[O2FL] 1.4TSI Piszczy w komorze silnika.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mac_aaron
    Elegance
    • 2012
    • 984
    • Octavia III (5E3)
    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

    #26
    DeX, poczytaj TEN WĄTEK

    Komentarz

    • DeX
      Drive
      • 2012
      • 87

      #27
      Ok. Zapoznam się. Dzięki.

      Komentarz

      • kudlatinho
        Classic
        • 2013
        • 1

        #28
        Witajcie,

        I jest kolejny pacjent z piszczącą pompą wody czyli mój Superb z 1.4 tsi
        W zasadzie to już muszę powiedzieć, że obecnie to już trzecia pompa wody zainstalowana w moim samochodzie i... już piszczy (po 500km). Ręce mi opadają...

        Coś Wam może się udało ustalić jak zaradzić temu problemowi?

        Wymiana na inną pompę, wymiana płynu G12?

        Komentarz

        • endryu
          RS
          • 2006
          • 3777
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #29
          Długa cisza w temacie :!:
          Może ktoś ma wiedzę i się pochwali jakiego producenta pompa (z pominięciem fabrycznej) jest warta uwagi i nie piszczy :?:
          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
          =================================================

          Komentarz

          • iFi
            Elegance
            • 2012
            • 906

            #30
            A co? U ciebie też piszczy?

            Ja pewnie będę wymieniał jak się zrobi cieplej bo tą którą mam teraz już zdarzyło mi się słyszeć... Teraz jest chłodniej więc ucichła ale podejrzewam, że jak przyjdą ciepłe dni (sporo powyżej 20*C) to zacznie się od nowa. Ponieważ samochód już po gwarancji to na pewno nie wsadzę ORI bo jak widać nie ma to sensu. Wtedy podzielę się spostrzeżeniami.

            Komentarz

            • endryu
              RS
              • 2006
              • 3777
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #31
              Zamieszczone przez iFi
              A co? U ciebie też piszczy?
              Po wymianie gwarancyjnej jeszcze nie
              Ale temat mam z "tyłu głowy" i zapytałem na zapas bo jest kilku producentów pomp: DOLZ, SKF, RUVILLE, MAGNETI MARELLI, FEBII BILSTEIN, HEPU, THERMOTEC :niewiem :niewiem :niewiem
              Może ma ktoś już jakieś doświadczenia :idea: :?:

              Zamieszczone przez iFi
              na pewno nie wsadzę ORI bo jak widać nie ma to sensu. Wtedy podzielę się spostrzeżeniami.
              No to czekamy
              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
              =================================================

              Komentarz

              • LUKI
                RS
                • 2005
                • 5776

                #32
                endryu, w przyszłym tygodniu wypytam mojego magika którą mógłbyś wrzucić
                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                Komentarz

                • paskuda
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 127

                  #33
                  To jestem kolejny z piszczącą pompą wody, pół roku temu jeszcze na gwarancji wymienili mi pompę wody bo przeciekała, nowa po pół roku piszczy i gwarancja już się skończyła i oczywiście umywają ręce. Szkoda słów z jakością części w ASO, więc raczej wymienię we własnym zakresie na HEPU na szczęście koszt nie jest wielki. Zaczynam się zastanawiać co następne się zepsuje

                  Komentarz

                  • endryu
                    RS
                    • 2006
                    • 3777
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez paskuda
                    więc raczej wymienię we własnym zakresie na HEPU
                    To proszę o info jak się sprawuje nowa pompka :?:
                    Zamieszczone przez LUKI
                    endryu, w przyszłym tygodniu wypytam mojego magika którą mógłbyś wrzucić
                    Jakieś informacje :?:
                    O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                    O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                    =================================================

                    Komentarz

                    • grzybekxl
                      Classic
                      • 2012
                      • 12

                      #35
                      Jakieś sugestie co robić przy piszczącej pompie wodnej wOctavii 1.4 tsi przy 35 tys. km? ASO chce za wymianę 520 zł

                      Komentarz

                      • iFi
                        Elegance
                        • 2012
                        • 906

                        #36
                        Ja powiem (z własnego doświadczenia), że temat pompy wody to jest jakaś pomyłka.

                        Moja (o ile dobrze pamiętam 4 albo 5 sztuka) w tym samochodzie piszczy jak szalona... Tzn jak była zima i temperatury nie przekraczały +5*C nie piszczała. Teraz zdarzają się temperatury w okolicach +10*C i zaczęła wyć.

                        Wniosek - chyba skuszę się na zamiennik... Jest jeszcze szansa, że rewizja zmieniona w zeszłym roku jest już Ok.

                        Co do ceny. Oficjalna cena w ASO to albo 180zł albo 240zł w zależności od wersji. Ciężko powiedzieć, która wersja powinna być włożona. Ceny zamienników są na podobnym poziomie. Kwestia robocizny - wiadomo jak liczy ASO.

                        [ Dodano: Czw 19 Lut, 15 13:09 ]
                        P.S.

                        Ceny sprawdzam tu:



                        [ Dodano: Czw 19 Lut, 15 13:14 ]
                        Mała poprawka... Ostatnia według etki online pompa to:

                        03C121008H

                        Na stronie dostępna jest z numerem:

                        03C121008HX

                        Ona kosztuje 147zł brutto... Może ktoś zweryfikować ten numer?

                        Natomiast jest jeszcze numer:

                        03C121008JX

                        Gdzieś obiło mi się o oczy, że to jest najnowsza wersja i ona kosztuje: 215zł brutto.

                        Komentarz

                        • endryu
                          RS
                          • 2006
                          • 3777
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez grzybekxl
                          Jakieś sugestie co robić przy piszczącej pompie wodnej wOctavii 1.4 tsi przy 35 tys. km? ASO chce za wymianę 520 zł
                          Pierwsza wymiana czy kolejna :?:
                          Pompy na rynku w cenach 100~250 PLN. Np. http://www.iparts.pl/auto-czesci/pom...93-100091.html

                          U mnie po 19 kkm org. wymieniona była w aso (jeszcze na gwarancji) na 03C121008J.

                          LUKI, Podaj jakieś konkretne informacje (oryginał, zamiennik-jakiej f-my) bo jest zainteresowanie w temacie :!: :!: :!:
                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                          =================================================

                          Komentarz

                          • grzybekxl
                            Classic
                            • 2012
                            • 12

                            #38
                            Pierwsza ale ten dźwięk to już słyszę chyba z rok czasu

                            Komentarz

                            • Jarko2113
                              Classic
                              • 2015
                              • 11

                              #39
                              Witam
                              Jestem tu nowy i mam te same problemy z pompa wody pierwsza wymiana przy 44kkm wymiana pompy wody bo piszczała oraz sprężarki klimy. Teraz znowu pompa piszczy jest 57 tys. Km i muszę odwiedzić Serbia. Auto po gwarancji. Z tego co tu wyczytałem uważam ze jest to duży problem i moim zdaniem trzeba sie tym zając głębiej. Dziś jadę do serwisu ale w Szwecji bo jestem za granica i zobaczymy co tutaj powiedzą. Jak coś będę dzisiaj wiedział podzielę sie z wami informacjami.

                              Pozdrawiam jarko 2113

                              Komentarz

                              • grzybekxl
                                Classic
                                • 2012
                                • 12

                                #40
                                Ja wymieniłem w serwisie pompę już po gwarancji (auto ma 3 lata i 36 kkm) za 460 zł. Teraz mam na to 2 lata gwarancji.

                                Komentarz

                                • Jarko2113
                                  Classic
                                  • 2015
                                  • 11

                                  #41
                                  Ja wymieniałem pierwszą w ASO i też troche płaciłem teraz trzeba będzie założyć druga. auto jest w servisie. servisant powiedział że musi sie przyjrzec temu autku bo pierwszy raz sie z takim czymś spotyka żeby po 13 tys na nowej pompie zaczeła sie psuć na nowo. Zobaczymy co ten tutaj servis powie napewno nie bedzie tanio w porównianiu do polski.

                                  Ale zastanawia mnie sprawa mamy nowe auta nie wiele km przejechane i non stop jest problem pompy. czyli musi być wada głębiej w silniku moim zdaniem, co wy na to żeby szukać sprawiedliwości u producenta razem wszyscy bo osobno nie mamy szans umywają ręce, może nam w tym pomoc TVN turbo i program Turbo Kamera. każdy z nas płaci za ta pompe kilka krotnie z tego co wyczytałem to jakieś chore co sie z tym dzieje. a nie każdy TSI ma ten problem czyli coś psuje pompe w naszych autach.

                                  proszę o odpowiedzi lub kontakt na priv jeśli jest ktoś chętny dochodzenia sprawiedliwości.

                                  pozdrawiam Jarko2113

                                  Komentarz

                                  • klon
                                    Classic
                                    • 2013
                                    • 27

                                    #42
                                    u mnie pojawiało się piszczenie po około 5-6 tysiącach od wymiany , i przy wymianie oleju przy 45kkm ( auro ma 1,5 roku ) i ubytkach płynu pompę wymienili i co najgorsze nowa pompa po tygodniu piszczy nonstop ( oczywiście na rozgrzanym silniku na zimno cisza )
                                    , przy następnej wyminie zgłaszam ponownie piszczenie

                                    Komentarz

                                    • Jarko2113
                                      Classic
                                      • 2015
                                      • 11

                                      #43
                                      Panowie skoro nikt z servisantów nie umie znaleść nam powodów dlaczego pompa non stop piszczy nawet po wymianie na nowa, ja jestem gotowy do tego żeby walczyc ze szkodą o wymiane silnika. założe teraz drugą pompe pozniej trzecia czwarta i taka to będzie walka z wiatrakami. Dośc tego moim zdaniem Skoda lub volksvagen musi za to odpowiedziec.

                                      jeszcze poczekam chwile na diagnowe z mojego servisu co oni tutaj wyszukaja może coś konkretnego znajdą, "chociaż wątpie"

                                      a w miedzy czasie ludzi którzy chcą mieć spokój z autem i cieszyć się samochodem zachęcam do kontaktu i będziemy razem starali sie o wymianę silnika. denerwuje mnie to że za każdym razem kiedy stane autem ściszam radio żeby słuchac czy już piszczy czy nie, nowe auto a poroblemów wiecej jak z dwudziesto letnim.

                                      pozdrawiam Jarko2113

                                      Komentarz

                                      • grzybekxl
                                        Classic
                                        • 2012
                                        • 12

                                        #44
                                        No i po 1,5 tys km od wymiany pompy w serwisie nowa zaczęła piszczeć. Muszę zadzwonić i umówić się na gwarancyjna wymianę. Jarko co szwedzki serwis zadziałał w Twojej Octavii?

                                        Komentarz

                                        • iFi
                                          Elegance
                                          • 2012
                                          • 906

                                          #45
                                          Ja ostatnio zdecydowałem się na wymianę pompy w ASO, już po gwarancji... Wcześniej pompa była wymieniana chyba 4 razy w ramach gwarancji samochodu. Długo biłem się z myślami jak wymienić pompę - czy w ASO czy na zamiennik. Zdecydowałem się na ASO ze względu na łatwiejszą obsługę gwarancyjną. Szkoda tylko, że nowa pompa wytrzymała 3 dni!! Czyli jakieś 200-300km... Teraz mam założoną kolejną, w ramach gwarancji na część i zobaczymy - ale nie wróżę sukcesu w temacie. Miałem nadzieję, że część została już poprawiona.

                                          Komentarz

                                          • paskuda
                                            Ambiente
                                            • 2010
                                            • 127

                                            #46
                                            Po 4 wymianach na oryginalne pompy w ASO wymieniłem na zamiennik chyba SKF i od pół roku spokój nie cieknie, nie piszczy.

                                            Komentarz

                                            • fan
                                              Elegance
                                              • 2009
                                              • 760

                                              #47
                                              Zamieszczone przez iFi

                                              03C121008H

                                              Na stronie dostępna jest z numerem:

                                              03C121008HX

                                              Ona kosztuje 147zł brutto... Może ktoś zweryfikować ten numer?

                                              Natomiast jest jeszcze numer:

                                              03C121008JX
                                              Nie jestem pewien,ale X na końcu może oznaczać,że część jest po regeneracji.

                                              [ Dodano: Pon 30 Mar, 15 08:47 ]
                                              Niestety też byłem zmuszony wymienić pompę wody bo strasznie "coś szorowało i gwizdało",kupiłem z zamiennika za 150zł i na razie jest ok,teraz już nie "szoruje",ale "gwizdanie" nie ustało. Gwiżdże silnik nawiewu,ale to chyba inny temat :|
                                              Respect All,Fear No One!

                                              Komentarz

                                              • iFi
                                                Elegance
                                                • 2012
                                                • 906

                                                #48
                                                Generalnie kiedyś ktoś mi tłumaczył w ASO jak to jest z częściami z X na końcu numeru - ale temat nie jest do końca jasny...

                                                Jeśli obecnie założona pompa znów zacznie piszczeć kupię zamiennik i pojadę do ASO z chęcią odstąpienia od umowy i żądaniem zwrotu pieniędzy...

                                                Komentarz

                                                • Jarko2113
                                                  Classic
                                                  • 2015
                                                  • 11

                                                  #49
                                                  Witam u mnie nic ciwkawego nie stwierdzili tylko tyle ze pompę trzeba wymienić, mówili ze 2 dni auto mieli na warsztacie żeby poszukać przyczyny i niestety nic. Teraz mówili ze założą najnowsza jaka jest dostępna do tego samochodu, jutro jadę odebrać auto i będę wiedział coś więcej. Mówiłem żeby zachowali dlamnie numery seryjne pompy starej oraz nowej zobaczymy co to będzie. Jeden jedyny plus jest taki ze nie policzyli sobie za szukanie usterki. Ale jutro jak odbiorę auto to sie odezwę. Co powiedzieli więcej
                                                  Pozdrawiam jarko2113

                                                  Komentarz

                                                  • klon
                                                    Classic
                                                    • 2013
                                                    • 27

                                                    #50
                                                    Temperatury otoczenia wzrosły , moja nowa pompa przestała piszczeć , ciekawe do kiedy

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...