... :szeroki_usmiech
                    >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      ziampek, sprawdź jeszcze wszystkie rury od coolera
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • kmineek
                        Classic
                        • 2013
                        • 17

                        #12
                        U mnie przy tych samych objawach przyczyną był przetarty wałek rozrządu.
                        Był - Volkswagen Golf IV 1.9 TDI (110 km)4motion
                        Był - Volkswagen Touareg R5 2.5 TDI (174 km)
                        Był - Volkswagen Golf V 1.9 TDI ( 105 km)
                        Był - Mercedes E320 CDI (224 km) 4matic
                        Było- BMW X6 35i ( 306 km)
                        Było- Audi A6 2.7 TDI ( 180 km) quattro
                        Jest- Skoda Octavia II 2.0 TDI (140 km) 4x4- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=67460

                        Komentarz

                        • ziampek
                          Classic
                          • 2013
                          • 7

                          #13
                          Sprawa się wyjaśniła problem to turbina, jutro się dowiem na 100% gdy odbiorze auto

                          Komentarz

                          • navigator
                            Rider
                            • 2009
                            • 583
                            • Volkswagen

                            #14
                            Zamieszczone przez ziampek
                            Sprawa się wyjaśniła problem to turbina, jutro się dowiem na 100% gdy odbiorze auto
                            ..no i juz bliżej prawdy.... , to teraz pytanie dlaczego walnęła...
                            >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                            Komentarz

                            • ziampek
                              Classic
                              • 2013
                              • 7

                              #15
                              Pytań może być wiele dlaczego walnela po 2 miesiącach od pierwszej regeneracji i dlaczego owyserwis nie wykrył aktualnej wady tylko twierdził że jest OK

                              Komentarz

                              • navigator
                                Rider
                                • 2009
                                • 583
                                • Volkswagen

                                #16
                                Zamieszczone przez ziampek
                                Pytań może być wiele dlaczego walnela po 2 miesiącach od pierwszej regeneracji i dlaczego owyserwis nie wykrył aktualnej wady tylko twierdził że jest OK
                                ..ano może..i trzaby znaleźc dopowiedź zanim padnie trzeci raz......a dalczego nie wykryli..hmmm...nie szukali? nie umieli?... :niewiem
                                >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                                Komentarz

                                • loru
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 4286
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez ziampek
                                  Pytań może być wiele dlaczego walnela po 2 miesiącach od pierwszej regeneracji
                                  a gdzie była regenerowana ?
                                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                  Komentarz

                                  Pracuję...