[O2FL] 2.0 TSI Problem - nierówna praca, drgawki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kaczkalolo
    Ambiente
    • 2011
    • 134

    [O2FL] 2.0 TSI Problem - nierówna praca, drgawki

    rolek1984, Ja zostawiłem kiedyś CB na 48 h i odpalił bez problemu (wtedy miałem w Czeszce aku 44)
  • Dejwid
    Rider
    • 2010
    • 416
    • Octavia II (1Z3)
    • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

    #2
    [O2FL] 2.0 TSI Problem - nierówna praca, drgawki

    Witam, mam problem z autem. Wczoraj podczas manewru wyprzedzania samochód dostał totalnych drgawek i zapaliły się żółte kontrolki EPS i silnika.
    Podczas ruszania, silnikiem dławi i występują wspomniane drgawki. Po uruchomieniu silnika słychać nierówną pracę, tak jakby nie pracował na wszystkich cylindrach.

    Błędy:

    4372 P1114 Bank 1-sensor 2: internal resistance too large
    0320 P0140 02 sensor Circuit, Bank 1 Sensor 2:No Activity Detected - Zbyt duża wartość rezystancji
    4874 P130A Cylinder Disabling - Zbyt duża wartość rezystancji
    771 Czujnik rezerwy paliwa sp
    8817 P2271 02 sensor signal bank 1 sensor 2: stuck rich - Zbyt duża wartość rezystancji


    Pytanie - czy ktoś się spotkał z podobnymi objawami. Jakieś rady?
    Fabia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 2.0 TSI V/RS

    Komentarz

    • kecaj
      RS
      • 2009
      • 1511
      • Superb II (3T4)

      #3
      Dejwid, Gdybyś wkleił cały autoscan z silnika byłoby lepiej.
      Masz problem z jednym z wtryskiwaczy. Przyczyn może być wiele.
      Problemy z sondą są pochodnymi błędu z silnika.
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz

      • Dejwid
        Rider
        • 2010
        • 416
        • Octavia II (1Z3)
        • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

        #4
        kecaj, to wina cewki na 3 cylindrze. Zamieniłem miejscami i wszystko się zgadza.
        Tylko, że to już 2 cewka, 3 tygodnie temu wymieniłem jedną.
        Teraz pytanie czy za chwilę padną następne 2 cewki?
        Fabia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 2.0 TSI V/RS

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          Dejwid, ja u siebie w przeciągu kilku tygodni też wymieniłem dwie ( najpierw 3 potem 1 ). Zakupiłem nawet trzecią cewkę "na zapas", wrzuciłem do schowka i ... tak jeździ od dobrych 10 tyś km
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • Dejwid
            Rider
            • 2010
            • 416
            • Octavia II (1Z3)
            • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

            #6
            kowal 2002, u mnie było na odwrót, pierw padła ta na 1 cylindrze a teraz na 3.
            Chyba też zakupię sobie jedną na zapas, bo nie wiadomo kiedy następna padnie.
            Fabia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 2.0 TSI V/RS

            Komentarz

            • misza_zabrze
              L&K
              • 2013
              • 1371
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BLR 2.0 FSI 150 KM

              #7
              moge sie mylic, ale mam wrazenie ze cewki byly chyba na akcji serwisowej ??
              Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
              Obecnie -> Seicento 900+LPG
              Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
              Bylo ->GOLF 3 1.8

              Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

              Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

              Komentarz

              • mirek_p11
                RS
                • 2010
                • 6630
                • Volkswagen
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #8
                Panowie a ile taka cewka kosztuje do 1.8 tsi i gdzie kupiliście?

                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                Fotki
                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                Fotki

                Komentarz

                • kowal 2002
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 5161

                  #9
                  mirek_p11, w ASO ok. 200 pln.
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz

                  • misza_zabrze
                    L&K
                    • 2013
                    • 1371
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BLR 2.0 FSI 150 KM

                    #10
                    moge sie mylic, ale mam wrazenie ze cewki byly chyba na akcji serwisowej ??
                    Sorki Panowie za wprowadzenie w blad Wlasnie wrocilem do domu i sprawdzilem w ELS-ie Cewki owszem byly recallem ale w 1.8T (3U, 1U 110KW ) 1.8T (1U 132KW ), oraz 2.0 FSI i 2.0 TFSI (1Z)
                    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                    Obecnie -> Seicento 900+LPG
                    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                    Bylo ->GOLF 3 1.8

                    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                    Komentarz

                    • mirek_p11
                      RS
                      • 2010
                      • 6630
                      • Volkswagen
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      #11
                      kowal 2002, dzięki za info. Chyba kupię i też będę woził w schowku.

                      Seat Leon ST FR by mirek_p11

                      Fotki
                      Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                      Fotki

                      Komentarz

                      • sonic
                        Ambiente
                        • 2012
                        • 155
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez kowal 2002
                        Dejwid, ja u siebie w przeciągu kilku tygodni też wymieniłem dwie ( najpierw 3 potem 1 ). Zakupiłem nawet trzecią cewkę "na zapas", wrzuciłem do schowka i ... tak jeździ od dobrych 10 tyś km
                        A da się to wymienić samemu w polu posiadając podstawowe klucze ?
                        Czy potrzebny jest też komp do tej wymiany?

                        Komentarz

                        • misza_zabrze
                          L&K
                          • 2013
                          • 1371
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BLR 2.0 FSI 150 KM

                          #13
                          wymienisz pod domem.
                          Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                          Obecnie -> Seicento 900+LPG
                          Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                          Bylo ->GOLF 3 1.8

                          Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                          Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                          Komentarz

                          • kowal 2002
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 5161

                            #15
                            W CDAA nie trzeba w zasadzie żadnych narzędzi, bo wiązka nie jest przykręcana a wtyczki da radę wyjąć palcami. Jedynie co to jak masz kompa to wiesz, która cewka a tak to trzeba podmieniać aż do skutku.
                            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                            Komentarz

                            • sonic
                              Ambiente
                              • 2012
                              • 155
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                              #16
                              Dzięki koledzy - to kupię sobie chyba jedną i bedę woził :wink: tak jak ktoś już na forum napisał, że z jedną sztuką kupioną w ASO jeździ ( czyzby u sprzedawców forumowych nie były tańsze ?)

                              Komentarz

                              • WojtekDM
                                Ambiente
                                • 2014
                                • 119

                                #17
                                Polecam sprawdzić numery cewek i obecność wklejki w bagażniku.
                                Hasło kluczowe: 28E9 :twisted:
                                U mnie na delikatne bujanie silnika na wolnych pomogła wymiana świec. Poza bujaniem brak innych objawów. Nowe świece wsadziłem NGK.
                                Skoda Octavia RS Combi 2006
                                BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                                http://www.dynamech.pl
                                Serwis & regeneracja turbosprężarek

                                Komentarz

                                • EŁ
                                  L&K
                                  • 2004
                                  • 1168
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                  #18
                                  cewki lecą grupowo :szeroki_usmiech ...u mnie perwsza na poczatku roku...druga w marcu.....3 i 4 w kwietniu....200 zł za sztuke to lekka przeginka........ :lol: ...w IC wychodzi troche taniej....

                                  Komentarz

                                  • WojtekDM
                                    Ambiente
                                    • 2014
                                    • 119

                                    #19
                                    No to cewki już mam nowe w ramach kampanii 8)
                                    W piątek wyczyszczony dolot - straszny syf się tam zbiera, szczególnie na zaworach.
                                    Do tego wymieniony DV, stary padł i turbo przestało ładować jak należy. Jeszcze profilaktyczne PCV wymieniłem.
                                    Teraz dopiero autko zaczęło oddychać jak należy Dodatkowo równiej chodzi na wolnych po tej kuracji. Powoli doprowadzam do stanu 110%
                                    Skoda Octavia RS Combi 2006
                                    BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                                    http://www.dynamech.pl
                                    Serwis & regeneracja turbosprężarek

                                    Komentarz

                                    • lukaszbs
                                      Classic
                                      • 2014
                                      • 35

                                      #20
                                      Zamieszczone przez WojtekDM
                                      No to cewki już mam nowe w ramach kampanii 8)
                                      a w moim BWA w Skodzie w Rybniku powiedzieli, że nie ma akcji...
                                      251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

                                      Komentarz

                                      • WojtekDM
                                        Ambiente
                                        • 2014
                                        • 119

                                        #21
                                        A to zależy od numeru cewek. U mnie 3 były stare (podlegające wymianie) i jedna nowa wymieniona niezależnie przez poprzedniego właściciela. Brak wpisu w książce i naklejki w bagażniku. Oczywiście było sprawdzone też po VINie, czy mogą wymienić
                                        Tu info o nr cewek z Audi:
                                        1) The document provides instructions for replacing ignition coils on certain Audi vehicles as part of a workshop campaign. 2) Technicians are instructed to check all affected vehicles and replace the ignition coils if necessary. 3) Customers are to be notified if their vehicle requires this work, and warranty information is provided for claims processing.
                                        Skoda Octavia RS Combi 2006
                                        BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                                        http://www.dynamech.pl
                                        Serwis & regeneracja turbosprężarek

                                        Komentarz

                                        • sonic
                                          Ambiente
                                          • 2012
                                          • 155
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                          #22
                                          Zamieszczone przez WojtekDM
                                          Po VINie już sprawdzałem i nie podlega akcji przywoławczej, ale chciałem sprawdzić też konkretnie już same numery cewek.

                                          O które dokładnie numery cewek z wlepy w bagażniku chodzi, żeby sprawdzić sobie ?; czy przykładowy numer to taki np. 28 20 56 99 i tego szukać na naklejce ?

                                          Komentarz

                                          • kras
                                            Ambiente
                                            • 2014
                                            • 107

                                            #23
                                            co może być przyczyną drgawek i szarpania w przedziale 2-3 tys obr, skanowanie nie wykazało błędów, nie zapaliły się żadne kontrolki, auto O2FL RS TSI DSG? Sprzęgła skrzyni? Mechatronika? :evil:

                                            Komentarz

                                            • piotrek_gdy
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 7723
                                              • Volkswagen
                                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                              #24
                                              kras, a masz program zrobiony? jaki masz przebieg?
                                              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                              Komentarz

                                              • kras
                                                Ambiente
                                                • 2014
                                                • 107

                                                #25
                                                piotrek_gdy, przebieg 73 tys, program zrobiony przy przebiegu 69 tys, 260KM/370NM

                                                Komentarz

                                                Pracuję...