Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] 2.0 TSI Problem - nierówna praca, drgawki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] 2.0 TSI Problem - nierówna praca, drgawki

    rolek1984, Ja zostawiłem kiedyś CB na 48 h i odpalił bez problemu (wtedy miałem w Czeszce aku 44)

  • #2
    [O2FL] 2.0 TSI Problem - nierówna praca, drgawki

    Witam, mam problem z autem. Wczoraj podczas manewru wyprzedzania samochód dostał totalnych drgawek i zapaliły się żółte kontrolki EPS i silnika.
    Podczas ruszania, silnikiem dławi i występują wspomniane drgawki. Po uruchomieniu silnika słychać nierówną pracę, tak jakby nie pracował na wszystkich cylindrach.

    Błędy:

    4372 P1114 Bank 1-sensor 2: internal resistance too large
    0320 P0140 02 sensor Circuit, Bank 1 Sensor 2:No Activity Detected - Zbyt duża wartość rezystancji
    4874 P130A Cylinder Disabling - Zbyt duża wartość rezystancji
    771 Czujnik rezerwy paliwa sp
    8817 P2271 02 sensor signal bank 1 sensor 2: stuck rich - Zbyt duża wartość rezystancji


    Pytanie - czy ktoś się spotkał z podobnymi objawami. Jakieś rady?
    Fabia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 2.0 TSI V/RS

    Komentarz


    • #3
      Dejwid, Gdybyś wkleił cały autoscan z silnika byłoby lepiej.
      Masz problem z jednym z wtryskiwaczy. Przyczyn może być wiele.
      Problemy z sondą są pochodnymi błędu z silnika.
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz


      • #4
        kecaj, to wina cewki na 3 cylindrze. Zamieniłem miejscami i wszystko się zgadza.
        Tylko, że to już 2 cewka, 3 tygodnie temu wymieniłem jedną.
        Teraz pytanie czy za chwilę padną następne 2 cewki?
        Fabia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 2.0 TSI V/RS

        Komentarz


        • #5
          Dejwid, ja u siebie w przeciągu kilku tygodni też wymieniłem dwie ( najpierw 3 potem 1 ). Zakupiłem nawet trzecią cewkę "na zapas", wrzuciłem do schowka i ... tak jeździ od dobrych 10 tyś km
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz


          • #6
            kowal 2002, u mnie było na odwrót, pierw padła ta na 1 cylindrze a teraz na 3.
            Chyba też zakupię sobie jedną na zapas, bo nie wiadomo kiedy następna padnie.
            Fabia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 2.0 TSI V/RS

            Komentarz


            • #7
              moge sie mylic, ale mam wrazenie ze cewki byly chyba na akcji serwisowej ??
              Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
              Obecnie -> Seicento 900+LPG
              Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
              Bylo ->GOLF 3 1.8

              Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

              Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

              Komentarz


              • #8
                Panowie a ile taka cewka kosztuje do 1.8 tsi i gdzie kupiliście?

                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                Fotki
                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                Fotki

                Komentarz


                • #9
                  mirek_p11, w ASO ok. 200 pln.
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz


                  • #10
                    moge sie mylic, ale mam wrazenie ze cewki byly chyba na akcji serwisowej ??
                    Sorki Panowie za wprowadzenie w blad Wlasnie wrocilem do domu i sprawdzilem w ELS-ie Cewki owszem byly recallem ale w 1.8T (3U, 1U 110KW ) 1.8T (1U 132KW ), oraz 2.0 FSI i 2.0 TFSI (1Z)
                    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                    Obecnie -> Seicento 900+LPG
                    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                    Bylo ->GOLF 3 1.8

                    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                    Komentarz


                    • #11
                      kowal 2002, dzięki za info. Chyba kupię i też będę woził w schowku.

                      Seat Leon ST FR by mirek_p11

                      Fotki
                      Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                      Fotki

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez kowal 2002
                        Dejwid, ja u siebie w przeciągu kilku tygodni też wymieniłem dwie ( najpierw 3 potem 1 ). Zakupiłem nawet trzecią cewkę "na zapas", wrzuciłem do schowka i ... tak jeździ od dobrych 10 tyś km
                        A da się to wymienić samemu w polu posiadając podstawowe klucze ?
                        Czy potrzebny jest też komp do tej wymiany?

                        Komentarz


                        • #13
                          wymienisz pod domem.
                          Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                          Obecnie -> Seicento 900+LPG
                          Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                          Bylo ->GOLF 3 1.8

                          Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                          Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                          Komentarz


                          • #14
                            sonic, masz link jak to zrobić

                            SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia

                            Seat Leon ST FR by mirek_p11

                            Fotki
                            Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                            Fotki

                            Komentarz


                            • #15
                              W CDAA nie trzeba w zasadzie żadnych narzędzi, bo wiązka nie jest przykręcana a wtyczki da radę wyjąć palcami. Jedynie co to jak masz kompa to wiesz, która cewka a tak to trzeba podmieniać aż do skutku.
                              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                              Komentarz


                              • #16
                                Dzięki koledzy - to kupię sobie chyba jedną i bedę woził :wink: tak jak ktoś już na forum napisał, że z jedną sztuką kupioną w ASO jeździ ( czyzby u sprzedawców forumowych nie były tańsze ?)

                                Komentarz


                                • #17
                                  Polecam sprawdzić numery cewek i obecność wklejki w bagażniku.
                                  Hasło kluczowe: 28E9 :twisted:
                                  U mnie na delikatne bujanie silnika na wolnych pomogła wymiana świec. Poza bujaniem brak innych objawów. Nowe świece wsadziłem NGK.
                                  Skoda Octavia RS Combi 2006
                                  BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                                  http://www.dynamech.pl
                                  Serwis & regeneracja turbosprężarek

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    cewki lecą grupowo :szeroki_usmiech ...u mnie perwsza na poczatku roku...druga w marcu.....3 i 4 w kwietniu....200 zł za sztuke to lekka przeginka........ :lol: ...w IC wychodzi troche taniej....

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      No to cewki już mam nowe w ramach kampanii 8)
                                      W piątek wyczyszczony dolot - straszny syf się tam zbiera, szczególnie na zaworach.
                                      Do tego wymieniony DV, stary padł i turbo przestało ładować jak należy. Jeszcze profilaktyczne PCV wymieniłem.
                                      Teraz dopiero autko zaczęło oddychać jak należy Dodatkowo równiej chodzi na wolnych po tej kuracji. Powoli doprowadzam do stanu 110%
                                      Skoda Octavia RS Combi 2006
                                      BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                                      http://www.dynamech.pl
                                      Serwis & regeneracja turbosprężarek

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez WojtekDM
                                        No to cewki już mam nowe w ramach kampanii 8)
                                        a w moim BWA w Skodzie w Rybniku powiedzieli, że nie ma akcji...
                                        251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          A to zależy od numeru cewek. U mnie 3 były stare (podlegające wymianie) i jedna nowa wymieniona niezależnie przez poprzedniego właściciela. Brak wpisu w książce i naklejki w bagażniku. Oczywiście było sprawdzone też po VINie, czy mogą wymienić
                                          Tu info o nr cewek z Audi:
                                          28E9 | PDF | Audi | Car Manufacturers Of Germany
                                          Skoda Octavia RS Combi 2006
                                          BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                                          http://www.dynamech.pl
                                          Serwis & regeneracja turbosprężarek

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez WojtekDM
                                            Tu info o nr cewek z Audi:

                                            Page not found | Scribd
                                            Po VINie już sprawdzałem i nie podlega akcji przywoławczej, ale chciałem sprawdzić też konkretnie już same numery cewek.

                                            O które dokładnie numery cewek z wlepy w bagażniku chodzi, żeby sprawdzić sobie ?; czy przykładowy numer to taki np. 28 20 56 99 i tego szukać na naklejce ?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              co może być przyczyną drgawek i szarpania w przedziale 2-3 tys obr, skanowanie nie wykazało błędów, nie zapaliły się żadne kontrolki, auto O2FL RS TSI DSG? Sprzęgła skrzyni? Mechatronika? :evil:

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                kras, a masz program zrobiony? jaki masz przebieg?
                                                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  piotrek_gdy, przebieg 73 tys, program zrobiony przy przebiegu 69 tys, 260KM/370NM

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X