rolek1984, Ja zostawiłem kiedyś CB na 48 h i odpalił bez problemu (wtedy miałem w Czeszce aku 44)
[O2FL] 2.0 TSI Problem - nierówna praca, drgawki
Zwiń
X
-
[O2FL] 2.0 TSI Problem - nierówna praca, drgawki
Witam, mam problem z autem. Wczoraj podczas manewru wyprzedzania samochód dostał totalnych drgawek i zapaliły się żółte kontrolki EPS i silnika.
Podczas ruszania, silnikiem dławi i występują wspomniane drgawki. Po uruchomieniu silnika słychać nierówną pracę, tak jakby nie pracował na wszystkich cylindrach.
Błędy:
4372 P1114 Bank 1-sensor 2: internal resistance too large
0320 P0140 02 sensor Circuit, Bank 1 Sensor 2:No Activity Detected - Zbyt duża wartość rezystancji
4874 P130A Cylinder Disabling - Zbyt duża wartość rezystancji
771 Czujnik rezerwy paliwa sp
8817 P2271 02 sensor signal bank 1 sensor 2: stuck rich - Zbyt duża wartość rezystancji
Pytanie - czy ktoś się spotkał z podobnymi objawami. Jakieś rady?
-
-
moge sie mylic, ale mam wrazenie ze cewki byly chyba na akcji serwisowej ??Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
moge sie mylic, ale mam wrazenie ze cewki byly chyba na akcji serwisowej ??Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002Dejwid, ja u siebie w przeciągu kilku tygodni też wymieniłem dwie ( najpierw 3 potem 1 ). Zakupiłem nawet trzecią cewkę "na zapas", wrzuciłem do schowka i ... tak jeździ od dobrych 10 tyś km
Czy potrzebny jest też komp do tej wymiany?
Komentarz
-
-
wymienisz pod domem.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Polecam sprawdzić numery cewek i obecność wklejki w bagażniku.
Hasło kluczowe: 28E9 :twisted:
U mnie na delikatne bujanie silnika na wolnych pomogła wymiana świec. Poza bujaniem brak innych objawów. Nowe świece wsadziłem NGK.Skoda Octavia RS Combi 2006
BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
http://www.dynamech.pl
Serwis & regeneracja turbosprężarek
Komentarz
-
-
No to cewki już mam nowe w ramach kampanii 8)
W piątek wyczyszczony dolot - straszny syf się tam zbiera, szczególnie na zaworach.
Do tego wymieniony DV, stary padł i turbo przestało ładować jak należy. Jeszcze profilaktyczne PCV wymieniłem.
Teraz dopiero autko zaczęło oddychać jak należy Dodatkowo równiej chodzi na wolnych po tej kuracji. Powoli doprowadzam do stanu 110%Skoda Octavia RS Combi 2006
BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
http://www.dynamech.pl
Serwis & regeneracja turbosprężarek
Komentarz
-
-
A to zależy od numeru cewek. U mnie 3 były stare (podlegające wymianie) i jedna nowa wymieniona niezależnie przez poprzedniego właściciela. Brak wpisu w książce i naklejki w bagażniku. Oczywiście było sprawdzone też po VINie, czy mogą wymienić
Tu info o nr cewek z Audi:
1) The document provides instructions for replacing ignition coils on certain Audi vehicles as part of a workshop campaign. 2) Technicians are instructed to check all affected vehicles and replace the ignition coils if necessary. 3) Customers are to be notified if their vehicle requires this work, and warranty information is provided for claims processing.Skoda Octavia RS Combi 2006
BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
http://www.dynamech.pl
Serwis & regeneracja turbosprężarek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WojtekDM
O które dokładnie numery cewek z wlepy w bagażniku chodzi, żeby sprawdzić sobie ?; czy przykładowy numer to taki np. 28 20 56 99 i tego szukać na naklejce ?
Komentarz
-
Komentarz