Brak mocy itd...

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dml7684
    Classic
    • 2014
    • 1

    Brak mocy itd...

    rafiki, po co wklejasz takie głupoty, znasz Wójta Konopisk osobiście?
  • negative74
    Classic
    • 2013
    • 11

    #2
    Brak mocy itd...

    Witam.Jechałem dzisiaj w trasę ok.70km.Podczas postoju wyłączyłem silnik.Po ponownym uruchomieniu zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych.Przejechałem z tym parę km i zauważyłem , że brak mi mocy (nie wiem czy sie nie myle ale włączył sie chyba tryb serwisowy).Po ponownym odpaleniu silnika zapaliła sie zółta kontrolka silnika.Zauważyłem że po przekroczeniu na początku 90km/h dodatkowo zaczyna migać kontrolka świec.Po przejechaniu spokojnie ok 40km włączyłą się dodatkowo kontrolka filtra (chyba) i świeci cały czas.Co to może być za awaria?Gdzie w okolicy Gdyni mogą mito tanio i uczciwie zdiagnozować?Pomóżcie bo z nerwów to chyba dzisiaj nie zasne.Pozdr.

    P.S.Może Krzynol z Banina coś pomoże

    Komentarz

    • mlynek876
      Classic
      • 2010
      • 15

      #3
      ja tez tak mialem ze podczas jazdy migala mi kontrolka swiec zarowych co sie okazalo mialem brak swiatel stop wymienilem bezpiecznik i problem zniknol to jest bezpiecznik numer 13

      Komentarz

      • negative74
        Classic
        • 2013
        • 11

        #4
        Zamieszczone przez mlynek876
        ja tez tak mialem ze podczas jazdy migala mi kontrolka swiec zarowych co sie okazalo mialem brak swiatel stop wymienilem bezpiecznik i problem zniknol to jest bezpiecznik numer 13
        Tak tylko że mi się potem włączył zestaw kontrolek.Były dodatkowo jakieś info ale za krótko się wyświetlały żebym teraz z pamięci zacytował.Najpierw jakieś info z "workshop" potem engine "fail...." coś tam.Dodam że wracałem i silnik pracował równo,czerwone kontrolki ok,temp. ok.Tylko poweru nie stwierdzono.

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Trzeba sprawdzic stan zapelnienia DPFa i odczytac błędy (byc moze czujnik roznicowy poszedł spać) ... bez VCDSa... ani rusz...
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • rob555
            Rider
            • 2006
            • 748

            #6
            Moze EGR wariuje a bez niego dopalanie DPF tez fixuje.
            Trzeba podpiac VCDS i bledy ogarnac
            pozdrawiam

            Diagnostyka i tuning
            hybrydowe wtryski i turbiny
            programy na ulice jak i do sportu

            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
            www.tune-up.pl

            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

            Komentarz

            • negative74
              Classic
              • 2013
              • 11

              #7
              I wszystko jasne.Padł filtr cząstek(zapchanyna maxa).Dzięki wielkie dla krzynola.Temat off.

              Komentarz

              Pracuję...