rolek1984, Ja zostawiłem kiedyś CB na 48 h i odpalił bez problemu (wtedy miałem w Czeszce aku 44)
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
[O2FL] 2.0 TSI Problem - nierówna praca, drgawki
Zwiń
X
-
[O2FL] 2.0 TSI Problem - nierówna praca, drgawki
Witam, mam problem z autem. Wczoraj podczas manewru wyprzedzania samochód dostał totalnych drgawek i zapaliły się żółte kontrolki EPS i silnika.
Podczas ruszania, silnikiem dławi i występują wspomniane drgawki. Po uruchomieniu silnika słychać nierówną pracę, tak jakby nie pracował na wszystkich cylindrach.
Błędy:
4372 P1114 Bank 1-sensor 2: internal resistance too large
0320 P0140 02 sensor Circuit, Bank 1 Sensor 2:No Activity Detected - Zbyt duża wartość rezystancji
4874 P130A Cylinder Disabling - Zbyt duża wartość rezystancji
771 Czujnik rezerwy paliwa sp
8817 P2271 02 sensor signal bank 1 sensor 2: stuck rich - Zbyt duża wartość rezystancji
Pytanie - czy ktoś się spotkał z podobnymi objawami. Jakieś rady?
-
moge sie mylic, ale mam wrazenie ze cewki byly chyba na akcji serwisowej ??Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
moge sie mylic, ale mam wrazenie ze cewki byly chyba na akcji serwisowej ??Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
Zamieszczone przez kowal 2002Dejwid, ja u siebie w przeciągu kilku tygodni też wymieniłem dwie ( najpierw 3 potem 1 ). Zakupiłem nawet trzecią cewkę "na zapas", wrzuciłem do schowka i ... tak jeździ od dobrych 10 tyś km
Czy potrzebny jest też komp do tej wymiany?
Komentarz
-
wymienisz pod domem.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
Polecam sprawdzić numery cewek i obecność wklejki w bagażniku.
Hasło kluczowe: 28E9 :twisted:
U mnie na delikatne bujanie silnika na wolnych pomogła wymiana świec. Poza bujaniem brak innych objawów. Nowe świece wsadziłem NGK.Skoda Octavia RS Combi 2006
BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
http://www.dynamech.pl
Serwis & regeneracja turbosprężarek
Komentarz
-
No to cewki już mam nowe w ramach kampanii 8)
W piątek wyczyszczony dolot - straszny syf się tam zbiera, szczególnie na zaworach.
Do tego wymieniony DV, stary padł i turbo przestało ładować jak należy. Jeszcze profilaktyczne PCV wymieniłem.
Teraz dopiero autko zaczęło oddychać jak należy Dodatkowo równiej chodzi na wolnych po tej kuracji. Powoli doprowadzam do stanu 110%Skoda Octavia RS Combi 2006
BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
http://www.dynamech.pl
Serwis & regeneracja turbosprężarek
Komentarz
-
A to zależy od numeru cewek. U mnie 3 były stare (podlegające wymianie) i jedna nowa wymieniona niezależnie przez poprzedniego właściciela. Brak wpisu w książce i naklejki w bagażniku. Oczywiście było sprawdzone też po VINie, czy mogą wymienić
Tu info o nr cewek z Audi:
28E9 | PDF | Audi | Car Manufacturers Of GermanySkoda Octavia RS Combi 2006
BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
http://www.dynamech.pl
Serwis & regeneracja turbosprężarek
Komentarz
-
Zamieszczone przez WojtekDM
O które dokładnie numery cewek z wlepy w bagażniku chodzi, żeby sprawdzić sobie ?; czy przykładowy numer to taki np. 28 20 56 99 i tego szukać na naklejce ?
Komentarz
Komentarz